Täällä kanssa yksi kirjoittajista. Itsellä oli jo äidinkielen lukutaidon koe, huomenna englantia ja seuraavalla viikolla sitten vielä äikän tekstitaidonkoe, ruotsi ja biologia.
Itse joudun kirjoittamaan alusta kun ei tuo ruotsi mennyt kolmella kerralla läpi :D Nyt sitten onkin melkeinpä pari kuukautta katsottu Netlfixistä sarjoja ruotsin kielellä tai tekstitykset ruotsiksi. Myös Youtube-ryhmä ijustwanttobecool on ollut kovassa huudossa. Mun Youtube etusivu onkin vain täynnä heidän videoitaan :D. Äidin kanssa on myös tullut puhuttua ja kirjoitettua på svenska.
Itsellä myös sama tilanne, että matikka ei millään ole vaihtoehto mulle, koska en ole ikänä ollut siinä hyvä. Ruotsissa juurikin on jotkut mahdollisuudet ja siitä on myös hyötyä mulle töissä. Näin vanhetessa (olen 22v) olen myös alkanut tykkäämään ruotsin kielestä ja muutenkin kielistä. Keväällä olisi ehkä tarkoitus kirjoittaa venäjä.
Biologian lukeminen onkin sitten jäänyt aika pahasti. Uskon, että läpi menee kuitenkin, mutta olisihan se mukava saada ihan hyvällä arvosanalla läpi. Varmasti alan tästä pikkuhiljaa paukuttamaan noita vanhoja bilsan kokeita, että muistuu päähän ne yksityiskohdatkin proteiinisynteesistä ja fotosynteesistä paremmin.
Äidinkieli ja englanti onkin sitten sellaisia mihin en ole lukenut ollenkaan ja näihin aineisiin ei oikeestaan ole muita tavoitteita kuin läpi pääsy. Itsellä siis jo alla ammattikoulun paperit keväältä, mutta ylioppilas papereita en saanut samaan aikaan sattuneista syistä.
Talven ajan sitten harrastelen töiden ohella elämänkatsomustietoa, historiaa ja venäjää. Ideana kirjoittaa nämä keväällä.