Oma paras oli 150. Varmaan tuokin yläasteaikoja.Hyppäsin yläasteella 140. Ei liity sinänsä tähän mutta tuli mieleen.
Oma paras oli 150. Varmaan tuokin yläasteaikoja.Hyppäsin yläasteella 140. Ei liity sinänsä tähän mutta tuli mieleen.
Heti kun Opel menee katsastuksesta läpi Saksan rajalla. Koitin soitella tunti sitten. Oli jotain epäselvyyttä hanskalokeron suhteen.Milloin Ville Tiisanojan vuoro näillä areenoilla?
Mulla 100 saksarilla pihaleikeissä ja se olisi aikuisenakin ollut mulle maksimi :DOma paras oli 150. Varmaan tuokin yläasteaikoja.
Oli Volkswagen Golf. Sopivan kokoinen auto heille.Heti kun Opel menee katsastuksesta läpi Saksan rajalla. Koitin soitella tunti sitten. Oli jotain epäselvyyttä hanskalokeron suhteen.
– Edelleen on täysi mysteeri, miten aineet olivat sinne päätyneet ja miten juuri meidän auto ratsattiin, Tompuri kertasi Iltalehdelle kesällä 2019.
Veikkaan että tulos on 46,37. Riittänee mitaliin.Warnholm voittoaika tukee olemaan tänään 45.82
Torstaina.Mikä päivä miesten seiväs tulee?
Huame viimeisenä päivänä.Mikä päivä miesten seiväs tulee?
Mikä päivä miesten seiväs tulee?
Eikös kisat lopu jo huomenna?Torstaina.
Kyllä, nyt sitten erimerkkistä. Ei se merkkiuskollisuus Volvo Markkastakaan kuuhun vienyt.Oli Volkswagen Golf. Sopivan kokoinen auto heille.
Kun savolainen vastaa, vastuu siirtyy kuulijalle.Eikös kisat lopu jo huomenna?
On huomattu :DKun savolainen vastaa, vastuu siirtyy kuulijalle.
Eikös kisat lopu jo huomenna?
Kyllä ne päivät ihan samanmittaisia on ensi viikollakin, mutta valon määrä vaan on eri.Onneks en viikolla, tais olla torstai, alkaa päivät lyhentyä
Päässyt kuin päässytkin edustamaan Azzurria.Ja sitten jalkapallon pariin: Dallavalle taituroi.
Minulla 160 muistaakseni mutta siihen aikaan mitattiin vaaksoilla ja kyynärillä, joten yksikkövirhe on mahdollinen.Oma paras oli 150. Varmaan tuokin yläasteaikoja.