Tais silloisella Bostonin GM:llä Mike O'Connelilla ja Joella mennä sukset pahasti ristiin. Edellisellä kaudella Thorntonia kyllä arvosteltiin vähän joka suunnasta ja Bostonissa ei oltu häneen niin tyytyväisiä.Tuli legendaarisen Joe Thortonin uusimmasta sopimuksesta mieleen seuraava. Mikä olikaan se juttu, miksi Boston aikanaan "päästi" Jumbon siirtymään San Joseen ? Kaverihan painoi heti samantien karmeat tehot ja muistan että Kanadan joukkueessa olisi ollut halu saada Jumbo mukaan jo 2002 Olympialaisiin, mutta joukkue oli lukittu.
Tuli legendaarisen Joe Thortonin uusimmasta sopimuksesta mieleen seuraava. Mikä olikaan se juttu, miksi Boston aikanaan "päästi" Jumbon siirtymään San Joseen ? Kaverihan painoi heti samantien karmeat tehot ja muistan että Kanadan joukkueessa olisi ollut halu saada Jumbo mukaan jo 2002 Olympialaisiin, mutta joukkue oli lukittu.
Kiire tulee koko kaudelle, kun Vegasin Bill Foley möläytti että helmikuussa alkais ja pitäs olla olympialaisten aikaan jo paketissa. Tietysti nää on vaan huhuja.
Rupeaa jengienkin kassa tyhjenemään jos ei yleisöä saada katsomoihin.
Myös tämä Docin itsensä selostama eläkkeellejäämisvideo kannattaa vilkaista. Yleensä en siedä jenkkien yltiösentimentaalisuutta, mutta tässä se pysyi kohtuuden rajoissa. Samalla video auttaa hahmottamaan, miten erilaisilla jääkiekon aikakausilla hän on tehnyt työtä selostajana.Doc Emrick, tuo selostajalegenda jonka kaikki tunnistamme, on tänään ilmoittanut laittavansa mikin ja kuulokkeet naulaan lopullisesti. Oli ehdottomasti oma suosikkini Gary Thornen jälkeen
Doc Emrick ending career as voice of hockey
Longtime NHL announcer Mike "Doc" Emrick, who called 22 Stanley Cup Finals during his career, is retiring as a broadcaster Monday.www.espn.com
Surullinen päivä meille kaikille jääkiekon ystäville.
Myös tämä Docin itsensä selostama eläkkeellejäämisvideo kannattaa vilkaista. Yleensä en siedä jenkkien yltiösentimentaalisuutta, mutta tässä se pysyi kohtuuden rajoissa. Samalla video auttaa hahmottamaan, miten erilaisilla jääkiekon aikakausilla hän on tehnyt työtä selostajana.
Itse kuulun siihen koulukuntaan joka ei Docin selostustyylistä ikinä ole hirveästi välittänyt. Toivottavasti John Forslund on NBC:n uusi ykköstykki.
Emrick oli kaikin puolin loistava ammattilainen ja loi kunnoitettavan uran, mutta itsekin kuulun niihin joihin ei vaan uponnut. En pysty edes erittelemään mikä siinä oli vialla, ei vaan ääni ja puhetyyli omaa korvaa miellyttänyt. No joo, jos @Janders kauhistelee Forslundin heittoja niin Docin "hits the post with the shot" kiljunnat pisti aina ärsyttämään.Itse kuulun siihen koulukuntaan joka ei Docin selostustyylistä ikinä ole hirveästi välittänyt. Toivottavasti John Forslund on NBC:n uusi ykköstykki.
Minä skippaan ruotsalaiset suosiolla ja toivon Kenny Albertia ykkösnyrkiksi. Ei miehellä mitään persoonallisuutta taida olla, mutta hän on kuin ilmetty häissäni olleen best manin kaksoisolento.Toivottavasti John Forslund on NBC:n uusi ykköstykki.
Doc Emrick on minulle yksi NHL:n äänistä. Kuuluu ehdottomasti Hockey Hall of Fameen.
Minä skippaan ruotsalaiset suosiolla ja toivon Kenny Albertia ykkösnyrkiksi.
Huh, olipa rankka tarina. En olisi ikinä uskonut hänen uivan näin syvissä vesissä. Hieno pelaaja, jonka toivon löytävän ulospääsyn ongelmistaan.Colin Wilsonin kirjoitus hänen pakko-oireisesta häiriöstään (OCD) ja sen vaikutuksista peliuraan ja muuhun elämään.
The Things You Can’t See | By Colin Wilson
Mental health, and what we know about it, is evolving and so must the ways we treat it.www.theplayerstribune.com