Eiköhän venäläiset tee Hjallikselle ja Jokereille saman mitä Hjallis teki pk-35:lle aikoinaan. Kauniita on puheet alussa jne. Turhapa tästä asiasta on toisaalta enään suomalaisille tärkeimmän sarjan osiossa jauhaa. Hämmennys vain on suuri miten osa Jokereiden kannattajista uskoo sinisilmäisesti kaiken mitä heille norsunluutornista iletään syöttää.
Voi huoh, mitä juttua. Mistä sinä esim. voit olla varma IFK:n turvatusta tulevaisuudesta? Ehkä sinä vain sinisilmäisesti uskot Everin kauniit puheet norsunluutornista, että ei olla mihinkään KHL:ään lähdössä? Tuskin mikään ennustaja sentäs olet, tai ole minun puolestani mikä tahansa, lähinnä vaan naurattaa tuo päivästä toiseen parkuminen, että miten Jokerit on nyt venäläisten käsissä. Kova on teillä huoli. Itse olen ainakin ylpeä tästä Harkimon liikkeestä, mies joka ei haasteita pelkää, vaan uskaltaa lähteä uuteen mukaan. Tämä mieshän on aiheuttanut järkyttävää kateutta ja vihaa viimeiset pari vuosikymmentä, että sinänsä ei yllätä tämä teidän jatkuva itkeminen asiasta.