Pavlikovsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Vittu toi Vetter on floppi.
On Murto kuitenkin sen 471 hypännyt.
Selkee eli EM-tasolla aika useinkin ollut tässä alkuvaiheessa tai puolivälissä. Jotenkin vaan mielikuva siitä että keihäskisa on "aina" siellä lopussa vaikka isoa vaihteluakin on.Helsinki 2005, Göteborg 2006, Helsinki 2012, Amsterdam 2016. Ainakin noissa kisoissa tässä viimeisten vuosien aikana oli kisojen alkupuolella tai puolivälissä keihäsfinaali.
Kalja toisessa kädessä ja rautakankeahan siinä yleensä heitettiin. Seppo muuten taitaa olla salaa gootti kun silmät on aina niin helvetin mustat.
Niin?No toi Guliyev on kyllä MM voittaja, mutta mitäs pienistä.
Selkee eli EM-tasolla aika useinkin ollut tässä alkuvaiheessa tai puolivälissä. Jotenkin vaan mielikuva siitä että keihäskisa on "aina" siellä lopussa vaikka isoa vaihteluakin on.
No toi Guliyev on kyllä MM voittaja, mutta mitäs pienistä.
EM-kisathan nämä oli... Joten Euroopanmestaruus näissä voitetaan. Ei viitsi nyt enää viime vuotisia muistella.No toi Guliyev on kyllä MM voittaja, mutta mitäs pienistä.
Niin?
Olympialaisissa varsinkin käydään keihäskisaa ihan lajirajojen läpi monta viikkoa.Tietynlaista keihäskisaa käydään kisakylissä jo kisojen alkupuolilta lähtien.
Juu kyllä varmaan 20v Wilma Murto on jo saavuttanut urheilullisen huippunsa. Tai sitten ei.
Minnan tää kausi ollut vaikea.
Vetter on paperia.
Muistanko oikein, että Räty joi aikoinaan jossain dopingtestin odotteluhuoneessa olutta kisan jälkeen vai oliko vain miehelle ominaista tarinaa?
Muistanko oikein, että Räty joi aikoinaan jossain dopingtestin odotteluhuoneessa olutta kisan jälkeen vai oliko vain miehelle ominaista tarinaa?
No Azerbaidzanilainen, vaikka siis Turkin väreissä onkin. Samaa mongoliverta ja valkonen se on. Turkkikin nykyään lasketaan eurooppaan, meinannut EU:n jäseneksikin.Niin?
Vastaus tulee nyt. Heitto jossaa vaiheessa. Ei paranna.Mä en tiedä odotanko enemmän Ruuskasen viidettä heittoa vai vastausta liveseurannassa.
Joo en vaan saanut kiinni siitä miten se maailmanmestaruus tähän liittyi.No Azerbaizanilainen, vaikka siis Turkin väreissä onkin. Samaa mongoliverta ja valkonen se on. Turkkikin nykyään lasketaan eurooppaan, meinannut EU:n jäseneksikin.
Mä en tiedä odotanko enemmän Ruuskasen viidettä heittoa vai vastausta liveseurannassa.
Mä en tiedä odotanko enemmän Ruuskasen viidettä heittoa vai vastausta liveseurannassa.