Ja pieni vinkki, sukupolvieroja on yhdyssana.
Kiitos vinkistä. Nuo onkin minulle vähän hankalia asioita. Esimerkiksi ylppäreissä olin erityisasemassa, eikä tekemistäni yhdyssanavirheistä tehty pistevähennyksiä. Samaan kategoriaan meni pisteet, pilkut, virheelliset kirjaimet yms. Varmaan vaan hyvää tuuria, että edes tällainen erityisasema ei ole estänyt minua integroitumasta niihin noin 50 maahan, joissa olen vieraillut.
Vai peräti kaksi. Kyllähän tässä nyt tuli kakka housuun ja tarve alkaa öyhöttää ja pelätä mustaa miestä.
Sä voit sanoa kaksi, mä voin sanoa 100 prosenttia. Nuo kaksi halusin ottaa esiin siksi, että teikäläiset kaipaa aina lähteitä. Nuo kaksi ovat täysin omin silmin ja tiedoin koettua, eikä sisällä mitään kuulopuheita yms. Olen viimeiset 14 vuotta käynyt punttiksilla, viimeiset 5 vuotta noin 6 kertaa viikossa. Tähän aikaan sisältyy kuukausien mittaisia rupeamia myös muilla mantereilla. Koko tänä aikana olen törmännyt kahteen henkilöön, jotka ovat tehneet toiselle ihmiselle rikoslaissa rangaistavaa toimintaa. Jos tässä ei oikeisti mielestäsi hälytyskellojen pidä alkaa soimaan, niin milloin sitten? Tämä ei voi olla vain huonoa tuuria.
Kyllä. Minä koen, että myös Belgiassa on täysin integroituneita muslimimiehiä, jotka eivät aiheuta minkäänlaista porua. Se, että jotkut eivät ole integroituneet ja ovat päättäneet tulla murhaajiksi, ei tee kaikista muslimeista murhaajia. Paitsi ehkä öyhättäjien mielestä.
Eivät myöskään kaikki natsit ole murhaajia. Eikä kaikki kommunistit sen enempää. Osa näistä ryhmistä ovat oikein hyvin integroituneet meidän yhteiskuntaamme ja elävät varsin säntillistä elämää. Silti koen, että näiden ryhmien riski toimia muille haitallisesti on huomattavasti kantaväestöä korkeampi. Ja sen takia en halua olla vuorovaikutuksessa näiden ryhmien kanssa.
Ilmeisesti sinun mielestäsi natseissa ei ole mitään vikaa, koska kaikki heistä ei syyllisty rikoksiin muita ihmisiä vastaan ja osa on ihan ystävällistä porukkaa?