Pavlikovsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mikke Ingberg hylättäisiin nykyään varmaan joka heittovuorolla, koska hän hiplasi ennen heittoa tuon keihään otekohdan sileäksi.
Nooralottakaan ei taida ihan blondi olla. Ja Huntington on mamu.No sanoit että mennyt maku kun tullaan euroopan ulkopuolelta viemään mitalit ja sitten ihan eurooppalainen voitti.
Australiakin osallistuu Euroviisuihin.Azerbaidzan nyt ainakin on euroopan neuvoston jäsen, en sitten tiedä miten sinä lasket tuon, osallistuu muuten euroviisuihinkin.
Missä sanoin näin?
Pahoittelut oli Barnes.Missä sanoin näin?
Tukijalan nilkka paskana.
On on on. Minä en vaan ihan heti muistanut Gulijevin taustoja.Azerbaidzan nyt ainakin on euroopan neuvoston jäsen, en sitten tiedä miten sinä lasket tuon, osallistuu muuten euroviisuihinkin.
Missä sanoin näin?
Mä seuraan sua.Mä seuraan tätä keskustelua. Tiedoksi.
Tiedote - IFK.Mä seuraan tätä keskustelua. Tiedoksi.
Osallistuukos tuo näihinkin kisoihin? Oliko eilen lippu rinnassa jollain voittajalla? Tää on tätä.On on on. Minä en vaan ihan heti muistanut Gulijevin taustoja.
Israelkin muuten osallistuu euroviisuihin.
No ajattelin että CR:n tekeminen olisi melkein automaattisesti oma enkka kun se jäi vaan pari sadasosaa Euroopan ennätyksestä :)
Parempihan se kai on olla tuolla perässä kuin keskellä tönittävänä. Kysy vaikka Jukalta.Hyvä tarkkailuasemat löytyi heti.
Hyvä tarkkailuasemat löytyi heti.
Raitasta olisi tarvittu suunnistuskisoissa Latviassa. Täällä ollaan sitten yleisön edessä elvistelemässä. Väärin valittu.
Topi seuraa rauhassa viimeisenä ja katsoo sitten lopussa mihin riittää...