Kelju K. Kojootti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkue
90-lukua siis mennään ja erityisesti yu- ja uintiselostusten legenda.Tai Hannulan, jolla on tapana kaivaa lyriikoita selostuksiin.
90-lukua siis mennään ja erityisesti yu- ja uintiselostusten legenda.Tai Hannulan, jolla on tapana kaivaa lyriikoita selostuksiin.
No sitten se on Myllymäki. Juoksijasta ei aavistustakaan.90-lukua siis mennään ja erityisesti yu- ja uintiselostusten legenda.
Yksi Via dolorosa tämäkin valitettavasti. Tampereen areenan onneksi saivat kaiken väännön jälkeen aikaiseksi. -Ja varmasti kaupungissa riittää ihmisiä, joiden mielestä niin areena, raitiotie, rantaväylän tunneli tai vuosikymmeniä sitten näsinneula, särkänniemi jne. olisi pitänyt jättää tekemättä.Koitetaan nyt saada se Garden valmiiksi ennen kuin mietitään Helsinki Marathonin nostamista maailmankartalle.
Osuma. Sanotaan, että 90-luvun ylivoimaisen juoksija.No sitten se on Myllymäki. Juoksijasta ei aavistustakaan.
Michael Johnson.Osuma. Sanotaan, että 90-luvun ylivoimaisen juoksija.
Holle Holopainen!Lasse Viren, Myrskylän toiseksi kovin jätkä heti majuri Mikkosen jälkeen.
Ja upposi!Michael Johnson.
Miten ihmeessä tulostaso on voinut olla tuolloin noin paska, 90-luvulla ei nimittäin dopingin käyttöä liikoja valvottu niin ei voi mennä senkään taakse.
Kommunismin mukana meni valmennus?
Älkää vaan päästäkö näitä 7-ottelijoita kesken kisan Petran grillille. Siinä jää ottelu saman tien kesken.Grillivaroitus! Petran iltanuotiolla kuulemma vollotettu huhujen mukaan. Nyt kiertäkää kaukaa.
Nythän mies olisi vapaa agentti ja jos Roope Salminen saa tuomiostaan huolimatta juontaa Maikkarilla, luulen paluun olevan läpihuutojuttu.Johnson-Thompson ja verrokkisarja. Ainoastaan Mika Lehtimäki puuttuu.
En mä kyllä näe Mika Lehtimäkeä millään possessa tai Putouksessa.Nythän mies olisi vapaa agentti ja jos Roope Salminen saa tuomiostaan huolimatta juontaa Maikkarilla, luulen paluun olevan läpihuutojuttu.
Sporde tulee kohta kertomaan päivän lintuhavainnosita.Siis onko Leinonen ja Raja kahdestaan tuolla? Ei jumalauta tästä tulee pitkä ilta.