No huhhuh. Menetin varmaan osan lukutaidoistani eilisen maalin johdosta."Toinen mitä olen miettinyt on rankkarikisan voittomaalin kirjaaminen."
No huhhuh. Menetin varmaan osan lukutaidoistani eilisen maalin johdosta."Toinen mitä olen miettinyt on rankkarikisan voittomaalin kirjaaminen."
Toinen mitä olen miettinyt on rankkarikisan voittomaalin kirjaaminen. Olen ymmärtänyt (voin olla väärässäkin) , että voittomaali kirjataan pistepörssiin kyseisen maalin tekijälle.
Mutta Liigapörssissä ratkaisu rankkarista saa voittomaalin pisteet, joten joku voi hämääntyä tästä.Kun voittomaalikisa tuli osaksi SM-liigan pelejä, jaettiin myös niistä pörssipisteitä. Oli kuitenkin pelaajien (pelaajayhdistyksen) pyyntö, ettei näin olisi, ja tämä poistettiin seuraavalle kaudelle.
SM-liigan kilpailusäännöissä todetaan seuraavaa:
PISTEPÖRSSI
Voittomaalikilpailun ratkaisumaalia ei tilastoida pistepörssiin, maalintekijän osalta maalipörssiin ja mv:n osalta torjuntatilastoihin.
Mitenkäs tuo maalivahdin nollapeli, se vissiin rikkoontuu jos jatkoajalla päästää maalin? 3-3-vastaan pelattaessa peli on usein aika hurlumheitä ja niin kaukana normaalipelistä, että itse kyllä soisin nollapelin maalivahdille (siis nollapelitilastoihin) jos maalisarakkeessa on nolla varsinaisen peliajan jälkeen.
En nyt ala tähän nimeä laittamaan, koska siitä saattaisi joutua jossain vastaamaan. Tuolta voi jokainen selata eri joukkueiden valmennuksia koskevat alueet ja tehdä omat johtopäätöksensä. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että tällaisten henkilöiden nimet tulisi julkistaa ihan oikeuslaitoksen toimesta.Vai etta tallainen uutinen: SM-liigassa toimineella kiekkovalmentajalla useita tuomioita seksuaalirikoksista - SM-liiga - Ilta-Sanomat
Onkos tietoa, missa tallainen valmentaja on ollut ja kuka han on? Joo olen utelias ja mielestani kaikkien pitaisi tietaa pedofiilien nimet.
Siinä liigan sivulla olevassa jutussa kerrottiin, että pelaajien selässä lähetin, jolla tuokin tieto saadaan.Tuohon kun yhdistäisi pelaajien paikkatiedon älyluistimien avulla, niin aika mielenkiintoinen paketti tulisi valmentajien käyttöön viisikkopeliä ja sen analysointia ja kehittämistä varten.
En nyt ala tähän nimeä laittamaan, koska siitä saattaisi joutua jossain vastaamaan. Tuolta voi jokainen selata eri joukkueiden valmennuksia koskevat alueet ja tehdä omat johtopäätöksensä. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että tällaisten henkilöiden nimet tulisi julkistaa ihan oikeuslaitoksen toimesta.
Siitä olen kyllä samaa mieltä, että tällaisten henkilöiden nimet tulisi julkistaa ihan oikeuslaitoksen toimesta.
Mulle ei oikein aukea tuosta jutusta, että milloin tämä henkilö oli Liigavalmentaja. Saadessaan tuomion lokakuussa 2015? Edellisen tuomion saadessaan 2011? Joskus aiemmin?Kukas (apu)valmentaja on juuri saanut potkut?
Eräs kouvolalainen pääsarjatason jääkiekkojoukkue poisti hiljattain vähin äänin maalivahtivalmentajansa nimen sivuiltaan.
Missä ketjussa?Ottamatta sen enempää kantaa, niin ihan huomiona, että onhan ko. tapauksesta puhuttu ihan nimelläkin täällä JA:ssa jo viikko sitten ja tänäänkin useaan otteeseen.
Missä ketjussa?
Totta. En vihjailisi, jos ei olisi 100% tietoa. Sama mies.trapin viesti ei jätä paljon vaihtoehtoja. Tästä syystä olisi hyvä tietää virallinen totuus, ettei vahingossakaan leimata väärää miestä näin vakavassa ja sairaassa asiassa.