Erinomaisia uutisia Lappeenrannasta SaiPan jatkon kannalta: Liiga-SaiPa Oy:n omistajuus vaihtuu
Omistus vaihtui vihdoinkin.
Omistus vaihtui vihdoinkin.
Olen kuvitellut ettei suurimmalla osalla ole enää.Onko HIFK ainoa seura, jossa ei enää ole cheerleadereita?
Outoa.Olen kuvitellut ettei suurimmalla osalla ole enää.
Jyväskylässä ei ole ollut todella pitkään aikaa ja jossain vaiheessa tuntuu, että useampi jätti nuo pois.Outoa.
Olen kuvitellut ettei suurimmalla o
No mitänyt googlailin niin ainakin SaiPalla, Pelicansilla, Kärpillä, Jukureilla, Tapparalla ja KalPalla onJyväskylässä ei ole ollut todella pitkään aikaa ja jossain vaiheessa tuntuu, että useampi jätti nuo pois.
En ole kyllä kiinnittänyt huomiota asiaan sen enempää viime vuosina.
Myös molemmilla tampereen seuroilla.No mitänyt googlailin niin ainakin SaiPalla, Pelicansilla, Kärpillä, Jukureilla, Tapparalla ja KalPalla on
Ihan helvetin vaikea sanoa. Toivottavasti joskus voisi päästä kokemaan.Varmaan vähän väärä ketju mutta en keksi mistä kysyä. Miltä tuntuu kun oma joukkue voittaa mestrauuden? Onko verrattavissa siihen kun Suomi voittaa, vai onko se jotain paljon ertyisempää(toivon ainakin näin)?
Ei ole kokemusta kuin Mestiksestä (7 krt). Joka kerta tuntui paljon hienommalta kuin leijonien yksikään kulta. Tuntui läheisemmältä. Omalta.Varmaan vähän väärä ketju mutta en keksi mistä kysyä. Miltä tuntuu kun oma joukkue voittaa mestrauuden? Onko verrattavissa siihen kun Suomi voittaa, vai onko se jotain paljon ertyisempää(toivon ainakin näin)?
Ei ole verrattavissa ja on ihan helvetisti! Oli pandemia tai ei.Varmaan vähän väärä ketju mutta en keksi mistä kysyä. Miltä tuntuu kun oma joukkue voittaa mestrauuden? Onko verrattavissa siihen kun Suomi voittaa, vai onko se jotain paljon ertyisempää(toivon ainakin näin)?
Minä olen saanut suurimmat kiksi Suomen voitoista. Johtuu varmaan siitä, että en varsinaisesti kannata mitään joukkuetta, vaan entisenä oululaisena vaan toivon, että Kärpät pärjää. -95 Mm-kulta oli jotain mahtavaa, niin kauan sitä oli haettu. Ehkä isoimmat fiilikset on kuitenkin ollut 2016 nuorten MM-kisoissa kun olin paikanpäällä todistamassa Suomen voittoa.Varmaan vähän väärä ketju mutta en keksi mistä kysyä. Miltä tuntuu kun oma joukkue voittaa mestrauuden? Onko verrattavissa siihen kun Suomi voittaa, vai onko se jotain paljon ertyisempää(toivon ainakin näin)?
Mukavalta. Mutta voittamiseen tottuu. Jos tulee muutaman vuoden välein mestaruuksia niin ne unohtuu itseltä yhdessä yössä. Toki nyt kun "korpivaellusta" on kestänyt useita vuosia niin mitalipeleihin pääsy tänä vuonna tuntui normaalia paremmalta.Varmaan vähän väärä ketju mutta en keksi mistä kysyä. Miltä tuntuu kun oma joukkue voittaa mestrauuden? Onko verrattavissa siihen kun Suomi voittaa, vai onko se jotain paljon ertyisempää(toivon ainakin näin)?
Onhan noista jo aikaa, mutta tuli kuitenkin elettyä enemmän myötä. Odoteltiin joukkueen palaamista Oulusta jne. Toisen mestaruuden aikaan oli vähän murheita, mutta kyllä se tuntui.Varmaan vähän väärä ketju mutta en keksi mistä kysyä. Miltä tuntuu kun oma joukkue voittaa mestrauuden? Onko verrattavissa siihen kun Suomi voittaa, vai onko se jotain paljon ertyisempää(toivon ainakin näin)?
Varmaan vähän väärä ketju mutta en keksi mistä kysyä. Miltä tuntuu kun oma joukkue voittaa mestrauuden? Onko verrattavissa siihen kun Suomi voittaa, vai onko se jotain paljon ertyisempää(toivon ainakin näin)?
On erityisempää!Varmaan vähän väärä ketju mutta en keksi mistä kysyä. Miltä tuntuu kun oma joukkue voittaa mestrauuden? Onko verrattavissa siihen kun Suomi voittaa, vai onko se jotain paljon ertyisempää(toivon ainakin näin)?
Hieno viesti kaikenkaikkiaan mutta olen eri mieltä tästä. Esimerkiks tuleva vastustaja Kuopiosta pelaa sellasta vauhtilätkää joka ei ole edes verrattavissa "Jaloslaiseen pelikirjaan". Ylipäätään on hienoa että jääkiekkoo voi pelata niin monella tavalla, että sellasta asettelua että pelaako joku "Meidän peliä" tai ei on mun mielestä jopa mahdotonta tehdä. Tottakai jokainen seura voi nojata tiettyyn tapaan pelata tietyssä tilanteessa, mutta näen kuitenkin että kyllä tässäkin sarjassa jokaisella joukkueella on ihan oma tapansa pelata.mutta vain Tappara ja Jukurit ovat hylänneet kokonaan "jaloslaisen" pelikirjan...)
Ei mitenkään verrattavissa. Noin tuhat kertaa erityisempää.Varmaan vähän väärä ketju mutta en keksi mistä kysyä. Miltä tuntuu kun oma joukkue voittaa mestrauuden? Onko verrattavissa siihen kun Suomi voittaa, vai onko se jotain paljon ertyisempää(toivon ainakin näin)?
Voin vaan kuvitella sitä fiilistä hallissa, kun summeri soi ja pelaajat ryntäävät jäälle ja katsomossa kaikki halaavat toisiaan... osa jopa ryntää jäälle?Ei mitenkään verrattavissa. Noin tuhat kertaa erityisempää.
Koko kaupunki kolme viikkoa ihan sekaisin.
Sen ymmärtää vasta vähän myöhemmin et ei saakeli tää oli aika kova juttu.
Se näissä minua aina kiinnostaa, että mihin ne isot irtaantuvat? Onko siihen jo joku suunnitelma olemassa?Toivottavasti isojen irtaantuminen on taas askeleen lähempänä.
No siihen mahtavaan upeaan Eurooppa-liigaan, mitä ei ole olemassa ja mikä kiinnostaa kaikkia aivan mielettömästi. Ihan niin kuin CHL:kin kiinnostaa..Se näissä minua aina kiinnostaa, että mihin ne isot irtaantuvat? Onko siihen jo joku suunnitelma olemassa?