Yleisurheilu – liveseuranta

  • 1 021 096
  • 29 791

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ovathan nuo yleisömäärät edelleen aika vaatimattomia. Vajaat 59 miljoonaa asukasta, menestystä riittänyt, eivätkä lippujen hinnat päätä huimaa. Silti taitaa olla, että esim. Helsingin MM-kisoissa 2005 yleisöä oli keskimäärin enemmän. Ainakin itse muista olympiastadionin olleen hyvin yli puolillaan, kun olin paikan päällä yhtä aamusessioista katsomassa.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Soitin Rädyn Sepolle, että katsoppas Portugalin Leondra Ramosin karsintaheittoja Areenasta. Kuului hetken kaukosäätimen napsuttelua, sitten oli pitkään hiljaista. Rasvatyynen rikkoi sitten järkyttävä yskänpuuska. Olin jo lähtemässä pikavauhtia Tohmajärvelle tekemään Heimlichin manööveria, mutta sitten se helpotti. Oli vetänyt kokonaisen HK:n blöön keuhkoputkeen.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mielenkiintoista ettei tuo Viron 10-otteluhuuma ole tarttunut lahden toiselle puolen juuri ollenkaan.
Suomessa jalkapallo ja jääkiekko keräävät suurimmat harrastajamäärät ja jo nuoresta velvoitetaan käymään omissa treeneissä. Jos siis joku haluaisi yleisurheilua harrastaa jääkiekon ohella, niin vähän tehdään vaikeaksi tämä Suomessa.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Suomessa jalkapallo ja jääkiekko keräävät suurimmat harrastajamäärät ja jo nuoresta velvoitetaan käymään omissa treeneissä. Jos siis joku haluaisi yleisurheilua harrastaa jääkiekon ohella, niin vähän tehdään vaikeaksi tämä Suomessa.
Jep. Toisaalta yhtä lailla Virossakin yleisurheilu jää muiden lajien varjoon, mutta per capita menestystä on tullut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös