The Original Jags
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
sampio kirjoitti:Kannattaako aloittaa taas?
Huomioi quote jonka lainasin.
sampio kirjoitti:Kannattaako aloittaa taas?
Lawless kirjoitti:Mielestäni se Venäjän kansallishymni, joka oli tuossa 90-luvulla käytössä oli myös erittäin hyvä sävellys ja olisi minun puolestani saanut jäädäkin kansallishymniksi.
The Original Jags kirjoitti:Minusta Venäjän tämänhetkinen kansallishymni on ihan hyvä siksi, koska se on säveleltään ehkä kaunein kaikista kansallishymneistä.
mixu kirjoitti:"Suuri ja mahtava neuvostoliitto sun synnytti valtava Venäjän maa.
Sun luonut on kansojen yhteinen tahto sun mahtis on säilyvä aikojen taa"
Korkeavuoren Keikari kirjoitti:Ei kai se sentään Ranskan marseljeesia voita. : )
mixu kirjoitti:Voiko muutamaan sanaan paljon enemmän valhetta kätkeä.
Ja tuon kommunistityrannian tuo sävel aina tuo mieleen.
Tuohon pitää melkein yhtyä, kyseessä on kaunis kansallishymni, mutta ei se edellinenkään huono ollut.The Original Jags kirjoitti:Minusta Venäjän tämänhetkinen kansallishymni on ihan hyvä siksi, koska se on säveleltään ehkä kaunein kaikista kansallishymneistä.
veinikretski kirjoitti:Totta, se on oikein kaunis ja tunnelmallinen kappale. Kappale tuo mieleen niin paljon kauniita muistoja ihanista ajoista, joita minäkin olen saanut olla aikanaan seuraamassa.
Ps. Ihana kappale.
Olen täysin samaa mieltä. Kaikessa mahtipontisuudessaan ja juhlavuudessaan omaa luokkaansa oleva sävellys.The Original Jags kirjoitti:Minusta Venäjän tämänhetkinen kansallishymni on ihan hyvä siksi, koska se on säveleltään ehkä kaunein kaikista kansallishymneistä.
Minä en kyllä tuosta lainauksesta muuhun ymmärrykseen päässyt, mutta hyvä, jos olin väärässä. Pahoitteluni. Venäjän viisu on kyllä ihan kaunis kipale, mutta Känädä vie voiton. Ja Finlandia olisi kaikkein paras, jos olisi Suomen kansallishymninä. Tosin aika harvoin sitä tällä menolla kuulisi.The Original Jags kirjoitti:Huomioi quote jonka lainasin.
scholl kirjoitti:EDIT: yksi ryssä hylätty 1500m naisten juoksussa. Ilmeisesti se vähiten maatuskannäköinen.
scholl kirjoitti:EDIT2: taas soittavat hymniä neuvostokansalaiselle. Mahtaa Brezhnevkin kääntyä haudassaan puhtaasti ilosta
scholl kirjoitti:Toisaalta esti selvästi n. 100m ennen maalia puolalaista kiemurtelemalla koko ajan juoksulinjalle. Siinä pitäisi katsoa vähän uudelleen sitä juoksua mahdollinen protesti mielessä. Ilman tuota estelyä puolalainen olisi varmaankin ollut kolmas.
Vinkkinä annettakoon, että minulla on paksut ja tummat kulmakarvat :)JHag kirjoitti:Kiva biisi, mutta Brezhnev ei ole kuollut. Hän kirjoittaa tällekin palstalle. Nickiä en viitsi paljastaa.
krobbe kirjoitti:Ei kai nyt sentään, järki on voittanut. Yksi aita hieman huolimattomasti yli ja puoli suoran mittaa hävinneet jenkit näkivät mahdollisuutensa ryöstää kulta itselleen. Onneksi ylivoimaisesti paras sai pitää ansaitsemansa kultamitalin.
JHag kirjoitti:Tosi harmillista, täytyy myöntää. Haluaisin itsekin aina ryssän ensimmäiseksi jonoon. Jonoon, jota katselisin tähtäimen takaa.
JHag kirjoitti:Ilmeisesti jäänyt testissä kiinni ja paljastunut naiseksi ? Ei kuulu maan lajikulttuuriin, Ike Kanerva tekee vielä omat tutkimuksensa.
Kiva biisi, mutta Brezhnev ei ole kuollut. Hän kirjoittaa tällekin palstalle. Nickiä en viitsi paljastaa.
EDIT: veini - käsittääkseni Suuri ja mahtava on vankassa suosiossa edelleen myös Virossakin? Sehän oli listaykkösenäkin vuoteen -91 asti muistaakseni. Voitko vahvistaa onko Suuri ja mahtava edelleen kovaa kamaa ja onko siitä tullut remixiä, luuppiversiota tai Alla Pugatshovan laulamaa accapellaa, minkä taustalla viulisti Mullova näppäilee v:llä alkavan instrumentin kielellä? (Sleepy Sleepers yleisönhuudatusten aarteistoa: Mullova - anna pilluva!)
scholl kirjoitti:Meneeköhän Menendezin voittoshekki Fidelin fikkaan?
- - -
The Original Jags kirjoitti:Minusta Venäjän tämänhetkinen kansallishymni on ihan hyvä siksi, koska se on säveleltään ehkä kaunein kaikista kansallishymneistä.
vlad kirjoitti:Luulisi, että edes tällasissa kisoissa kyettäisi suomaan mainetta ja kunniaa urheilijalle kansalaisuudesta huolimatta, niin no, ethän sinä tietty kirjoita ettetkö soisi mainetta ja kunniaa urheilijalle kansallisuudesta huolimatta mutta rivien on aistittavissa se ettet tätä menestystä soisi venäläisille urheilijoille.
vlad.
veinikretski kirjoitti:Kyllä kyllä , nykynuoriso on aivan hullaantunut kyseiseen biisiin. Smilers on tekemässä siitä rocn roll versiota. Tämä Eestiläis-Suomalainen huippu suosittu yhtye ja venäläiset tanssitytöt ja Fredin vanha kappale suuret setelit (sanat) on jälleen nousemassa Suureen ja Mahtavaan suosioon.
Ps. Kansainvälinen yhteistyö on rautaa !