Suattaapi ollaOlisiko kumminkin enemmän serkkutyttö Matthew ja Brady Tkachukille?
En ole lääkäri, mutta oikeessa nilkassa on jotain pielessä.
Kyllä vaatimustason pitäisi olla tuolla tasolla kovempi. Hävettäisi kyllä todella paljon ja todella vihainen olisin itselleni, ei antaisi voitontahtoinen luonne helpolla tuommoista anteeksi.
Silti Bolt oli 40sec nopeampi.Bolin juoksun lopussa oli samanlaista ylivoimaisuutta ku Boltilla aikanaan, vaivaton ja hölkäten maaliin
Aijai, mahtaa kyllä vituttaa. Oikeastikin kiinnostaisi kuulla että mikä voi olla syy tommoseen sekoiluun, oliko sillä jotenkin ihan vääränlainen seiväs vai mikä homma?
Voi kiitos.No mitäs luulet miten Anderssonilla on? Saat arvata kahdesti.
Vedettiin joskus opiskeluaikana kymmenottelu läpi. Mulla meni korkeutta enemmän kuin seivästä ( siitäkin tuli tulos).Voiskohan tossa seiväshypyssä pyytää että laitattako sen seipään tohon puoleen metriin? Siitä mäkin ehkä pääsisin yli, tosin en ton tommosen saatanan kepakon kanssa minkä kanssa se Saga taiteili tossa. Mutta ilman kepakkoa voisin päästä.
Se on jo bissellä. Minun verorahoilla.No mitäs luulet miten Anderssonilla on? Saat arvata kahdesti.
Eli ylittää finaalissa sitten 5,40-5,50m ja uusi ME?Moon aloitti 450:stä ja meni noin metrillä yli.
11. nopein alkuerissä.Viivillä nyt yhdeksänneksi nopein aika, kun yksi erä jäljellä. Sanoisin, että on siinä ujo finaalisauma jos ei tarvitse välierässä sisäradalla tykitellä.
Se on jo bissellä. Minun verorahoilla.
Se on jo bissellä. Minun verorahoilla.
Ahh, stanotsololi. Maito-Ben Johnson.Tuo edellisen erän bahrainilainen (ex-nigerialainen) vapautui kesällä neljän vuoden doping-pannasta johtuen stanozol-kärystä. Nyt parantaa tuolla puoli sekuntia ennätystään. Vituttaa katsoa tuollaisia urheilijoita MM-kisoissa.
se oli vakuuttava ylitys. Ois mennyt varmaan lähes 500Moon aloitti 450:stä ja meni noin metrillä yli.