Yleisesti NHL:stä

• 4 122 518
  • 14 615
Välillä oon mediasta lukenut tarinoita Liiga-joukkueen fanista, joka käy kauden aikana katsomassa jokaisen suosikkijoukkueensa ottelun sekä kotona että vieraissa. Eihän tämä Suomessakaan helppoa ole melko pitkien välimatkojen johdosta, mutta jotkut ihmiset ovat saaneet järjestettyä muun elämänsä siten, että se on mahdollista. Tapparan tai Ilveksen faneille tämä lienee kaikista helpointa, mutta onhan ainakin Kärpillä, SaiPalla ja KooKoolla tällaisiä faneja, jotka katsovat kirjaimellisesti jokaisen ottelun hallilla.

Onkohan NHL:ssä tällaisia, kun siellä moinen homma kävisi paljon vaikeammaksi? Esimerkiksi Dallas Starsin faneilla on jokaiseen vierasotteluun iso matka toisin kuin Rangers-faneilla. Torontosta tai Montrealista voisi varmaan löytyä kiekkohullu ja riittävän rikas henkilö tällaiseen huvitukseen.
Leafsin kannattajalla olisi varmaan halvempi lentää kaikkiin vieraspeleihin, kuin katsoa kaikki kotimatsit Air Canada Centerissä (tiedän ettei se ole enää se nimi mutta ihan sama).

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Välillä oon mediasta lukenut tarinoita Liiga-joukkueen fanista, joka käy kauden aikana katsomassa jokaisen suosikkijoukkueensa ottelun sekä kotona että vieraissa. Eihän tämä Suomessakaan helppoa ole melko pitkien välimatkojen johdosta, mutta jotkut ihmiset ovat saaneet järjestettyä muun elämänsä siten, että se on mahdollista. Tapparan tai Ilveksen faneille tämä lienee kaikista helpointa, mutta onhan ainakin Kärpillä, SaiPalla ja KooKoolla tällaisiä faneja, jotka katsovat kirjaimellisesti jokaisen ottelun hallilla.

Onkohan NHL:ssä tällaisia, kun siellä moinen homma kävisi paljon vaikeammaksi? Esimerkiksi Dallas Starsin faneilla on jokaiseen vierasotteluun iso matka toisin kuin Rangers-faneilla. Torontosta tai Montrealista voisi varmaan löytyä kiekkohullu ja riittävän rikas henkilö tällaiseen huvitukseen.
Ainakin tuossa finaalien aikaan oli juttua parista Oilersin fanista, jotka kävivät katsomassa ensimmäisen ja toisen finaaliottelun Floridassa. Lensivät siis Edmontonista Floridaan ja takaisin. Yksi fani lensi Australiasta asti Edmontoniin nähdäkseen Oilersin finaaliottelun. Oli tosin Edmontonista kotoisin mutta asunut Australiassa 16 vuotta. En tiedä kuinka paljon tätä tapahtuu runkosarjan aikana.

Iso joukko Oilers-faneja lensi myös vuosi sitten katsomaan kahta pudotuspelien avauskierroksen peliä Los Angelesiin.

Viimeksi muokattu:

NJEspoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils

Mulla on Jerseyssä asuva tuttu, joka on käynyt kaikissa Jenkkilän nykyhalleissa, paitsi Utahissa. Kanadan puolella ei oo jostain syystä koskaan käynyt. Muutamia kertoja tullut vastaan somessa faneista, jotka on käyny kaikissa halleissa.

Siitä päästäänkin seuraavaan aiheeseen. Ois kiva kuulla Jatkoajan porukan Amerikan puolella käytyjen pelien/eri hallien määristä. Saa vastata, vaikka asuis/ois asunut siellä.

Mulla on laskujen mukaan 39 peliä ja 7 eri hallia.

ndal88a

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooVee, Tampere

En tiedä tuollaisesta, mutta jos joskus olisi mahdollista niin kiertäisi kaikki NHL areenat yhden matkan aikana, 32 ottelua, ehkä menisi joku 2-3 kuukautta. Baseballin puolella joku on tehnyt noita matkoja.
Uskollisista faneista sen verran että Panthers on palkitsemassa kaikki katsojat joilla on ollut kausikortti kaikkien 30:n kauden aikana, niitä löytyi kait joku 190, palkkiona tullee kopio Stanley Cup sormuksesta.

JOL

KooMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, San Jose Sharks
Kuinkas monta 16 ottelun päivää olikaan koko kauden aikana. Näen pientä ihmettelyä somen puolella, että miksi 16 ottelun kierros pelataan vielä tiistaina eikä viikonloppuna.

UpperDeck81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
En nyt keksinyt parempaakaan topikkia kysyä apua ongelmaan, mutta tämä on niin vakava paikka, että työnnän kysymykseni surutta tänne.

NHL.com sivustolla sivun yläreunassa normaalisti pyörivät tulokset puuttuvat minun intternetselaimestani. Samaten jos klikkaan sivulle scores niin sieltä ilmotellaan "oops something went wrong".
Chrome käytössä ja ongelma on vakava ja vaikuttaa jokapäiväiseen elämääni raskaasti.
Minkä asetuksen olen räpylöinyt väärin ja mistä sen pääsee korjaamaan?

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
En nyt keksinyt parempaakaan topikkia kysyä apua ongelmaan, mutta tämä on niin vakava paikka, että työnnän kysymykseni surutta tänne.

NHL.com sivustolla sivun yläreunassa normaalisti pyörivät tulokset puuttuvat minun intternetselaimestani. Samaten jos klikkaan sivulle scores niin sieltä ilmotellaan "oops something went wrong".
Chrome käytössä ja ongelma on vakava ja vaikuttaa jokapäiväiseen elämääni raskaasti.

Käynnistä puhelin uudelleen. Poista ja lataa chrome uudelleen. Tarkista päivitykset.

Miten arvioisit onnistumisemme?

Älä vaan sano ettei edes 235 toimi?! Sit pitää jo kääntyä ammattiauttajan puoleen mitä pikimmiten.

UpperDeck81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Käynnistä puhelin uudelleen. Poista ja lataa chrome uudelleen. Tarkista päivitykset.

Miten arvioisit onnistumisemme?

Älä vaan sano ettei edes 235 toimi?! Sit pitää jo kääntyä ammattiauttajan puoleen mitä pikimmiten.
Ei auttanut nämä toimenpiteet, varsinkin kun ongelma on läppärissä. 235 onneksi pelittää, samoin 236, 237 ja 238 eli nhl.comin ongelman myötä pystyn silti seuraamaan maailman parasta kiekkoliigaa 99.7% tarkkuudella.

Argon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Minulla on tämä sama ongelma puhelimessa chromella. Sen sijaan pöytäkoneessa tai läppärillä ongelmaa ei esiinny, ei chromella, eikä mozilllalla.

valkeaori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Mielenkiintoista katseltavaa NHL-pelaajien syntymäajat:

Kenttäpelaajista
- Suter vanhin
- Ovechkin 4. vanhin
- Malkin 5. vanhin
- Crosby 12. vanhin

80-luvulla syntyneitä kenttäpelaajia jääaikaa saaneina 42 kpl.
Maalivahteja 7 kpl. (Fleury vanhin)

2000-luvulla syntyneitä maalevahteja 11 kpl. (Blomqvist nuorin)

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Mielenkiintoista katseltavaa NHL-pelaajien syntymäajat:

Kenttäpelaajista
- Suter vanhin
- Ovechkin 4. vanhin
- Malkin 5. vanhin
- Crosby 12. vanhin

80-luvulla syntyneitä kenttäpelaajia jääaikaa saaneina 42 kpl.
Maalivahteja 7 kpl. (Fleury vanhin)

2000-luvulla syntyneitä maalevahteja 11 kpl. (Blomqvist nuorin)
Fleury, Quick, Suter, Burns, Perry ja pari itäisen maan vähemmän viisasta humanismin kieltäjää. Kaikki muut ovat itelle jo poikia. Vähiin on ikämiehet käynyt jo tässä sarjassa.

Largo

Jäsen
Jani Alkiolle ja Sami Lepistölle terveiset. Vieläkään se Luostarinen ei ollut ainoa suomalainen ilman tehopisteitä. Kerran tajusitte sen ja nyt pelin loppuun uudestaan sama virhe.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy