Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Petra haastatteli sitä ja masentui.Missä Porttila? Isänsä kanssa metsästämässä norjalaisia, krapulassa vai koronassa?
Petra haastatteli sitä ja masentui.Missä Porttila? Isänsä kanssa metsästämässä norjalaisia, krapulassa vai koronassa?
Joo. Eugenessa on noin 170 tuhatta asukasta ja urheilupaikat on kyllä komeata katsottavaa kun ottaa Google Mapsin satelliittinäkymän esille.On toi vaan komea alue. Siinä alkaa jo Salon urheilupuistokin vähän kalpenemaan.
Kiitos viestistä, have a great sports day!! Br Barnes CEO EuroBarnes kyTässä alkaa finaalifiilis nousta, eväät on valmiina. On ruisleipää ( ohut herkku ) jossa oivariiniä, juustoa, kinkkua, kurkkua ja tomaattia. On Atrian punaista lenkkiä pätkä sekä Hartwall Original Orange Longdrink 0,0%. My GOD
Seppo Rätyä lainatakseni, tytöt vetäkää niin että Xxttu repeää
Tässä alkaa finaalifiilis nousta, eväät on valmiina. On ruisleipää ( ohut herkku ) jossa oivariiniä, juustoa, kinkkua, kurkkua ja tomaattia. On Atrian punaista lenkkiä pätkä sekä Hartwall Original Orange Longdrink 0,0%. My GOD
Seppo Rätyä lainatakseni, tytöt vetäkää niin että Xxttu repeää
Itse maltan vielä neljä päivää ja sitten korkkaan kun alkaa loma.Minulla pint-tölkki Sandelsia. Ei edes Kukkoa, My GOD!
Kiitos viestistä, have a great sports day!! Br Barnes CEO EuroBarnes ky
Thiam aloittaa ottelu-urakkansa loistavasti. Tuloksena uran nopeimmat aidat (13,22).
Ai että. Mulla loppuu tänään. Taidanpa korkata.Itse maltan vielä neljä päivää ja sitten korkkaan kun alkaa loma.
Itse maltan vielä neljä päivää ja sitten korkkaan kun alkaa loma.
Minä jaan Vetterille.Raja jakoi jo kultamitallin Thiamille
Missä on Carolina Klüft?
Peking, olympialaiset 2008 ja mm-kisat 2015. Lontoo, olympialaiset 2012 ja mm-kisat 2017. Tokio, olympialaiset 2020(2021) ja mm-kisat 2025. On tuossa joku kaava, vai meneekö samoilla lahjuksilla?
Palaute Seikolle.Mikä kehitysmaa tää jenkkilä on, kun mittaukset ja ajanotot kestää ikuisuuksia?