Yleisurheilu – liveseuranta

  • 1 004 888
  • 29 644

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
No aattelepa omalle kohdallesi. Että menisit kaikkien katsellessa tekemään hommaa jonka varmasti osaat ja olet tehnyt tuhat kertaa ennenkin, ja yhtäkkiä siitä ei tulekaan hevon helvettiä vaikka kuinka yrität.

Oon nähnyt sen aiheisia painajaisia. Sympatiaa luulisi herättävän enemmän kuin kiukkua katselijassa.
No silloin paikka ei ole arvokisoissa, jos pää ei kestä edes aloituskorkeutta. Silloin ongelmat ovat jossain muualla kuin itse tason puutteessa, ja ne pitäisi hoitaa kuntoon.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Oskari Mörö olisi vissiin Yle areenan chatissä juttelemassa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mä voisin mennä tonne vielä vaikka moukarinheittoon Suomea edustamaan. En mä luultavasti kauhean paljon enemmän päin helvettiä voisi asioita siellä tehdä ku Saga Andersson omassa lajissaan.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Mä voisin mennä tonne vielä vaikka moukarinheittoon Suomea edustamaan. En mä luultavasti kauhean paljon enemmän päin helvettiä voisi asioita siellä tehdä ku Saga Andersson omassa lajissaan.
Joko kolme yliastuttua tai kaikki heitot verkkoon.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mä voisin mennä tonne vielä vaikka moukarinheittoon Suomea edustamaan. En mä luultavasti kauhean paljon enemmän päin helvettiä voisi asioita siellä tehdä ku Saga Andersson omassa lajissaan.
Itsehän voisin mennä vetämään satasen. Tulos tulisi aivan varmasti.

Joskus moukarikisassa kaikki kolme heittoa verkkoon, niin sitä ei uskalla mennä paiskimaan.
 

Alejandro

Jäsen
No aattelepa omalle kohdallesi. Että menisit kaikkien katsellessa tekemään hommaa jonka varmasti osaat ja olet tehnyt tuhat kertaa ennenkin, ja yhtäkkiä siitä ei tulekaan hevon helvettiä vaikka kuinka yrität.

Oon nähnyt sen aiheisia painajaisia. Sympatiaa luulisi herättävän enemmän kuin kiukkua katselijassa.
Joo ei tässä voi kun epäuskoisesti päätä pyöritellä kotisohvien lynkkaaville setämiehille.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Saga tais ottaa ton aika koville. Shit happens.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itsehän voisin mennä vetämään satasen. Tulos tulisi aivan varmasti.
Sä olisit silloin selvästi parempi ku Saga Andersson.

Aijai, mahtaa kyllä vituttaa. Oikeastikin kiinnostaisi kuulla että mikä voi olla syy tommoseen sekoiluun, oliko sillä jotenkin ihan vääränlainen seiväs vai mikä homma?
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Joko kolme yliastuttua tai kaikki heitot verkkoon.

Kolme kertaa 90m, keskisormea Pitkämäelle katsomoon ja vaatimus keihäänheittoon saatesanoin "sä vätys et enää vuoden 2007 jälkeen saanut 90m rikki. Mä sain moukarilla kylmiltään".
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Löysäranne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Oranje
Itsehän voisin mennä vetämään satasen. Tulos tulisi aivan varmasti.

Joskus moukarikisassa kaikki kolme heittoa verkkoon, niin sitä ei uskalla mennä paiskimaan.
Olis kyllä vinkeän näköistä, kun noissa puitteissa vetäisi sen 14 sekunnin pintaan (viittasin omaan aikaani, en sinun)..
Eikös mm-alkuerissä ollut joskus joku Samoan tms kaveri juuri noilla spekseillä?
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Aikuisten oikeasti, tässäkin ketjussa mainittu ja laitettu videoklipit "jerebergiuksesta", etsä vittu voi tehdä sitä "paremmin"
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Setämiesten katkeruus on ehtymätön luonnonvara.
Setämiehet myös selittämässä ja tietämässä kotisohvaltaan, että miten MM-kisoissa urheilevan urheilijan tulisi asioitaan hoitaa on yhtä ehtymätöntä.

Ikään kuin nuo urheilijat meille täällä telkkarin takana oleville viisastelijoille jotenkin olisivat muka tilivelvollisia.

Karmea paikka varmasti urheilijalle. Toivottavasti hänellä on ihmisiä ympärillään, jotka edesauttavat tuollaisesta pettymyksestä toipumista ja vahvempana siitä ulos tulemista. Nämä vittuilevat sedät voi jättää täysin omaan arvoonsa.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Olis kyllä vinkeän näköistä, kun noissa puitteissa vetäisi sen 14 sekunnin pintaan (viittasin omaan aikaani, en sinun)..
Eikös mm-alkuerissä ollut joskus joku Samoan tms kaveri juuri noilla spekseillä?
Samoalainen kuulantyöntäjä juoksi joskus satasen 15 sekuntiin. Sen voittaisin minäkin.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Sä olisit silloin selvästi parempi ku Saga Andersson.

Aijai, mahtaa kyllä vituttaa. Oikeastikin kiinnostaisi kuulla että mikä voi olla syy tommoseen sekoiluun, oliko sillä jotenkin ihan vääränlainen seiväs vai mikä homma?
Ilman sarvia ja hampaita, kyllä tuossa nyt heikoin kohta on jossain valmistautumisen ja henkisen puolen välimaastossa. Olisi pitänyt jättää kesken sen kuoppaan putoamisen jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös