No niin, Espoossa ja Porissa ollaan herätty huonoihin katsojamääriin ja lähdetty nopeasti hakemaan korjausta hintoja alentamalla. Tästä ainakin plussaa Bluessille ja uskon että muutama sata katsojaa lähteekin kokeilemaan lätkää paikan päälle, toivottavasti pitävät kokemastaan ja tulevat toistekkin. Mitään takuitahan tälle ei ole että kokemus Barona-areenalla on kovinkaan miellyttävä koska ravintolapalveluita toimittava Restel ketju on onnistunut ajamaan ravitolapalvelunsa jyrkkään alamäkeen tarjontansa ja laatunsa puolesta. Tämä ajaa monia katsojia miettimään lähtemistään hallille. Monesti olen kironnut hallin sijaintiakin mutta sille ei voi mitään että se rakennettiin eläkeläisten paratiisiin, "puistokaupunginosaan" jota ei missään nimessä saa kehittää koska -70 luvulla rakennettujen "lokinsiipi" talojen silhuetti kärsisi. Toivottavasti tuo tuleva metro parantaa hallin saavutettavuutta, mutta ainakin siihen saakka joudumme kärvistelemään peltojen keskellä. Vaikka Espoo mielletään rikkaiden kaupungiksi niin suurin osa asukkaista on varmasti keskituloisia tai jopa huonotuloisia joten myös taloustilanne ajaa miettimään ihmisten kulutusta. Kannatan arkipelien alkamis ajankohdan siirtoa klo. 19.00 koska itse ainakaan en töiltäni jouda tuohon 18.30, voisinhan mennä hallille myöhässä mutta.... Olen myös monien kanssa samaa mieltä että otteluita ja joukkueita on liikaa jotta katsojien mielenkiinto säilyisi jopa tiistai iltaisin raahautumaan hallille. CHL:n huonoille luvuille ei voi kun naurahtaa, voisiko koko konseptissa olla jotain vikaa kun ei yleisöä kiinnosta. Kiinnosti 08-09 kaudella kun mukana ei ollut kuin kaksi maansa parasta joukkuetta, nyt kun mukana on lähes kaikki Euroopan joukkueet ja niistä suurinosa pääsee jatkoon niin voi vaan ihmetellä miksei ketään kiinnosta.