Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Ruuskanen pisti hyvän heiton! Yli 82 metriä varmaan? No ei sentään vaan 81,70. Hyvä.
No ymmärsin tuon että jotenkin tarkoitit että liittyy siihen miten tullaan Afrikasta voittamaan osto juoksijoina. Mitä Turkki paljon harrastaa. Tällä kertaa ihan eurooppalainen oli joka voitti ja se voitti siis myös MM kisoissa, eli kova taso on. En ymmärrä miten siis mennyt maku kun juoksusta toiseen tullaan euroopan ulkopuolelta.Joo en vaan saanut kiinni siitä miten se maailmanmestaruus tähän liittyi.
Turkin poika pisti CR:n ja omankin ennätyksensä luonnollisesti. Kova jätkä.
En minä ole vihjannut missään mitään tällaista. Tosin totesin että Alex Wilson ei näytä ihan perinteiseltä sveitsiläiseltä, tosin se maa nyt on muutenkin mukava sekoitus monia kansalaisuuksia.No ymmärsin tuon että jotenkin tarkoitit että liittyy siihen miten tullaan Afrikasta voittamaan osto juoksijoina. Mitä Turkki paljon harrastaa. Tällä kertaa ihan eurooppalainen oli joka voitti ja se voitti siis myös MM kisoissa, eli kova taso on.
Niin on, mutta hän nyt on ihan syntyperältäänkin oikeutettu kilpailemaan EM-kisoissa. (asia minkä unohdin noin puoleksi minuutiksi).No toi Guliyev on kyllä MM voittaja, mutta mitäs pienistä.
No ajattelin että CR:n tekeminen olisi melkein automaattisesti oma enkka kun se jäi vaan pari sadasosaa Euroopan ennätyksestä :)Miten niin luonnollisesti oma ennätys.
(Eikä siis ole mikään doping-viittaus tms.)
No sanoit että mennyt maku kun tullaan euroopan ulkopuolelta viemään mitalit ja sitten ihan eurooppalainen voitti.En minä ole vihjannut missään mitään tällaista. Tosin totesin että Alex Wilson ei näytä ihan perinteiseltä sveitsiläiseltä, tosin se maa nyt on muutenkin mukava sekoitus monia kansalaisuuksia.
Azerbaidzan nyt ainakin on euroopan neuvoston jäsen, en sitten tiedä miten sinä lasket tuon, osallistuu muuten euroviisuihinkin. Toki paljon on tuontitavaraakin.Niin on, mutta hän nyt on ihan syntyperältäänkin oikeutettu kilpailemaan EM-kisoissa. (asia minkä unohdin noin puoleksi minuutiksi).
Pointtini oli, että EM-kisojen juoksuille on minun hankala syttyä, kun mitalit menevät kuubalaisille, kenialaisille, jamaikalaisille jne. Ruotsin doping-Bahtan hyväksyn (siis kansalaiseksi, itse kisoissa hänen ei tietenkään tulisi olla), koska hän tuli pakolaisena Ruotsiin.
Missä sanoin näin?No sanoit että mennyt maku kun tullaan euroopan ulkopuolelta viemään mitalit ja sitten ihan eurooppalainen voitti.
Tukijalan nilkka paskana.No mikä tolla Vetterillä on? Jää rahat saamatta, jos ei heitä virolaisen ohi.