Itse äänestin sitä Bironin maskia, hyvät värit ja selkeät linjat. Veskun maski on ihan siisti noista taiteellisemmista.Olen kai hiukan tylsä, mutta Brodeurin klassisen simppeli, joukkueen väreihin istuva ja selkeä maski iski melkeinpä eniten.
Itse äänestin sitä Bironin maskia, hyvät värit ja selkeät linjat. Veskun maski on ihan siisti noista taiteellisemmista.Olen kai hiukan tylsä, mutta Brodeurin klassisen simppeli, joukkueen väreihin istuva ja selkeä maski iski melkeinpä eniten.
Sarjassamme "Pekka Jalonen ja kokeilenpa huomataanko tällä provosoivalla otsikolla Jatkoajassa laadukkaita tuotoksiani".
"Mitä summia - NHL-pelaajat tienaavat kuin kroisokset!"
Todella syvällinen juttu ja erityisen viksu jos joku mainitsisi tuohon rinnalle baseballin, koriksen tai jenkkifutiksen. ~BUHAHAHAHA!
Käykääpäs äänestämässä omia suosikkejanne TSN:n sivulla.
Itse äänestin Marc-Andre Fleauryn maskia - se on nätti!
NHL-maalivahtien maskit esittelyssä.
Denver Post -sanomalehden mukaan Peter Budaj'lla on todettu sikainfluenssa. Kyseessä taitaa olla ensimmäinen NHL-pelaaja, joka on nyt sairastunut tähän kohutautiin tai jonka tapauksesta on uutisoitu.
Linkki
Norly kirjoitti:Denver Post -sanomalehden mukaan Peter Budaj'lla on todettu sikainfluenssa. Kyseessä taitaa olla ensimmäinen NHL-pelaaja, joka on nyt sairastunut tähän kohutautiin tai jonka tapauksesta on uutisoitu.
Muistaakseni luin Ylen teksit-tv:stä, että Edmontonin Ladislav Smidillä on sama tauti.
Ja Doug Weight on missannut ilmeisesti samasta syystä jo parikin peliä, mutta GM Snow pystyy vankkumattomalla DiPietro-kokemuksellaan pitämään moiset pikkuasiat visusti salassa. Nyt odotellaan koska saman katon alla punkkaava Tavares alkaa röhkiä.
Luongon maski voitti lopulta tuon äänestyksen. Olikohan tuossa kyse enemmän nimestä ja suosikkipisteistä kuin itse maskista? Mahdoton sanoa, mutta itse en ainakaan Luongon maskia ykköseksi äänestänyt, vaikka sitä ei pilaakaan liiat kuvat tai värit ja vaikka Luongo on omalla listallani maalivahtien ykkönen (kun on terveenä).Käykääpäs äänestämässä omia suosikkejanne TSN:n sivulla.
Itse äänestin Marc-Andre Fleauryn maskia - se on nätti!
NHL-maalivahtien maskit esittelyssä.
Jos kysyttäisiin NHL:n komeinta pelaajaa, niin eiköhän sen palkinnon voittaisi Ovechkin. Tuollaiset äänestykset ovat oikeastaan aika turhia, kun jengi äänestää sitä tunnettua ja parasta pelaajaa.Luongon maski voitti lopulta tuon äänestyksen. Olikohan tuossa kyse enemmän nimestä ja suosikkipisteistä kuin itse maskista?
Niin joo. Varmaan sen takia Mike Smith oli äänestyksen kakkonen.Jos kysyttäisiin NHL:n komeinta pelaajaa, niin eiköhän sen palkinnon voittaisi Ovechkin. Tuollaiset äänestykset ovat oikeastaan aika turhia, kun jengi äänestää sitä tunnettua ja parasta pelaajaa.
Luongolla on neljäkin maskia käytössä.Miten minä muistelin, että ainakin vielä viime kaudella Luongolla oli tuo kapteenin C-kirjain maskissaan maalattuna kun sitä ei rintaankaan saanut ommella. Nyt kirjainta ei enää näy, mistäköhän moinen muutos.
Saattaa olla, että Luongo on sen verran taikauskoinen, että hän ei nyt laita tuota listan kakkosmaskia päähänsä ihan heti, kun kaksi viimeistä sillä maskilla pelattua peliä on mennyt pahasti. Tällä hetkellä tuo vanha, tuttu ja turvallisempi ykkösvaihtoehto tuntuu ehkä hänelle sopivimmalta..?
Jatkan tähän osittain myös venäläis-ketjua koskevaa aihetta. Eli tietynlaisen pelitavan arvostamista.
Hieman outo maku jää suuhen näistä tapauksista(Frolov ja Zherdev), joissa joukkueen sisäisen pistepörssin voittanut pelaaja ei ole riittävän hyvä muuhun joukkueeseen nähden.
Pelitapaan keskittyminen menee välillä jopa pimeille linjoille, kun joukkueen parasta pistemiestä voidaan vaikkapa syyttää huonoksi puolustavaksi pelaajaksi.
Ei muuta, ja minullekin on sama onko tuossa maskissa C-kirjainta vai ei. Luongokin tosiaan pelaa kummallakin maskilla saman kauden aikana (ja tällä kaudella vielä enemmän tuolla ilman C:tä olevalla), joten ei tuo taida hänellekään merkitä. En sitten tiedä miksi se siihen piti saada aikanaan.Kiitokset perusteellisestä asian selvityksestä. Ihmettelin vain kun tuossa hänen nykyisessä maskissaan eli tuossa mitä hän tällä kaudella on pääosin käyttänyt, niin ei ole sitä kirjainta. Muistan kun Luongo valittiin kapteeniksi, niin tuota asiaa oikein korostettiin, että pitäähän sen kapteeniuden näkyä ainakin sitten maskissa kun virallisesti hän ei saanut kapteenina olla. No eipä yksi kirjain maskissa asiaa toiseksi muuta, ihmettelin vain.
Nyt haluaisin tiedustella, muistaako joku NHL-aktiivi moista hylkäystä, ja löytyykö ko. maalista videomateriaalia? Itselläni on sellainen tuntuma, että tulkintaa noista maalivahdinestämisistä olisi NHL:ssä höllennetty aika reilustikin, joten moinen maalin hylkäys vaikuttaisi vähintäänkin oudolta...edit: ainakin yksi aivan vastaava maali on tämän kauden NHL:ssa hylätty, en nyt kyllä muista ko peliä.
Jos siellä on muitakin kukkumassa yön matseja, voi odotellessa vaikkapa kokeilla miten hyvin kaikkien joukkueiden sisäisen pistepörssin kärkipelaajat muistuvat viimeisen 4 kauden ajalta. Aikaa tuohon on 15 minuuttia. Itse sain 106/120.
Linkki testiin
Jos siellä on muitakin kukkumassa yön matseja, voi odotellessa vaikkapa kokeilla miten hyvin kaikkien joukkueiden sisäisen pistepörssin kärkipelaajat muistuvat viimeisen 4 kauden ajalta. Aikaa tuohon on 15 minuuttia. Itse sain 106/120.
Linkki testiin