Ikävänkantaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Elämässäni on kerran aiemmin ollut samanlainen tunnetila kuin nyt: 11.9. vuonna 2001. Mieli ei suostu käsittämään todeksi sitä, mitä tapahtuu.
E: Hyvin muuten porukka imi tämän Aylan-nyyhkytarinankin, joka johtui ihan vaan siitä että perheenisä tahtoi uudet leegot kun Turkissa niitä ei hänelle maksettu.
Elämässäni on kerran aiemmin ollut samanlainen tunnetila kuin nyt: 11.9. vuonna 2001. Mieli ei suostu käsittämään todeksi sitä, mitä tapahtuu.
Uusille pakolaiskeskuksille älyttömiä vaatimuksia – ”Tyhjät koulut eivät kelpaa” - Suomenkuvalehti.fi
Kova on hätä, mutta tilat eivät kelpaa, koska ...?
Rinnastetaanko hädänalaiset pakolaiset tarkoituksella vai vahingossa paperittomiin siirtolaisiin?Nyt pakolaiskriisi rinnastetaan jo 9/11-terrori-iskuihin.
Kokkarithan laittaa retalejengin orjatöihin, eipä sen jälkeen enää tartte olla huolissaan elätettävistä. #perustulokokeiluTavallaan olisin valmis ottamaan heitä vastaan vaikka kuinka paljon vaan, mutta tällä hetkellä tilanne on sellainen, että heistä suurin osa tulee tänne vain yhteiskunnan eläteiksi ja yhteiskunnalla ei oikein olisi heihin varaa, kun meitä työttömiä ja muita elättejä on jo ihan riittävästi omasta takaa.
Silti olen sitä mieltä, että jotenkin ja jossain heitä pitää auttaa, mutta missä ja miten, niin siihen minulla ei ole vastausta. Onko kellään?
Hyvä huomio.
On paljon uskottavampaa, kun asioita saa pohtia muiden puolesta ja silloin, kun ei olla, eikä jouduta itse tekemisiin asian kanssa.
Tuli tästä mieleen, että en pitäisi ihmeenä, mikäli ainakin eteläisessä Euroopassa tullaan näkemään erilaisia poikkeuslakien käyttöönottoja...
Koskeeko tämä myös meidän itärajaa? Esimerkiksi miljoona venäläistä voisi olla kiva.
Kyllä, lomakiinteistön arvo saattaisi laskea jos naapuriin tulisi vastaanottokeskus, näinhän tässä ketjussa @Zalmonella väitti.
Nyt ei ole faktaa lyödä pöytään, mutta itse ainakin pidän kiinteistöjen arvonalenemaa vastaanottokeskusten lähistöllä selviönä. Ainakin minulle on selvää että asuntoa tai mökkiä en ostaisi turvapaikkakeskuksen läheltä, vaikka kuinka vakuuteltaisiin turvapaikanhakijoiden leppoisuudesta.
En epäile markkina-arvon pudotusta ollenkaan. Tämähän oli vissiin se perimmäinen syy miksi kiltti poliisisetä katsoi velvollisuudekseen kertoilla mökkikuntansa päättäjille mamujen rikollisuuksista.
Euroopan Unioni on hajoamassa eri kuppikuntiin pakolaisasiassa. Juuri uutisissa käsitellään asiaa, etenkin läntisten ja itäisten Euroopan maiden välillä on juopa. Idästä on kerrottu, että taloudellisesti ehkä pakolaisia voitaisiin ottaakin, mutta julkinen mielipide on etenkin muslimipakolaisia vastaan sen verran voimakas, että näin ei aiota toimia.
Näin ollen ainoastaan Länsi-Euroopan maat tulevat todellisuudessa kantamaan valtaosan pakolaistaakasta. Tämä on hyvä jo tässä vaiheessa tiedostaa.
En epäile markkina-arvon pudotusta ollenkaan. Tämähän oli vissiin se perimmäinen syy miksi kiltti poliisisetä katsoi velvollisuudekseen kertoilla mökkikuntansa päättäjille mamujen rikollisuuksista.
Käsitänkö jotenkin väärin kun saan kirjoituksistasi sellaisen kuvan että poliisisetä teki jotenkin väärin? Minä ainakin ymmärrän kampanijoinnin hanketta vastaan joka heikentään oman kiinteistön arvoa.
Kun jonnekin ilmoitetaan suunniteltavan tuulivoimalaa niin yleensä alueella joku tuulivoimaloista jotain tietävä kyllä infoaa muitakin asukkaita tuulivoimaloiden haittapuolista. Tämä on mielestäni täysin normaalia ja pitäisi kuulua demokratiaan.