Muisti sentään edes hyppyvuoronsa. Jereltä ei sekään onnistunut kotikisoissa.Nyt oli suorastaan jerebergiusmaista suorittamista, ikävä kyllä.
Muisti sentään edes hyppyvuoronsa. Jereltä ei sekään onnistunut kotikisoissa.Nyt oli suorastaan jerebergiusmaista suorittamista, ikävä kyllä.
Voisin näyttää Sagalle jäykkää seivästä niin oppisi käsittelemään.Liian jäykkä seiväs ?
Jos kriteerit täyttyy, miksi pitäisi jättää valitsematta.Haetaan kokemusta kovista kv-kisoista. Niinhän aina sanotaan näistä turisteista.
Eikö se hyppäämällä päässytkään?Vilma seuraavana A ryhmä
Edit. Yli heittämällä
No aattelepa omalle kohdallesi. Että menisit kaikkien katsellessa tekemään hommaa jonka varmasti osaat ja olet tehnyt tuhat kertaa ennenkin, ja yhtäkkiä siitä ei tulekaan hevon helvettiä vaikka kuinka yrität.Mitä vittua tuollaisia turisteja tuonne edes valitaan? Tämä on jo surkuhupaisaa.
Arvostan aina kun joku tekee parhaansa, mutta tuo on yksinkertaisesti noloa.
Gail Devers.Wilma delivers.
No silloin paikka ei ole arvokisoissa, jos pää ei kestä edes aloituskorkeutta. Silloin ongelmat ovat jossain muualla kuin itse tason puutteessa, ja ne pitäisi hoitaa kuntoon.No aattelepa omalle kohdallesi. Että menisit kaikkien katsellessa tekemään hommaa jonka varmasti osaat ja olet tehnyt tuhat kertaa ennenkin, ja yhtäkkiä siitä ei tulekaan hevon helvettiä vaikka kuinka yrität.
Oon nähnyt sen aiheisia painajaisia. Sympatiaa luulisi herättävän enemmän kuin kiukkua katselijassa.
Joko kolme yliastuttua tai kaikki heitot verkkoon.Mä voisin mennä tonne vielä vaikka moukarinheittoon Suomea edustamaan. En mä luultavasti kauhean paljon enemmän päin helvettiä voisi asioita siellä tehdä ku Saga Andersson omassa lajissaan.