Pavlikovsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kalevan Kisojen ilmoittautumisajan viimeinen päivä oli 24.7. Seuraavat urheilijat eivät ole ilmoittautuneet mihinkään lajiin: Samuli Samuelsson, Robin Ryynänen, Pyry Niskala, David Söderberg, Hilla Uusimäki, Ella Räsänen.
Sen sijaan the one and only Annemari Kiekara os. Sandell mukana naisten kympillä. Luulen ja toivon, että hän tekisi ikinuorena kestävyysjuoksijana palveluksen ja ottaisi komean sijan tuolta ihan herätellääkseen laji-ihmisiä todellisesta tasosta jos veteraani tulee ja päihittää nuorempiaan minuuttitolkulla. Hassua, olen pitänyt Kiekaraa aina vanhempana, mutta hän oli hyvin nuorena jo huipulla vaikka tuntui, että oli ollut jo tuolloin huipulla "ikuisuuden".
Olen erittäin murheissani ja suorastaan pahoillani kyllä muutaman lajin osallistujamäärästä maan mestaruuskisoissa. Naisten 1500 metrillä 17 juoksijaa, oliko nyt joku kestävyysjuoksubuumi menossa? Miesten 400m aidat ja 16 juoksijaa? Ei tainnut Mörö saada buumia pari vuotta sitten aikaan. Sokerina pohjalla miesten kuninkuuslaji 10-ottelu ja 14 osallistujaa, joista yhdellä ei tältä kaudelta edes tulosta. Menevätkö aikamme gladiaattorit crossfittiin vai kuvastaako tämä mukavuuden halukkuutta? Pikamatkoille tulijaa olisi enemmän kuin lääkäri määrää Nocco-aminohappo-juomat käsissä.
Viimeksi muokattu: