Ei suomalaisedustusta finaalissa.YLE Areenassa ei omaa lähetystä korkeushyppyyn. Kysyn, et mix ei
Ei suomalaisedustusta finaalissa.YLE Areenassa ei omaa lähetystä korkeushyppyyn. Kysyn, et mix ei
Suomessa jalkapallo ja jääkiekko keräävät suurimmat harrastajamäärät ja jo nuoresta velvoitetaan käymään omissa treeneissä. Jos siis joku haluaisi yleisurheilua harrastaa jääkiekon ohella, niin vähän tehdään vaikeaksi tämä Suomessa.Mielenkiintoista ettei tuo Viron 10-otteluhuuma ole tarttunut lahden toiselle puolen juuri ollenkaan.
Ne on pajalla korjauksessa.Tuliko se pressa saksalaisella autolla? Luulisi että ajelisi oman maan tuotteilla.
Minä katsoin James Bond -elokuvaa.2 miljoonaa katsoi eilen Ylen lähetystä toivoen suomalaismenestystä. Suurin osa glory hunttereita, minä mukaan lukien.
Joo Audi oli.Tuliko se pressa saksalaisella autolla? Luulisi että ajelisi oman maan tuotteilla.
Siellä värisi jonkun muun kuin Tuomaksen ääni.Tuomas Raja näytti palan Italian presidentin turvamiehille, uskoivat lopulta.
Jep. Toisaalta yhtä lailla Virossakin yleisurheilu jää muiden lajien varjoon, mutta per capita menestystä on tullut.Suomessa jalkapallo ja jääkiekko keräävät suurimmat harrastajamäärät ja jo nuoresta velvoitetaan käymään omissa treeneissä. Jos siis joku haluaisi yleisurheilua harrastaa jääkiekon ohella, niin vähän tehdään vaikeaksi tämä Suomessa.
Minä katsoin James Bond -elokuvaa.
But of course you did!Minä katsoin James Bond -elokuvaa.
Jep. Toisaalta yhtä lailla Virossakin yleisurheilu jää muiden lajien varjoon, mutta per capita menestystä on tullut.
Sama. Jännitin kovasti sitä, että leikkaako herra Goldfinger tällä kertaa Bondin kahtia jättilaserilla.Minä katsoin James Bond -elokuvaa.
But of course you did!