Joo ei ole. Kyse on siitä että sinä ennustat päin mäntyä ja vaadit aivan älyttömiä ratkaisuja kuten aidan rakentamista vähintään koko Suomen ja Ruotsin rajalle.
Heh-heh, enhän minä ole mitään ennustanut. Olen sen sijaan pitänyt mahdollisena
jopa 1 400 000 ennen 4 kk sopimusta EU:n ja Turkin välillä ei ole päin mäntyä kun vuonna 2015 tuli yli 1 000 000 ja EU son muut arvioivat isoja lukuja, kuten jopa 3 000 000 (EU).
En löytänyt pikahaulla mitään vaatimustani aidasta Ruotsin pohjoiselle rajanylityspaikalle, mutta jos olen sellaisen kirjoittanut, se on hyvä oivallus. Ja varmasti kauhistus suomalaisille vihervassareille! Nythän aitaa on tehty Ruotsin ja Tanskan välille, jotka maat voivat paremmin koordinoida turvapaikanhakijoiden kulkua. Ja kun Tanska nyt ei päästä maahan ilman henkilöllisyystodistusta, ja Ruotsin rautatiet vaativat sen myös, aitaa ei enää Suomen puolelta tarvita, koska Tanska ja Ruotsi hoitavat Suomenkin puolesta tarkastuksia. Hyvä Ruotsi ja Tanska!
Koittakaa vihervassarit nyt vähän ryhdistäytyä ja käydä käsiksi substanssiin. Miten olisi vastaaminen siihen, miksi demarit, hieman myös vihreät ja vassarit vetävät niin erilaista turvapaikkapolitikkaa Suomessa kuin mitä vedetään Tanskassa, nyt Ruotsissa ja Norjassa ja onko niin, että näiden maiden tekemät muutokset ovat väärin, koska ne ovat ehdottomasti väärin, jos niitä verrataan suomalaisten vihervassareiden puheisiin.
Tosin niissä on vastuu aina kuulijalla. Kuten Ville Niinistön johtamien vihreiden jutuissa, että armeijaan menosta tulisi tehdä vapaaehtoista tai Li Anderssonin jutuista, että Suomi etääntyy oikeusvaltiosta kun kiristää pakolaispolitiikkaansa. Lin määritelmällähän Ruotsi, Tanska ja Norja ovat ihmisoikeuksiltaan sitten diktatuurimaiden tasoa.
Mutta tällaisten asioiden miettiminen on teille vastenmielistä. Siksipä kaikkea muuta. Itsepä olette tyhmyytenne valinneet, ei siinä mitään.