Setämiesten katkeruus on ehtymätön luonnonvara.Oon nähnyt sen aiheisia painajaisia. Sympatiaa luulisi herättävän enemmän kuin kiukkua katselijassa.
Setämiesten katkeruus on ehtymätön luonnonvara.Oon nähnyt sen aiheisia painajaisia. Sympatiaa luulisi herättävän enemmän kuin kiukkua katselijassa.
Itsehän voisin mennä vetämään satasen. Tulos tulisi aivan varmasti.Mä voisin mennä tonne vielä vaikka moukarinheittoon Suomea edustamaan. En mä luultavasti kauhean paljon enemmän päin helvettiä voisi asioita siellä tehdä ku Saga Andersson omassa lajissaan.
Pitkäkyntinen.Gail Devers.
Joo ei tässä voi kun epäuskoisesti päätä pyöritellä kotisohvien lynkkaaville setämiehille.No aattelepa omalle kohdallesi. Että menisit kaikkien katsellessa tekemään hommaa jonka varmasti osaat ja olet tehnyt tuhat kertaa ennenkin, ja yhtäkkiä siitä ei tulekaan hevon helvettiä vaikka kuinka yrität.
Oon nähnyt sen aiheisia painajaisia. Sympatiaa luulisi herättävän enemmän kuin kiukkua katselijassa.
Sä olisit silloin selvästi parempi ku Saga Andersson.Itsehän voisin mennä vetämään satasen. Tulos tulisi aivan varmasti.
Joko kolme yliastuttua tai kaikki heitot verkkoon.
Mutku ne urheilevat tuolla meidän veroeuroillamme!Joo ei tässä voi kun epäuskoisesti päätä pyöritellä kotisohvien lynkkaaville setämiehille.
Olis kyllä vinkeän näköistä, kun noissa puitteissa vetäisi sen 14 sekunnin pintaan (viittasin omaan aikaani, en sinun)..Itsehän voisin mennä vetämään satasen. Tulos tulisi aivan varmasti.
Joskus moukarikisassa kaikki kolme heittoa verkkoon, niin sitä ei uskalla mennä paiskimaan.
Ei @Steril ole setämies. Minä olen. Mutta tunnen myötätuntoa Andersonia kohtaan. Tuosta toipuminen vaatinee ammattiapua.Joo ei tässä voi kun epäuskoisesti päätä pyöritellä kotisohvien lynkkaaville setämiehille.
Setämiehet myös selittämässä ja tietämässä kotisohvaltaan, että miten MM-kisoissa urheilevan urheilijan tulisi asioitaan hoitaa on yhtä ehtymätöntä.Setämiesten katkeruus on ehtymätön luonnonvara.
Samoalainen kuulantyöntäjä juoksi joskus satasen 15 sekuntiin. Sen voittaisin minäkin.Olis kyllä vinkeän näköistä, kun noissa puitteissa vetäisi sen 14 sekunnin pintaan (viittasin omaan aikaani, en sinun)..
Eikös mm-alkuerissä ollut joskus joku Samoan tms kaveri juuri noilla spekseillä?
Pitäisi kieltää tuommoinen.Ikävä nähdä näitä ostourheilijoita.
Pitäisi kieltää tuommoinen.
Kyllä se itsellä alle puoleen minuuttiin menisi ja ilman reeniäkin!Olis kyllä vinkeän näköistä, kun noissa puitteissa vetäisi sen 14 sekunnin pintaan (viittasin omaan aikaani, en sinun)..
Kaiketihan Bahrain ja Qatar näkevät hyötyvänsä tästä. Nythän jopa Kazakstan on ryhtynyt samaan.Pitäisi kieltää tuommoinen.
Bahrain ja Qatar, nuo yleisurheilun perinteikkäät titaanit.Ikävä nähdä näitä ostourheilijoita.
Ilman sarvia ja hampaita, kyllä tuossa nyt heikoin kohta on jossain valmistautumisen ja henkisen puolen välimaastossa. Olisi pitänyt jättää kesken sen kuoppaan putoamisen jälkeen.Sä olisit silloin selvästi parempi ku Saga Andersson.
Aijai, mahtaa kyllä vituttaa. Oikeastikin kiinnostaisi kuulla että mikä voi olla syy tommoseen sekoiluun, oliko sillä jotenkin ihan vääränlainen seiväs vai mikä homma?
Ja jotkut maat koripallossa. Muistaakseni Kiina ainakin osti jonkun yhdysvaltalaisen pelaamaan joukkuessaan.Kaiketihan Bahrain ja Qatar näkevät hyötyvänsä tästä. Nythän jopa Kazakstan on ryhtynyt samaan.
En ole lääkäri, mutta oikeessa nilkassa on jotain pielessä.Vähän myöhässä mukaan, mikäs Stefanidilla?
Teloi nilkkaa lämmittelykentällä.Vähän myöhässä mukaan, mikäs Stefanidilla?