Yleisurheilun EM-kisat Berliini 2018 – liveseuranta

  • 221 535
  • 4 003

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ruuskanen pisti hyvän heiton! Yli 82 metriä varmaan? No ei sentään vaan 81,70. Hyvä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Röhler sen sijaan näyttää kestävän painetta, siis sen ensimmäisen heiton jälkeen.

Ronssi parantaa, 6.sija nyt. Vikalla sit ronssia.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Joo en vaan saanut kiinni siitä miten se maailmanmestaruus tähän liittyi.
No ymmärsin tuon että jotenkin tarkoitit että liittyy siihen miten tullaan Afrikasta voittamaan osto juoksijoina. Mitä Turkki paljon harrastaa. Tällä kertaa ihan eurooppalainen oli joka voitti ja se voitti siis myös MM kisoissa, eli kova taso on. En ymmärrä miten siis mennyt maku kun juoksusta toiseen tullaan euroopan ulkopuolelta.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Hyvin toi Ruuskanen on vetänyt ottaen huomioon viimeset 2 vuotta
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Seuraavalla rävähtää. Sen jälkeen ansaitulle kisaoluelle.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jumalauta, Ruuskanen parantaa. Viimosella tulee sitten ysikymppinen
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
No ymmärsin tuon että jotenkin tarkoitit että liittyy siihen miten tullaan Afrikasta voittamaan osto juoksijoina. Mitä Turkki paljon harrastaa. Tällä kertaa ihan eurooppalainen oli joka voitti ja se voitti siis myös MM kisoissa, eli kova taso on.
En minä ole vihjannut missään mitään tällaista. Tosin totesin että Alex Wilson ei näytä ihan perinteiseltä sveitsiläiseltä, tosin se maa nyt on muutenkin mukava sekoitus monia kansalaisuuksia.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Hieno heitto Antilta, loistava kilpailija.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
No toi Guliyev on kyllä MM voittaja, mutta mitäs pienistä.
Niin on, mutta hän nyt on ihan syntyperältäänkin oikeutettu kilpailemaan EM-kisoissa. (asia minkä unohdin noin puoleksi minuutiksi).

Pointtini oli, että EM-kisojen juoksuille on minun hankala syttyä, kun mitalit menevät kuubalaisille, kenialaisille, jamaikalaisille jne. Ruotsin doping-Bahtan hyväksyn (siis kansalaiseksi, itse kisoissa hänen ei tietenkään tulisi olla), koska hän tuli pakolaisena Ruotsiin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
En minä ole vihjannut missään mitään tällaista. Tosin totesin että Alex Wilson ei näytä ihan perinteiseltä sveitsiläiseltä, tosin se maa nyt on muutenkin mukava sekoitus monia kansalaisuuksia.
No sanoit että mennyt maku kun tullaan euroopan ulkopuolelta viemään mitalit ja sitten ihan eurooppalainen voitti.
 

Ralph

Jäsen
No mikä tolla Vetterillä on? Jää rahat saamatta, jos ei heitä virolaisen ohi.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Sushi saisi pistää korkin kiinni tai vetää kunnon kulauksen että nukahtaisi. Karua järmäämistä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Niin on, mutta hän nyt on ihan syntyperältäänkin oikeutettu kilpailemaan EM-kisoissa. (asia minkä unohdin noin puoleksi minuutiksi).

Pointtini oli, että EM-kisojen juoksuille on minun hankala syttyä, kun mitalit menevät kuubalaisille, kenialaisille, jamaikalaisille jne. Ruotsin doping-Bahtan hyväksyn (siis kansalaiseksi, itse kisoissa hänen ei tietenkään tulisi olla), koska hän tuli pakolaisena Ruotsiin.
Azerbaidzan nyt ainakin on euroopan neuvoston jäsen, en sitten tiedä miten sinä lasket tuon, osallistuu muuten euroviisuihinkin. Toki paljon on tuontitavaraakin.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei se Ruuskanen kaukana ole maailman kärkeä kun ottaa huomioon loukkaantumisen mikä vei pari vuotta
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kohta mennään radalla, kulkeeko 3000m esteet ilman viiksiä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös