Yleisradio Oy – YLE

• 749 163
  • 5 877

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laskitko Ruotsin osalta sen, että TV ja radio on eri instannsit omilla budjeteilla?

Tuossa on mukana kaikki Ruotsin julkiset mediayhtiöt yhteensä. Kirjoitin jostain syystä SVT mutta jutussa ja itse luvussa on laskettu mukaan myös SR ja UR.

Hermes#41

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arkijärki
Tuossa on mukana kaikki Ruotsin julkiset mediayhtiöt yhteensä. Kirjoitin jostain syystä SVT mutta jutussa ja itse luvussa on laskettu mukaan myös SR ja UR.
Toki loppujen lopuksi tuossa erottavana tekijäjä on enemmän asukasluku ainakin Ruotsin osalta.

Var,asti ylen rahankäytössä on parannettavaa ja tekemisessä muutenkin. Loppujen lopuksi valtion rahojen kanssa Ylellä on vähän tekemistä, koska rahoitus tulee tuosta erillisestä verosta, joka on maksimissaan 160€
/vuosi per henkilö.

Tahoituksen leikkaus vaikka sillä 20%:lla säästäisisiis n. 32€/vuosi maksimimäärän Yle veroa maksavalta. Vaikutus olisi kerralla todella suuri työllisyyteen ja moneen muuhunkin toimijaan.

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Henkilökohtaisesti 13 € ja risat kuussa Yle-veroa ei tunnu kohtuuttomalta. Paljon huonompi sopimus minulla on muutamankin kaupallisen toimijan kanssa, jos vertaa sisältöjä ja hintoja.
Kumman näistä sopimuksista voit halutessasi lopettaa, jos olet tyytymätön sisältöön?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy