Keskinäiset ottelut. Jos nämäkin ovat menneet tasan niin maaliero.
Entä jos keskinäisten otteluiden maalierokin on tasan? :)
Keskinäiset ottelut. Jos nämäkin ovat menneet tasan niin maaliero.
Virallista tietoa en nyt tähän hätään löydä mistään, ihmettelen kovasti.
Itse en usko että arvalla menisi, vaan että kaivettaisiin joku ensimmäisen keskinäisen ottelun maalintekijä tai vastaava urheilullinen ratkaisu tälle. Ilmoitelkaa tänne, jos joku tietoa jostain löytää.
Kuten odottaa saattoi, Schneider pelaa ja ilman loukkaantumista pelaa varmasti koko pelin. Hän olisi voinut kyllä hyvin pelata sen toisenkin Oilers-pelin kokonaan ja/tai esimerkiksi tuon viimeisimmän Minnesota-pelin ja tulos olisi ollut sama. Luongon mukaan Corylle kuuluu nimi Jennings Trophyyn (Luongo sanoi, että hänelle itselleen merkitsisi Schneiderin nimi tuossa palkinnossa paljon) ja itse olen samaa mieltä. Schneiderin kausi on ollut kyllä kaikin puolin todella hyvä ja hänelle kuuluu kiitos Canucksin pistesaldossa. Joku joukkue saa hänestä vielä tulevaisuudessa hyvän ykkösvahdin itselleen.Itse uskon, että on erittäin todennäköistä että Schneider pelaa viimeisessä ottelussa. Ainakin tullee käymään maalilla, kuten viimeksikin sen 20sek, jotta saadaan nimi pystiin. Toivon, että peluuttavat koko ottelun, mutta saas nähdä.
Luultavasti eniten lajista ja sarjasta ymmärtävät ihmiset toimivat joukkueiden johdossa. GM:t valitsevat vuosittain Vezinan voittajan. GM:illä on yleensä hyvä käsitys paitsi omista pelaajistaan niin myös tapahtumista muilla paikkakunnilla.
...yleensä hyvä käsitys...Ja lainataan tähän pätkä downgoesbrownia:
Vezina Trophy
Awarded for excellence in goaltending, as voted on by the same general mangers who give multimillion dollar contracts to guys like Michael Leighton and Nikolai Khabibulin.
Itse mielelläni lisäisin listaan Vesa Toskalan, Cristobal Huetin ja Jean-Sebastien Gigueren.
Tästä videosta löytänet selityksen: Bobby Ryan scores with Koivu's stick 12/12/10.Tuossa ESPN American pätkässä on pyörinyt moneen kertaan pätkän kun Minnesotan pelaaja siirtää Bobby Ryanin eteen mailan. Tekeekö Ryan kyseisellä mailalla maalin vai, mitä siinä tapahtuu?
Idän huumoripuolustukset ovat päästäneet 12 pleijariottelussa 52 maalia. Se on 4,33 ottelua kohti. Lännessä maaleja on mätetty loistavien puolustuksien (ja maalivahtien) taakse 82 kappaletta 13 ottelussa. Tarkoittaen siis 6,3 ottelua kohti.
Sä nyt unohdit sen seikan, että ne idän huumoripuolustukset ovat jo kesälomalla, eivätkä vaikuttamassa playoff-tilastoihin.