En tiedä oletko uusi täällä, mutta tuolta löytyy aivan toinen osio kuin "otteluketjufoorumi". Siellä keskustellaan otteluista ennakkoon ja niitten jälkeen. Kyseiseltä foorumilta löytyy myös liveseuranta, jossa "keskustelua" käydään ihan pelien aikana. Kotimaisen jääkiekkokeskustelun puolelta kannattaa klikata joukkueita erikseen ja joukkueitten omilta palstoilta löytynee "peliesitykset" "otteet kaukalossa" tjsp missä on keskustelua peleistä. Kotimaisen jääkiekkokeskustelun foorumeilta löydät myös "voimasuhteet"-ketjun, jossa on myös haluamaasi sisältöä. Varmasti löytyy myös muita aiheeseen liittyviä keskusteluja, sinun tehtäväsi onkin etsiä sinua kiinnostavat aiheet ja välttää noita missä itse pelillä ei ole mitään yhteyttä.tämä ei ole v*****lua mutta olen ihmetellyt tätä kautta liigassa : miksi matseista ei juurikaan kirjoiteta mitään vaan pääaiheet ovat olleet :
pelikiellot , Bluesin taloudelliset vaikeudet, yleisömäärien lasku, tuomarit ym ym.... Onko joku samaa mieltä ? Mun mielestä fokus pitäisi palauttaa eikö se ole itse PELI ?????
tämä ei ole v*****lua mutta olen ihmetellyt tätä kautta liigassa : miksi matseista ei juurikaan kirjoiteta mitään vaan pääaiheet ovat olleet :
pelikiellot , Bluesin taloudelliset vaikeudet, yleisömäärien lasku, tuomarit ym ym.... Onko joku samaa mieltä ? Mun mielestä fokus pitäisi palauttaa eikö se ole itse PELI ?????
Slovakia
Tomas Zaborsky (HIFK)
Slovakien määrä Liigassa on vähentynyt vuosi vuodelta ja nyt on enää yksi pelaamassa. Tosin jos on yhtä kova kuin Zabo niin vastaa useampaa hurria
Henrik Tallinderilla (29 2+9=11) taitaa edelleen kuitenkin olla vain tuo länsinaapurin passi? Eukko, kesämökki ja joukkue tosin ovat jo suomalaisia.- - - kolmen tehokkaimman hurrin Marcus Fageruddin (9 pistettä), Erik Riskan (7), Thomas Nykoppin (6) tehot yhteensä.
(Pahoittelut jos nyt missasin jonkun, se on ihan mahdollista.)
Henrik Tallinderilla (29 2+9=11) taitaa edelleen kuitenkin olla vain tuo länsinaapurin passi? Eukko, kesämökki ja joukkue tosin ovat jo suomalaisia.
Ai... tällaista mä en ole ennen kuullutkaan! Ruotsalainen = hurri, suomenruotsalainen = rantahurriPää pois perseestä. Ruotsalainen = ruotsalainen, hurri = suomenruotsalainen.
Ai... tällaista mä en ole ennen kuullutkaan! Ruotsalainen = hurri, suomenruotsalainen = rantahurri
Vai miten tällä teorialla sitten selittäisi sen wanhan sloganin: "Leppänen-Jalonen-Kurri - siihen kaatuu hurri"? Eiköhän silloin kuitenkin kaadettu ihan ruotsalaisia eikä suomenruotsalaisia? Vaikka tässä yhteydessä "hurrilla" olisikin tarkoitettu suomenruotsalaisia, niin Kim Hirschovits (30 5+13=18) lienee tällä hetkellä tehokkain "rantahurri".
Sä olet sitten vissiin vaan sen verran nuori, että hurri-sanan etymologia ei ole tuttua, tai olet muuten sitten vaan onnistunut välttämään tämän tiedonmurusen tähän asti. Toki kieli kehittyy, ja siinä kehityksessä on hurrin käyttöala laajentunut. Alunperin, ja osalle meistä ihmisistä edelleen, hurri = suomenruotsalainen. Sen verran vielä, että rantahurri viittaa nimenomaisesti rannikolla asuvaan hurriin, jättäen sisämaan hurrit määritelmän ulkopuolelle. Siksi se ei sovellu määritelmäksi suomenruotsalaisille.
Tarkoittaahan jenkkikin nykyään kaikkia yhdysvaltalaisia, eikä vain Pohjoisvaltioiden alueelta olevia niin kuin meidän vanhojen gubbien mielestä.
Rantahurria en oo kuullukaan. Suomenruotsalainen = hurri = rantaruotsalainen. Ja onko Hirso niitä, oisin luullut laskettavan valittuun kansaan l. siionilaisiin?Vaikka tässä yhteydessä "hurrilla" olisikin tarkoitettu suomenruotsalaisia, niin Kim Hirschovits (30 5+13=18) lienee tällä hetkellä tehokkain "rantahurri".
Rantahurria en oo kuullukaan. Suomenruotsalainen = hurri = rantaruotsalainen. Ja onko Hirso niitä, oisin luullut laskettavan valittuun kansaan l. siionilaisiin?
Kyllä, Hirso on mukana wikipedian artikkelissa Jewish ice hockey players. Sen enempää siellä ei mainittu taustoista.Itsellänikin on käsitys, että Hirschovits olisi nimenomaan juutalainen, ja että sukujuuret olisivat lännen sijaan enemmänkin etelästä, Liettua-Puola-akselilta tms. Olisikohan kenelläkään ihan faktaa heittää tähän?
Järjestelmä tunnistaa kun kiekko lentää pois kaukalosta. Aluksi katsomoon lentäneet kiekot haetaan takaisin.Mitenköhän tuon älykiekon kanssa toimitaan kun kiekko menee ylilaidan? Onko näitä kiekkoja sangoittain, ja sitten järjestelmä tunnistaa mikä kiekko on kentällä? Vai etsitäänkö tämä katsomoon lentänyt kiekko kissoin ja koirin peliin takaisin?
Järjestelmä tunnistaa kun kiekko lentää pois kaukalosta. Aluksi katsomoon lentäneet kiekot haetaan takaisin.
Toinen kiekko annetaan tilalle.Ihan vaan sivuhuomiona, toivottavasti Liigalla ja seuroilla on riittävästi pelisilmää, että kiekkoa haettaessa on antaa toinen kiekko tilalle. Voi olla pikkukundeille ja -mimmeille aikalailla kova paikka, jos keltaliivinen setä tulee ja hakee ottelumuiston pois antamatta mitään tilalle.
Näitä 3v3 jatkoaikoja on tullut katsottua puolet kaudesta ja olen sitä mieltä että tämä systeemi on aivan perseestä. Tuollainen 3v3 muistuttaa enemmän junnujen pihahöntsiä kuin miesten pääsarjatason jääkiekkoa. Ei jatkoon!
Kyllä, Hirso on mukana wikipedian artikkelissa Jewish ice hockey players. Sen enempää siellä ei mainittu taustoista...