Millä tavalla he ovat omistajina erilaisia kuin muut?
No ne on naisia ja nuoria.. (?)
Millä tavalla he ovat omistajina erilaisia kuin muut?
Mitä todennäköisimmin virtuaalisesti.Tässä kun kattelee det-fla peliä, niin siniviivojen vieressä on jäässä vaihtuvat mainokset, jotka näkyy vain kun kuva tulee pääkamerasta. Eli mainos ei näy jos kuvataan esim maalin takaa. Miten nuo mainokset on toteutettu?
Juu ei siellä jäällä mitään mainosta ole, vaan se heijastetaan ainoastaan tv-kuvaan. Tekniikasta en tiedä sanoa, mutta varmaan vähän samalla tapaa miten NFL:ssä tv-kuvaan tulee etenemismatkat ja muut statsit.Tässä kun kattelee det-fla peliä, niin siniviivojen vieressä on jäässä vaihtuvat mainokset, jotka näkyy vain kun kuva tulee pääkamerasta. Eli mainos ei näy jos kuvataan esim maalin takaa. Miten nuo mainokset on toteutettu?
Piti ihan googlettaa etteikö Oulussa olisi tätä keksitty ja olihan se.Tässä kun kattelee det-fla peliä, niin siniviivojen vieressä on jäässä vaihtuvat mainokset, jotka näkyy vain kun kuva tulee pääkamerasta. Eli mainos ei näy jos kuvataan esim maalin takaa. Miten nuo mainokset on toteutettu?
Päinvastoin. NHL:ssä tuossa nimenomaan ei ole mainosta jään alla.
Jepjep, mutta logiikka mielestäni ontuu koska tällä tavalla niitä mainoksia on vähemmän. Tätä teknologiaa toivoisin myös Ouluun.Lähinnä ajoin takaa sitä että kun joka paikka on ammuttu täyteen mainoksia keksittiin vielä keino saada lisää niitä.
Fudiksen puolella näitä on myös, ei nurmessa, mutta laidoilla.Mitä todennäköisimmin virtuaalisesti.
LÄHES 20 vuotta sitten Erkki Rantalainen keksi tekniikan, jonka avulla television urheilulähetyksissä oli mahdollista näyttää virtuaalisia mainoksia.
Esimerkiksi Barcelonan ottelua Suomessa seuraaville voitaisiin esittää jalkapallokentän laidalla erilaisia mainoksia kuin tv-katsojille Ruotsissa tai Tanskassa.
Rantalainen ymmärsi, että käsissä oli keksintö, jolla voisi ansaita rahaa. Hän perusti Virtual Advertising Systems -nimisen yhtiön ja haki avukseen rahoittajia.
NYKYÄÄN yritys tunnetaan nimellä Supponor ja sen pääkonttori on Lontoossa. Rantalaisen kehittämä tekniikka on käytössä niin Bundesliigassa kuin Espanjan liigassakin.
VUONNA 2000 tammikuussa Rantalainen luki uutisen, jonka mukaan mediayhtiö CNN oli virtuaalisesti liittänyt logonsa New Yorkin uudenvuodenjuhlia seuraavaan tv-lähetykseen.
Katsojien silmissä näytti siltä kuin Times Squarella rakennuksen seinässä olisi lukenut CNN.
”Ymmärsin, että tuossahan voisi hyödyntää minun konenäkökameraani.”
RANTALAINEN patentoi keksintönsä ja ryhtyi kaupittelemaan liikeideaa sijoittajille.
Hänen keksintönsä perustuu lähi-infrapunaan, jonka avulla televisiokamera tunnistaa kentän laidan mainokset. Tekniikka luo eräänlaisen maskin, joka tuo mainokset kuvaan.
Tv-ruudussa esiintyvä pelaaja ei kuitenkaan jää mainoksen alle vaan näkyy kuvassa normaalisti.
Tämähän ei ole varsinaisesti uusi juttu, vaan pelipaitoihin tulevista mainoksista päätettiin jo joskus viime syksynä. Penguins nyt sattui olemaan ensimmäinen yhteistyökumppanin löytänyt joukkue, mutta vastaavat mainokset ovat varmasti joka joukkueen paidassa ensi kaudella.Penguins Announce Highmark as First Official Game Jersey Partner | Pittsburgh Penguins
The Penguins and Highmark announced a multi-year agreement today, beginning with the 2022-23 NHL season, introducing the addition of the Highmark Blue Cross Blue Shield patch on the Penguins' black home game jerseys.www.nhl.com
Penguinsin pelipaidan rinnasta löytyy sitten tällaista mainosmerkkiä ensi kauden alusta alkaen, ja eiköhän tässä jonkin sortin pandoran lipasta olla availemassa noiden suhteen muutenkin. Seuraavaa näihin hippoihin ilmoittuvaa joukkuetta odotellessa.
Kunnia ekasta paita sponsoridiilistä taitaa kyllä kuulua Washington Capitalsille.Penguins nyt sattui olemaan ensimmäinen yhteistyökumppanin löytänyt joukkue, mutta vastaavat mainokset ovat varmasti joka joukkueen paidassa ensi kaudella.
Jep, näin se tosiaan Sharksissa tuntuu menevän, vaikka sitä en osaa sanoa, että kenen päätöksistä tuo on peräisin. Taannoin oli kaverin kanssa puhetta pelinumeroista ja siihen liittyen muistan googlailleeni Desjardinsin #69 numeron taustaa, ja vastauksena tosiaan oli se, että mies ei siihen numeroon itse voinut millään tavoin (silloin) vaikuttaa. Harjoitusleirillä lyödään käteen numero, ja sillä mennään jokunen vuosi.Tietääkö kukaan mikä San Jose Sharksin pelinumero-hassuttelun takana oikein on? Kaikilla pelaajilla jotka NHL:n ja farmin väliä kulkee on sama numero molemmissa joukkueissa. Numero ilmeisesti päätetään harjoitusleirillä ja sillä sitten vedetään koko kausi - pelasi sitten NHL:ssä tai AHL:ssä. Sharksissa pienet numerot (alle 30) ovat todella harvinaisia, vaikka seuralla ei ole ainuttakaan jäädytettyä numeroa (kohta on #12). Onko se ex-GM Wilsonin ajatus vai jonkun varustepäällikön idea? Varmasti moni nuori pelaaja joka on pelannut vaikka junnuna #17 haluaisi sen myös NHL:ssä kun paikka aukeaa, mutta ei. Siellä painetaan joku 83 selässä kaudesta toiseen.
sanjosehockeynow.com kirjoitti:NO. 69
The number is a lot more common in collegiate and professional football, but it is the rarest of rare to see an athlete in any other sport sporting No. 69. This is especially for hockey — and specifically, the NHL — as Mel Angelstad is the only player in league history to don the number when he played two games for the Washington Capitals in 2004.
On Jan. 3, 2011, however, Angelstand would have some company when Andrew Desjardins made his NHL debut, donning controversial digits
It has universally become a humorous, not to mention sexually enticing, number. It is most likely due to the latter that many sports leagues and teams avoided assigning No. 69 to their players. Desjardins was one of the rare exceptions but his reasons for wearing the number aren’t as humorous as some may think.
“I actually didn’t pick that number,” admitted the former San Jose Sharks player. “It was given to me as a camp number. I eventually made [the Sharks] but as a young guy, I wasn’t able to change numbers and I played a few years with that number. Then, when I was able to change numbers, I changed it to 10.”
Piti ihan käydä katsomassa noita Sharksin pelaajien numeroita. Suurin osa tosiaan pelaa isoilla numeroilla, mutta sitten esimerkiksi ykköskiepin varauksista Timo Meier pelaa Sharksissa numerolla #28, vaikka ennen ammattilaiseksi siirtymistään käytti numeroa #96. Sama Tomas Hertlin kohdalla, pelasi ennen Sharksiin siirtymistään numerolla #93 ja San Josessa selkään lyötiin #48. Pojat varmaan sitten mieltyivät uusiin numeroihinsa, jos olisi ollut edes mahdollista vaihtaa haluamaansa. Nytkin siellä on tullut yliopistosta tällä kaudella Bordeleau ja Weatherby kokoonpanoon, molemmat pelaavat pienillä numeroilla, mutta eivät saaneet aiemmin urallaan pitämiään numeroitaan selkäänsä, vaikka olisivat olleet vapaana.Tietääkö kukaan mikä San Jose Sharksin pelinumero-hassuttelun takana oikein on? Kaikilla pelaajilla jotka NHL:n ja farmin väliä kulkee on sama numero molemmissa joukkueissa. Numero ilmeisesti päätetään harjoitusleirillä ja sillä sitten vedetään koko kausi - pelasi sitten NHL:ssä tai AHL:ssä. Sharksissa pienet numerot (alle 30) ovat todella harvinaisia, vaikka seuralla ei ole ainuttakaan jäädytettyä numeroa (kohta on #12). Onko se ex-GM Wilsonin ajatus vai jonkun varustepäällikön idea? Varmasti moni nuori pelaaja joka on pelannut vaikka junnuna #17 haluaisi sen myös NHL:ssä kun paikka aukeaa, mutta ei. Siellä painetaan joku 83 selässä kaudesta toiseen.
Oisko käytännön syyt? Barracudahan pelaa samassa hallissa niin vois olettaa että käyttävät samoja tiloja ja varastoja. Esim. mailoissahan on pelaajan nimi ja numero niin eipä noita tarvii vaihdella niiden pelaajien kohdalla jotka farmin ja show välillä seilaa. Eli ois tällainen käytäntö joka helpottaa huoltajien elämää?Tietääkö kukaan mikä San Jose Sharksin pelinumero-hassuttelun takana oikein on?
Tämähän se on pakko olla, että huolto pääsee helpommalla. Sama numero paitaan pelasi sitten ylhäällä tai alhaalla. NHL:n säännöt muistaakseni myös määrää, että pelinumero pitää ilmoittaa liigalle päivää ennen kauden alkua eikä sitä saa sen jälkeen ilman lupaa muuttaa. Kai tuolla vaan pyritään pääsemään helpommalla. Eikös Sharksin otettu se lätkäpaidalle ominainen vaakaviiva alaosasta pois siksi, että paita olisi kevyempi pelaajien päällä. Siellä optimoidaan.Oisko käytännön syyt? Barracudahan pelaa samassa hallissa niin vois olettaa että käyttävät samoja tiloja ja varastoja. Esim. mailoissahan on pelaajan nimi ja numero niin eipä noita tarvii vaihdella niiden pelaajien kohdalla jotka farmin ja show välillä seilaa. Eli ois tällainen käytäntö joka helpottaa huoltajien elämää?
No siinä ei kauaa mennyt :DTulipas muuten juuri tässä mieleen, että millonkas ne Colorado-Columbus -pelit pelataan Suomessa :D