Minusta nuo on aivan höpöhöpö lukemia. Tämäkin peli sen osoitti. On taas keksitty joku uusi juttu, josta ei voi päätellä loppujen lopuksi yhtään mitään.Mitenköhän nuo maaliodottamat oikein lasketaan? Tänään Kärpät - HIFK maaliodottamat 1,3 - 1,86. Pelihän oli juuri noin tasainen, loppulukemat 0 - 7.
Ihan vitun sama. Noita maaliodottamia ei laske muut kuin Lauri Marjamäki ja muut vastaavat nörtit, joilla ei ole itse pelitapahtumista mitään käsitystä. Kärpät on juurikin noin paska kuin mitä tuo lopputulos antoi ymmärtää.Mitenköhän nuo maaliodottamat oikein lasketaan? Tänään Kärpät - HIFK maaliodottamat 1,3 - 1,86. Pelihän oli juuri noin tasainen, loppulukemat 0 - 7.
Oisko syy tässä? Jos on, niin siitäs saitte.Siis hetkinen muuten. Miksi Liigassa on nyt melkein viikon tauko peleistä? Joo, keskiviikkona on itsenäisyyspäivä, mutta mitä helvettiä noin muuten? Tiistai ja torstai on ihan mahdottomat päivät pelata? Toki onhan se varmaan hyvä että saa tuollaset pitkät vapaat pyhäpäivän ympärille, mutta ihan vitun naurettavaa.
Ilveksellä oli tällainen tilastomies vielä viime kaudella, mutta tuo yhteistyö päättyi tähän kauteen ja kyseinen henkilö on nyt palkattu Liigan analyytikoksi. Jos Pennasen datankeruuprosessi on samanlainen kuin nuorten maajoukkueen aikoina, niin joku valmennusryhmästä merkitsee käsin Excel-taulukoihin pelitilanteita. Tuolloin sitä virkaa hoiti luonnollisesti videovalmentaja, mutta Ilveksellä ei taida olla nimetty tällaista roolia kuluvalle kaudelle.hänen valmennusporukkansa katselee oman tilastomiehen koostamia tilastoja
Otto Kunnari on tuossa videovalmentajan roolissa toiminut ja ainakin eliten mukaan myös tällä kaudella.Ilveksellä oli tällainen tilastomies vielä viime kaudella, mutta tuo yhteistyö päättyi tähän kauteen ja kyseinen henkilö on nyt palkattu Liigan analyytikoksi. Jos Pennasen datankeruuprosessi on samanlainen kuin nuorten maajoukkueen aikoina, niin joku valmennusryhmästä merkitsee käsin Excel-taulukoihin pelitilanteita. Tuolloin sitä virkaa hoiti luonnollisesti videovalmentaja, mutta Ilveksellä ei taida olla nimetty tällaista roolia kuluvalle kaudelle.
Joo, Elitessä tuo löytyy, mutta Ilveksen kotisivuilla ei ollut merkitty valmennuslistaan. Ehkä jollain löytyy varma tieto asiasta.Otto Kunnari on tuossa videovalmentajan roolissa toiminut ja ainakin eliten mukaan myös tällä kaudella.
Otto Kunnari at eliteprospects.com
Eliteprospects.com staff profile of Otto Kunnari, 1996-11-18 Helsinki, FIN Finland.www.eliteprospects.com
Katsoin wayback machinella 2021 ja 2022 valmennussivun ja siellä hänet oli merkitty tuolla Ilveksenkin sivulla. Voipi tosiaan olla siis, että ei enää ole hommissa, tai sitten ei jostain syystä ole enää merkitty tuonne.Joo, Elitessä tuo löytyy, mutta Ilveksen kotisivuilla ei ollut merkitty valmennuslistaan. Ehkä jollain löytyy varma tieto asiasta.
On kyllä hienoa että tiettyjen joukkueiden tietyt nimimerkit ovat asiaansa palstalla näinkin hyvin sielä ytimessä ja sitte vielä tänne kirjoittelette.Ei tylytetä, koitetaan pellailla jos siitä joskun jotahi tulis.
Eikös urheilujohtajan vastuulle kuuluu kansainväliset suhteet? Tässä on jo tehty vahva päänavaus Turkin suuntaan.SaiPa meni ulkomaisten huijareiden ansaan – Karmea lasku seuralle
SaiPan johto neuvotteli rikollisten kanssa vuonna 2022. Se kävi kalliiksi seuralle.www.iltalehti.fi
Vahvoilla näytöillä on valittu urheilujohtaja Liigan norsunluutorniin.
Olen oikeastaan jopa täysin sanaton.
Olen nauranut viisi minuuttia epäuskoisena ääneen. Onnea Liiga Markkasen saamisesta ja eikun vaan SaiPalle jatkossakin mukisematta kaikki mahdolliset Liigalisenssit. Hyvin täällä Lappeenrannassa menee.SaiPa meni ulkomaisten huijareiden ansaan – Karmea lasku seuralle
SaiPan johto neuvotteli rikollisten kanssa vuonna 2022. Se kävi kalliiksi seuralle.www.iltalehti.fi
Eipä tosiaan oikein löydy sanoja. Täysin päätöntä. No, Liiga on.SaiPa meni ulkomaisten huijareiden ansaan – Karmea lasku seuralle
Aina olen miettinyt millainen ihminen on se jota koijataan onnistuneesti näillä "nigerialaiskirjeillä". Nyt sain viimein kasvot sille kysymykselle.SaiPa meni ulkomaisten huijareiden ansaan – Karmea lasku seuralle
Ei herranjestas :DAina olen miettinyt millainen ihminen on se jota koijataan onnistuneesti näillä "nigerialaiskirjeillä". Nyt sain viimein kasvot sille kysymykselle.