Jatkoajan kuvaaja on onnistunut mainiosti ikuistamaan tuon hetken kameraan,
linkki kuvaan.
Tuon kuvan kun zoomaa, niin pahasti näyttää siltä että Tuppurainen tuuppaa vasurilla kypärää takaa ylöspäin. Samalta se nättää videoltakin, ainakin mun mielestä, eikä mulla ole minkään värisiä laseja. Siinä kun vähän käyttää voimaa ja nopeutta ja sopivasti sopivasti ajoittaa niin kyllä siinä nepparit lettaa, ja potta lentää. Pitää laittaa kypärät LockTitellä nuppiin kiinni, ja vot, siinä meni sekin porsaanreikä.
Ihan oikeesti, nää sääntöneppailut alkaa huolestuttaa. Nyt alkaa maaottelutauko, eikä Sportista huolittu ketään rinkiin (ihme), Valtsu vois järjestää vaikka semmosen "neppailu ja kikkailu leirin", missä harjoitellaan kaatuiluja uskottavasti oikealla hetkellä, kypäräkikköja, ym.
Tuo jalkapallosta tuttu syöpä tulee lätkäänkin. Vitsivitsi. Se on ollut jo kauan kaukalossa. Filmit vaan lisääntyy, selkiä kääntyy ja seuraava hitti, kypärätemput tulee lisääntymään.
Oliskohan se liikaa vaadittu että tuomarit saisi oikeuden tuomita oman näkemyksen mukaan ja antaa rangaistukset tietenkin säännöt tiedostaen, mutta pientä joustoa tilanteen mukaan.
Eihän kaikki tilanteet ole niin mustavalkoisia ja selviä. Tuossa Palola Tuppurais jutussakin oli mielestäni virhe tuupia pottaa kaverilta.
Tommosessa nopeessa maalinedus kahinassa olis voinu maalin hyväksyä. Jos ei olisi mennyt maaliin, niin peli poikki ja Tuppikselle 2 min. Tahallinen vastustajan strippaaminen.
Mitähän tuomarit itse tuumaisivat jos heillä olis hiukan vapautta ja mahdollisuus käyttää järkeä näissä tilanteissa.
Onhan tää vaarallinen laji ja säännöt pitää olla tiukat, mutta siinä saattaa piillä myös vaaransa.
On tässä uudelle tuomaripäällikölle haastava työkenttä. Mielenkiinnolla ja innolla odotan jotain parannusta asioihin.
Siniviivan siirto näyttäis lisänneen YV halukkuutta koska YV tuntuis olevan nyt entistä tehokkaampaa. Nyt niitä jotkut haluaa keinolla millä hyvänsä.
Jääkiekko on hieno peli. Ei haluais nähdä lajin muuttuvan KikkailuNeppailuKitisijä lajiksi. Kovempi, parempi ja ovelampi voittaa. Reilulla meiningillä.