Enpä itse asiassa tiennyt. MY GOD!!Tiesithän että hänellä on 3 siskoa, Olivia,Martina ja Sofia
Pekingin olympialaisissa näytettiin tuntiin varmaan neljä kertaa kooste Iivon mitalihiihdosta.Toisen kerran vajaaseen tuntiin tämä moukarinaisten insertti.
Enpä itse asiassa tiennyt. MY GOD!!
Okei. Niin taisi Qatarinkin olla futispuolella. Ja tietysti oli, kun kerran valittiin isännäksi.Telkkarissa sanottiin, että se oli ns. kiitos kun järkkäsivät Olympialaiset. Ja sit et niiden hakemus oli PARAS
Toivottavasti Helsinki saisi MM-kisat taas joskus. Stadionkin laitettu kuntoon.
Toisen kerran vajaaseen tuntiin tämä moukarinaisten insertti.
Van Niekerk 2016 never forget! Nyt on kuningaslaji!
Pekingin olympialaisissa näytettiin tuntiin varmaan neljä kertaa kooste Iivon mitalihiihdosta.
En ymmärrä miksei kukaan käytä Johnsonin kaarteessa pää kenossa juoksua. Paljon lujempaa pääsis.
En ymmärrä miksei kukaan käytä Johnsonin kaarteessa pää kenossa juoksua. Paljon lujempaa pääsis.
Eikös Harri Kirvesniemi käyttänyt tuota samaa, eli Johnson itse asiassa kopioi sen Hartsalta.En ymmärrä miksei kukaan käytä Johnsonin kaarteessa pää kenossa juoksua. Paljon lujempaa pääsis.
Oliko Pulttibois-parodia, jossa Harrin pää suoristettiin ja sit kävi niin, että kun Harri joi kahvia, niin kahvit lensi olan yli.Hartsa tais suorallakin hiihtää pää kenossa
Ai että. Mulla loppuu tänään. Taidanpa korkata.
Niillä menee kauan kun yrittävät määrittää, mitä valkopäämerikotkaa per juustopurilainen taas vastasikaan sivistyneen maailman yksiköissä. Maailmassa on kolme maata, joihin Ranskan vallankumouksen jälkeen keksitty metrijärjestelmä ei ole vielä ehtinyt. Ihan WA:n oma moka, jos kisat viedään yhteen niistä. Ensi kerralla sitten Liberiaan tai Myanmariin?Mikä kehitysmaa tää jenkkilä on, kun mittaukset ja ajanotot kestää ikuisuuksia?
Senhän voisi vaikka ajaa tässä välissä. Tai jonkun kikkavideon.Pekingin olympialaisissa näytettiin tuntiin varmaan neljä kertaa kooste Iivon mitalihiihdosta.