Mainos

Yleistä keskustelua Liigasta

• 2 659 845
  • 12 210

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Itsestäni tuntuu, että SaiPaa tuutataan nyt lähes kaikista medioista. Tälläkin palstalla monet ketjut täynnä tätä hypeä.

Itse SaiPan kannattajana näitä seuraa tarkalla silmällä, mutta olisi mielenkiintoista kuulla muiden joukkueiden kannattajilta, että rummutetaanko tätä ilmiötä teidän mielestä lähes ennenkuulumattomalla volyymillä, vai tuntuuko vain itsestäni tältä? Äärettömän positiivisella sävyllä tätä asiaa lähestytään. Kait jossain vaiheessa tälläinen hehkutus jo kääntyy ainakin joidenkin mielissä negatiivisen puolelle. Löytyykö heittereitä?

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Itsestäni tuntuu, että SaiPaa tuutataan nyt lähes kaikista medioista. Tälläkin palstalla monet ketjut täynnä tätä hypeä.

Itse SaiPan kannattajana näitä seuraa tarkalla silmällä, mutta olisi mielenkiintoista kuulla muiden joukkueiden kannattajilta, että rummutetaanko tätä ilmiötä teidän mielestä lähes ennenkuulumattomalla volyymillä, vai tuntuuko vain itsestäni tältä? Äärettömän positiivisella sävyllä tätä asiaa lähestytään. Kait jossain vaiheessa tälläinen hehkutus jo kääntyy ainakin joidenkin mielissä negatiivisen puolelle. Löytyykö heittereitä?
Minusta ihan oikein että rummutetaan. Upea tarina ryysyistä rikkauksiin Saipalla. Uskon kyllä että jollain tasolla kantaa ainakin runkosarjan läpi tuo. Vaikea ennustaa miten pitkälle keväällä riittää. Mutta nauttikaa nyt elkääkö murehtikaa tulevaa. Hyvä Saipa!

Kotka1939

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
On tämä maailma mennyt pehmeäksi jos yhdestä hauskasta kuitista menee Vaasassa kuppi nurin. Kukin tyylillään, ei elämä ole niin vakavaa.
Mistä tiedät että Vaasassa mennyt kuppi nurin tai että esim. Pelaajayhdistys puuttunut tuohon?

Helvetin hyvä idea sinänsä, jos olisi laittanut vaikka Redin tuohon kuvaan. Nyt kun Karjalainen kuvassa niin veikkaan että mennään vähän rajoilla sen suhteen että leimataan mies alkoholistiksi ilman sen varmempaa tietoa. Kuitenkin virallista tietoa ei ole mitä pojat on hölmöillyt, pelkästään jatkoajan ja Ilta-Sanomien tiedot. Siis painotan ettei ole virallista tietoa pelaajan tai seuran puolelta. Ehkä siksi poistettu

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tuo Pelicansin mainos olisi ollut osuvampi, jos Karjalainen ja Rantakari pelaisivat tänään. Nyt kun Sport on heidät hyllyttänyt, niin tuo ei oikein osu kohteeseensa. Miksi kuittailla Sportille asiasta jota eivät hyväksy ja seura sen myös teoillaan osoittaa?

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Tässähän on vähän erikoista sekin, että tällä kaudella tule 50 vuotta viimeisestä SM-sarjana pelatusta kaudesta ennen SM-liigaa. Toki joo, SM-liiga on sitten perustettu 1975 josta tulee tämän kauden aikana 50 vuotta, mutta ainakin mun logiikallani ensi kausi on vasta oikea juhlakausi, kun pelataan sitä 50:ttä liigakautta.
Kyllä mun räknäämisellä tämä meneillään oleva kausi on nimenomaan se viideskymmenes Liiga-kausi.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Loistavuus tästä kaukana.

Vastaavanlaisesta mainoksesta ei Porinkaan suunnalla pidettäisi, kauhea älä mölö syntyisi.
En suostu ottamaan vastuuta kaikista porilaisista, vaan ainoastaan itsestäni. Itselle nauramisen taito on aika hyvä taito olla kaikille elämässä.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Minusta ihan oikein että rummutetaan. Upea tarina ryysyistä rikkauksiin Saipalla. Uskon kyllä että jollain tasolla kantaa ainakin runkosarjan läpi tuo. Vaikea ennustaa miten pitkälle keväällä riittää. Mutta nauttikaa nyt elkääkö murehtikaa tulevaa. Hyvä Saipa!
Useammalta eri seuran kannattaja ystävältäni olen kuullut jo kyselyitä, että mitä jos... Pärjätään kunnolla. Lakonisesti vain vastannut, että nyt ollaan pää pilvissä ja unelmoidaan. Näin itse tunnen. Kevääseen pitkä matka ja kärkiseuroina ei lähdetä kannujahtiin. Nyt nautitaan tästä matkasta hetkessä, minkä seura meille suo! Sen verran kovia pettymyksiä tämän seuran kannattaminen on tarjonnut, että tätä päivää kovin paljon pidemmälle ei edes tällä hetkellä halua ajatella. Tämä hetki on se joka nyt merkitsee.

Tottakai nöyristelemään ei kannata alkaa. Mitali nykyhetkessä ei tunnu niin kaukaiselta, kuin yleensä. Unelma elää. Tämän elämän aikana SaiPan fanina mitali! Se olisi jotain! 1987 vuodesta seisomokatsomossa seisseenä odotettu. Josko... Keväällä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy