Yleinen maahanmuutto- ja pakolaispolitiikkakeskustelu sekä lieveilmiöt

  • 3 277 212
  • 28 700

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Miten näiden radiopään tyylisten pedofiilien annetaan oikeasti edes olla tällä palstalla ajamasss omaa agendaansa?? Pitääkö täälläkin alkaa tekemään jotain nettivinkkejä että kyseiset sairaat yksilöt saada kuriin?
 

keijjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, C.Coyle
Miten näiden radiopään tyylisten pedofiilien annetaan oikeasti edes olla tällä palstalla ajamasss omaa agendaansa?? Pitääkö täälläkin alkaa tekemään jotain nettivinkkejä että kyseiset sairaat yksilöt saada kuriin?

Kyllä puhetta aina maailmaan mahtuu. Anna toisten jutella. Joskus se puhe loppuu kaikilta.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
On paheksuttu turvapaikanhakijakriittisten "riemuitsemista" tapahtuneista raiskauksista.
Samalla kuitenkin unohdetaan mainita paheksujien itsensä "riemunta" edellämainitusta.
 

Remy Martin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eli silloin, kun minä olen syntynyt, ei Suomen laki ole kieltänyt isääni raiskaamasta äitiäni. Kuulostaa kivikautiselta, mutta se on ollut totta vain muutama vuosikymmen sitten.

Muistan kyllä kun laki tuli voimaan. Kyseessähän oli ainoastaan päivitys lakiin, moraalisesti raiskaus avioliitossa aikaisemminkin oli yksiselitteisesti väärin. Vaikkei siitä suoranaisesti voinut tuomitakkaan, niin tuomio tuli yleensä pahoinpitelystä.

Muslimit suhtautuvat raiskauksiin ja ahdisteluun jotakuinkin samoin kuin me suhtaudumme kännykän käyttöön ajaessa. Tiedetään että se on vastoin lakia; jotkut noudattavat kieltoa, mutta suuri osa ei; lain noudattamatta jättäminen hyväksytään yleisesti; mikäli kännykkään puhuminen aiheuttaa vakavan onnettomuuden niin toiminta tietty tuomitaan ja sen jälkeen jatketaan entiseen malliin.
 
Viimeksi muokattu:

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Heinolassa viikonlopun ensimmäinen rikastusta edistävä välikohtaus:

"alaikäinen vastaanottokeskuksessa asuva poika juotti nuorelle tytölle alkoholia ja lähenteli häntä"

En nyt saa linkitettyä jostain syystä Iltalehden uutista kännykästä.
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Eikä edes ollut ainoa Heinolassa. Tämä kaikki on vain alkua sille mitä on tapahtumassa. Raisiossa ihmiset sanovat suoraan sen mitä ajattelevat eli ei saisi sanoa mitään, koska on heti rasistin leima otsassa. Toisaalta kuitenkin sanovat sen, mitä suuri enemmistö suomalaisista ajattelee eli nyt pitäisi pistää piste tälle hallitsemattomalle elintasopakolaisten aallolle. tunteet vain kiristyvät ka se ensimmäinen kovempi yhteenotto on odotettavissa pian, tapahtunee jossain torilla. Toivon Suomen ottavan voiton tässä, mutta tuntien Irakilaisten innokkuuden sotia ja terrorisoida, en ole varma lopputuloksesta. Se on varmaan, että suomalaiset tuomitaan tämän jälkeen mediassa ja olemme kaikki jälleen rasisteja.
 
Kyllähän tuo pistää vihaksi, että yritetään tavalla tai toisella käyttää hyväksi tai raiskata jotain alaikäisiä tyttöjä. Kai se on näille Mesopotamian seikkailijoille niin ihmeellinen asia nähdä naisia ihan livenä ilman säkkiä päällä.

Mitä taas tulee luonnevikaisiin ja hmm, "kypsiin" suomalaisiin naisiin, niin mitä useampi löytäisi itselleen sulhasen näistä rikastuttajista, niin sen parempi. Jälkimmäinen saisi trophyn mitä näytellä sukulaisilleen aavikolla ja ensimmäinen taas jännittävän sekä tumman & tulisen rakastajan. Win-win tilanne, jossa ainakaan suomalainen perusmies ei häviäisi mitään.

Vaikka tämä kansainvaellus aika huolestuttava ilmiö etenkin turvallisuuden kannalta onkin, niin tästä paljon puhutusta "Ne tulee ja vie meidän naiset" uhasta en stressaa kyllä yhtään. Vieköön vaikka kaikki. :D
 
Viimeksi muokattu:

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Onhan se kontrasti melkoinen, täällä Aasiassakin kun tulee aina välillä vastaan mustakaapuja ja sitten rinnalla kun vilisee toinen toistaan upeampia hymyileviä naisia.

Että en ihmettele juuri yhtään miksi Suomessa nyt raiskataan naista oikein urakalla. Juuri siksi hiekkaneekerien kannattaisi kaikin puolin pysytellä siellä kotiaavikolla tai lähellä sitä. Ikävää että toimimalla kuten Allah on opettanut joutuu vääräuskoisten käsittelyssä jopa vuosiksi yhteiskunnasta eristyksiin.

Nyt kun kyse on tyypillisesti vielä ollut hyvinkin nuorista tytöistä, sekin on vain luonnollista. Vielä noin vuosisata sitten lännessäkin vastaavanlainen oli monin paikoin normaalia, esim. vaimot löytyivät nuorista serkuista. Ovat nykyäänkin paljon helpompia käpälöitäviä kuin kypsyneet ja itsenäisemmät vielä kun ottaa huomioon eksotiikan vetovoiman. Niin ja itsehän olemme kannustaneet nuoremme vapauksiin, joten ibrahimit saavat sitä mistä beduiinit vain uneksivat.

Suomalaisten päättäjien asia tämä käytännössä on. He ovat näin parhaaksemme päättäneet.
 
Viimeksi muokattu:

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mä olen kyllä vähän huolissani siitä, että tällaisten tapausten jatkuessa etenkin pienillä paikkakunnilla, niin paikalliset isäntämiehet ottavat oikeuden omiin käsiinsä ja käyvät vierailulla vastaanottokeskuksessa.

Tällaisella toiminnalla on Suomessa pitkä historia, eikä sillä ole juuri tekemistä rasismin tai öyhöttämisen kanssa, vaan virkavallan ollessa vähissä, on itse käyty oikomassa sellaisia asioita, jotka ovat olleet yleisen oikeustajun vastaisia.

Siinä mielessä on hyvä, mikäli tosiaan vokit perustetaan mahdollisimman lähelle poliisia vastaisuudessa.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Mäntsälässä ensimmäinen #unelma yritys kaatui kun tyhjentynyt ex vuokratalo annettiin aika helvetin nopeasti palolaitokselle harjoittelu paikaksi, ja harjoittelu alkoi nopeasti. Onneksi.

Mutta #unelmaa yritetään vielä pitää yllä. Mäntsälän Uutisissa toimittaja otsikoi: Mitähän Jeesus tekisi Syyrian pakolaisille? Jutun lopetus kappale on myös jäätävä: samalla on syytä muistaa, että Suomessa on osattu raiskata ja murhata ihan omasta takaa.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Mä olen kyllä vähän huolissani siitä, että tällaisten tapausten jatkuessa etenkin pienillä paikkakunnilla, niin paikalliset isäntämiehet ottavat oikeuden omiin käsiinsä ja käyvät vierailulla vastaanottokeskuksessa.

Tällaisella toiminnalla on Suomessa pitkä historia, eikä sillä ole juuri tekemistä rasismin tai öyhöttämisen kanssa, vaan virkavallan ollessa vähissä, on itse käyty oikomassa sellaisia asioita, jotka ovat olleet yleisen oikeustajun vastaisia.

Siinä mielessä on hyvä, mikäli tosiaan vokit perustetaan mahdollisimman lähelle poliisia vastaisuudessa.

Itse kyllä riemuitsisin tällaisesta, suomalaisen kulttuurin yhdestä perinteestä. Vaikkei se normina ihan parhaita olekaan, niin poikkeusoloja aina joskus tulee. Ajan kysymys toki, joten ikävä juttu että poliisi keskittää resurssejaan juuri partasankareihin kun suomalaisillakin rikollisilla, jopa näiden uhreilla, pitäisi olla oikeus poliisin interventioon.

Pitää tosin muistaa, että suomalaiset nykymiehet ovat aika kykenemättömiä harkittuun väkivaltaan. Tulisiko kyseeseen sitten jonkinlainen kansallinen breivikimme pillereiden voimalla tai ehkä mcveigh, alas kokonainen VOK. Jotainhan tässä on pakko fantasioida kun hallintomme on täysin lukkiutunut valheagendaansa.
 
Viimeksi muokattu:

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Heinolassa viikonlopun ensimmäinen rikastusta edistävä välikohtaus:

"alaikäinen vastaanottokeskuksessa asuva poika juotti nuorelle tytölle alkoholia ja lähenteli häntä"

En nyt saa linkitettyä jostain syystä Iltalehden uutista kännykästä.

Siellä myös käyty 3 miehin 17v neitosen kimppuun.

Mutta ei hätää Viittakivi Oy:n toimitusjohtaja Harri Sarjanoja kertoo jotta asia käsitellään keskuksessa.

Minä alan olla rehellisen väkivallan kannalla. Sillä on ajettu mustalaiset joistakin kylistä. Näinkö se onnistuisi näiden rikastuttajien kohdalla?

Jos Mäntsälään tulee Syyriasta perheitä, minä voin olla pikkuviikareille pitämässä jäillä luisteluopetusta. Mutta nämä yksin tulevat partalapset tulisi palauttaa välittömästi, yhtään ei pitäisi ottaa tänne.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Itse kyllä riemuitsisin tällaisesta, suomalaisen kulttuurin yhdestä perinteestä. Vaikkei se normina ihan parhaita olekaan, niin poikkeusoloja aina joskus tulee. Ajan kysymys toki, joten ikävä juttu että poliisi keskittää resurssejaan juuri partasankareihin kun suomalaisillakin rikollisilla, jopa näiden uhreilla, pitäisi olla oikeus poliisin interventioon.

Pitää tosin muistaa, että suomalaiset nykymiehet ovat aika kykenemättömiä harkittuun väkivaltaan. Tulisiko kyseeseen sitten jonkinlainen kansallinen breivikimme pillereiden voimalla tai ehkä mcveigh, alas kokonainen VOK. Jotainhan tässä on pakko fantasioida kun hallintomme on täysin lukkiutunut valheagendaansa.

Aikamoista. Breivik ja McVeigh kun molemmat saivat aikaan niin suuren muutoksen. Eiku.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Aikamoista. Breivik ja McVeigh kun molemmat saivat aikaan niin suuren muutoksen. Eiku.

Kyse olisikin lähinnä herätyksestä. Joka voisi johtaa johonkin. Epätoivoiset ajat vaativat epätoivoisia tekoja. Mitä itse "ehdottaisit"? Kuten sanoin, ajan kysymyksiä.

Suomalaiset ovat poikkeuksellisen lehmänhermoisia. Itsekin olen rauhallista tyyppiä, mutta silti varmaan vaikutan itsekin nyt kiihkorasistilta. Olen kuitenkin vain osittainen rasisti. Tietyistä maista ja heimoista pidän ja toiset eivät joko innosta tai niistä en pidä. Yhtään hiekkaneekeriä en tällä hetkellä tunne joten en voi sellaista kohti myöskään hyökätä missään mielessä mutta heimona nuo ovat vielä normineekereitäkin pahempia, aivan selvistä syistä.

Täällä ei muuten varmaan helpota sekään että pitää suomalaista rotua kesynä. Itse me aina ongelmia kaipaamme, kuin pakottaaksemme selkämme seinää vasten ja toimintaan.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Kyse olisikin lähinnä herätyksestä. Joka voisi johtaa johonkin. Epätoivoiset ajat vaativat epätoivoisia tekoja. Mitä itse "ehdottaisit"? Kuten sanoin, ajan kysymyksiä.
Niin. Millä tavalla demarinuorien lahtaaminen saarella tai liittovaltion rakennuksen pommittaminen herätti yhtään mitään?

Ei olisi varmaan pitänyt lähteä mukaan tähän ketjuun, mutta huolestuneena olen tätä sivusta seurannut. En pelkästään tapahtumien, vaan myös keskustelun osalta. Jos millään tasolla ymmärtää turvapaikan hakijoita, on vihervasurikukkahattusuvakki#unelmahörhö, jos taas kritisoi, on natsifasistirasisti. Itse olisin valmis heittämään hakijat suorilta pihalle, jos syyllistyvät vakaviin rikoksiin (tytöille viheltely sitä ei vielä ole, vaikka siihenkin pitää puuttua), että kai mä sitten rasisti olen. Toisaalta, ei tuollaiset naurettavat väkivaltafantasiat edistä diskurssia millään tavalla, että kai mä sitten suvakki olen. Identiteettikriisiähän tässä pukkaa.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Kivikautisvertauksesta olen samaa mieltä (puhutaan siis vuosituhansista), mutta et kai todellakin ole sitä mieltä, että jos mies päättää kaikesta niin se on naisen oma valinta?

En ole näin missään väittänyt. Minä en ole se henkilö, joka oli A-talkin vieraana torstaina. En siis tiedä, miten muslimimaissa suhtaudutaan raiskaukseen avioliitossa, mutta avioliiton ulkopuolella se on tuomittavaa, vaikka monet täällä uskovatkin toisin. Relevantimpaa olisi pohtia, millaiseksi nainen näkee oman asemansa avioliitossa. Siis jos mies kokee oikeudekseen raiskata, miten nainen voi ymmärtää, ettei tällaista oikeutta saisi olla.

Suomessakin on eletty aikaa, jolloin tietyllä väestöryhmällä ei ollut minkäänlaisia oikeuksia, eikä niitä ymmärretty edes vaatia. Ihmiset eivät ole aina olleet kansalaisia, joilla on oikeuksia, vaan alamaisia, jotka eivät ole edes ajatelleet myös heille kuuluvan oikeuksia. Muslimimaissa on ollut minnacantheja, jotka ovat saaneet asioita eteenpäin, mutta ei se maailma vielä ole samanlainen kuin länsimainen Suomi.

Toivottavasti ymmärsit, että tarkoitukseni ei ollut puolustaa raiskauksia, vaan pohtia ja selittää, miksi sitä hyväksytyksi tapahtuu.

Muslimit suhtautuvat raiskauksiin ja ahdisteluun jotakuinkin samoin kuin me suhtaudumme kännykän käyttöön ajaessa.

Vertaus olisi osuvampi, jos kysymyksessä olisi moottoriajoneuvon kuljettaminen humalassa. Kiellettyä mutta silti jotkut tekevät sitä toistuvasti tai ehkä jopa kokevat oikeudekseen, vaikka tietävät sen olevan väärin.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Vaikka tämä kansainvaellus aika huolestuttava ilmiö etenkin turvallisuuden kannalta onkin, niin tästä paljon puhutusta "Ne tulee ja vie meidän naiset" uhasta en stressaa kyllä yhtään. Vieköön vaikka kaikki. :D

Sanottakoon vielä se että jopa feministeillä jotka vihjaavat suomalaisnaisten itsensä olevan syyllisiä raiskauksiinsa, on tietyllä tavalla pointtia. Mutta he eivät näytä tajuavan että osoittavat siis syyttävän sormensa itseensä.

Kun suomalaismiehiltä on riistetty... no sanotaanko yksinkertaisesti, että kun he ovat monin tavoin kastroidut niin tämän aiheuttaman valtatyhjiön on täytyttävä eli tulevaisuudessa feministin itseinhoisen vaginan täyttää enemmissä määrin (hiekka)neekeri. Ovat vielä sikäli maskuliinisia jotta eivät turhia jää kyselemään mieltymyksiä. Suomalaismiehet kääntävät katseensa naisiin muualla ja vapaat naiset tyydyttyvät väkipakolla. Kaikki voittavat, niin miehet kuin naiset ja neekeritkin.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Niin. Millä tavalla demarinuorien lahtaaminen saarella tai liittovaltion rakennuksen pommittaminen herätti yhtään mitään?

Ei olisi varmaan pitänyt lähteä mukaan tähän ketjuun, mutta huolestuneena olen tätä sivusta seurannut. En pelkästään tapahtumien, vaan myös keskustelun osalta. Jos millään tasolla ymmärtää turvapaikan hakijoita, on vihervasurikukkahattusuvakki#unelmahörhö, jos taas kritisoi, on natsifasistirasisti. Itse olisin valmis heittämään hakijat suorilta pihalle, jos syyllistyvät vakaviin rikoksiin (tytöille viheltely sitä ei vielä ole, vaikka siihenkin pitää puuttua), että kai mä sitten rasisti olen. Toisaalta, ei tuollaiset naurettavat väkivaltafantasiat edistä diskurssia millään tavalla, että kai mä sitten suvakki olen. Identiteettikriisiähän tässä pukkaa.

Aika moni muu ei vieläkään ole käsittänyt, miten valtavasta murroksesta on kyse.
Mutta samapa kai tuo, sitten kun käsittävät niin peli on joka tapauksessa jo ohi.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Aika moni muu ei vieläkään ole käsittänyt, miten valtavasta murroksesta on kyse.
Mutta samapa kai tuo, sitten kun käsittävät niin peli on joka tapauksessa jo ohi.
Kyseessä on valtava murros, en ole siitä eri mieltä. Mutta jos on niin muna pystyssä joukkosurmiin, jolla ratkaistaan öö tota jotain, niin siitä vaan sitten. Jos kerta sillä ratkaistaan paljon, voit minun puolestani toimia tien näyttäjänä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Minä en ymmärrä mikä ongelma meillä on. Jos tänne tulee pakolaiseksi, niin hänelle varmaan kerrotaan, että jos tötöilet, niin lähdet satavarmasti pois. Vai eikö kerrota? Uskallan kuitenkin väittää, että tötöilijät ensimmäisenä lähtevät.
 
Sanottakoon vielä se että jopa feministeillä jotka vihjaavat suomalaisnaisten itsensä olevan syyllisiä raiskauksiinsa, on tietyllä tavalla pointtia. Mutta he eivät näytä tajuavan että osoittavat siis syyttävän sormensa itseensä.

Kun suomalaismiehiltä on riistetty... no sanotaanko yksinkertaisesti, että kun he ovat monin tavoin kastroidut niin tämän aiheuttaman valtatyhjiön on täytyttävä eli tulevaisuudessa feministin itseinhoisen vaginan täyttää enemmissä määrin (hiekka)neekeri. Ovat vielä sikäli maskuliinisia jotta eivät turhia jää kyselemään mieltymyksiä. Suomalaismiehet kääntävät katseensa naisiin muualla ja vapaat naiset tyydyttyvät väkipakolla. Kaikki voittavat, niin miehet kuin naiset ja neekeritkin.

Haha, true. Ainakin oman osani vittuilusta ja arvostelusta olen jo kärsinyt, joten olisi sosiologisesti mielenkiintoista nähdä, että kuinka täkäläinen naiseus ja erämaan kuninkaat toisensa kohtaisivat. Voisi nykyään niin muodikas vieraissa juokseminen ainakin vähentyä, kun kotona odottaa kivitystuomio tai jotain muuta. :D
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Kyseessä on valtava murros, en ole siitä eri mieltä. Mutta jos on niin muna pystyssä joukkosurmiin, jolla ratkaistaan öö tota jotain, niin siitä vaan sitten. Jos kerta sillä ratkaistaan paljon, voit minun puolestani toimia tien näyttäjänä.

En sanonut varsinaisesti toivovani sellaista, kerroin vain luultavasta reaktiostani. Minkäänlaisena ratkaisuna per se en myöskään esittänyt paitsi ehkä paikallisesti. Nythän EU:ssa on ainakin Ranskan, Hollannin, Sveitsin ja Vironkin taholta vähän ryhdistäydyttykin.

Ei täältä toiselta puolen maailmaa Suomen asioita edes kiinnosta ratkaista. Mutta ainahan itse voi pitää kunnostaan huolen, valmistautua henkisesti jne. Ikävä kyllä omallakin tienoolla Suomessa sitä keskitysleiriä löytyy joten en voi oikein päästää naistani siellä yksin ulos pitemmälle. Tämä jo sapettaa jonkin verran.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minä en ymmärrä mikä ongelma meillä on. Jos tänne tulee pakolaiseksi, niin hänelle varmaan kerrotaan, että jos tötöilet, niin lähdet satavarmasti pois. Vai eikö kerrota? Uskallan kuitenkin väittää, että tötöilijät ensimmäisenä lähtevät.
Mihin Suomi noita afganistanilaisia ja irakilaisia lähettää, kun maat eivät ilman erillistä sopimusta ota rikoksista tuomittuja tai ilman turvapaikkaa jääneitä kansalaisiaan vastaan? Suomalainen vankila on ainoa paikka mihin terroristit ja pahimmat raiskaajat voidaan lähettää eristykseen.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mä olen kyllä vähän huolissani siitä, että tällaisten tapausten jatkuessa etenkin pienillä paikkakunnilla, niin paikalliset isäntämiehet ottavat oikeuden omiin käsiinsä ja käyvät vierailulla vastaanottokeskuksessa.

Tällaisella toiminnalla on Suomessa pitkä historia, eikä sillä ole juuri tekemistä rasismin tai öyhöttämisen kanssa, vaan virkavallan ollessa vähissä, on itse käyty oikomassa sellaisia asioita, jotka ovat olleet yleisen oikeustajun vastaisia.

Siinä mielessä on hyvä, mikäli tosiaan vokit perustetaan mahdollisimman lähelle poliisia vastaisuudessa.

Itse odotan tätä tapahtumaa kun ensimmäinen isäntä ottaa oikeuden omiin käsiin ja lahtaa muutaman hiekkatimon ja upottaa lampeen. Suvakeillekin pitää olla jotai kirjoiteltavaa ja saada uutta pöhinää, olleet varsin hissukseen viimeaikoina.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
En sanonut varsinaisesti toivovani sellaista, kerroin vain luultavasta reaktiostani.
Ehkä en sitten osaa suomea niin hyvin kuin luulin - jotenkin
Pitää tosin muistaa, että suomalaiset nykymiehet ovat aika kykenemättömiä harkittuun väkivaltaan. Tulisiko kyseeseen sitten jonkinlainen kansallinen breivikimme pillereiden voimalla tai ehkä mcveigh, alas kokonainen VOK. Jotainhan tässä on pakko fantasioida kun hallintomme on täysin lukkiutunut valheagendaansa
vaikutti tuollaisen toivomiselta. Varmasti vikaa ymmärryksessä omassa päässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös