Epäsopivaa on yleensäkin kutsua tuntemattomia miehiä päiväkotiin. Oli sitten tausta mikä tahansa. Ymmärrätkö sinä tätä?
Nyt sitten on paljastunut, että tästä nelikosta toinenkin on etsintäkuulutettu Irakissa terrorismista ja sotarikoksista. 2/4.
Epäsopivaa on yleensäkin kutsua tuntemattomia miehiä päiväkotiin. Oli sitten tausta mikä tahansa. Ymmärrätkö sinä tätä?
Nämähän eivät ole välttämättä toisiaan poissulkevia tekijöitä. Persujen puoluekokouksessa nämä "ne vie mun naiset ja työt"-jutut.Jotenkin on vaikea ymmärtää kotimaisuuden "puoluaisemattomuus". Meillähän on n 200 000 työtöntä ja suurin osa pitkäaikaistyötöntä. Yhtä-äkkiä lakupetterien maasta tulleiden tukeminen on kukkahatuille, heitä tärkeämpää..
Hitto autetaan omia ensin, ja sitten 25000 petteriä.
Teoriassa kyllä, käytännössä ei. Näillä näkymin se on suoraan pois muusta valtion budjetista. Tulevaisuudesta en ala veikkailemaan vielä mitään, mutta lähtökohtaisesti en väittäisi, että pakolaisbuumi tulee maksamaan itseään takaisin.Nämähän eivät ole välttämättä toisiaan poissulkevia tekijöitä
Heh, enpä ole aikaisemmin kuullut huolta siitä, että pakolaisten työllistyvyys olisi liian hyvää. Kerta se on ensimmäinenkin. Toisaalta enpä ole persujen kokouksissa käynytkään.Persujen puoluekokouksessa nämä "ne vie mun naiset ja työt"-jutut.
Toki, mutta mielummin asetan edelle 200 000 kotimaista pitkäaikaistyötöntä, kuin syksyllä 25000 tuntemattomasta maasta tulijaa.Nämähän eivät ole välttämättä toisiaan poissulkevia tekijöitä. Persujen puoluekokouksessa nämä "ne vie mun naiset ja työt"-jutut.
Eikös tuo ole MV:n höpinöitä, vai onko se muka ylittänyt totuusmedian uutiskynnyksen?
Siis minkä totuusmedian?
Oho, täytyy antaa tunnustus vaivannäöstä!
Ahdisteliko tämä terroristi lapsia, vai oliko kauhistelun aiheena pelkästään se, että hän sattui olemaan paikalla?
Ei kuulu sinulle eikä liity millään lailla keskusteluun.Onko sinulla omia lapsia?
Niinno minä kun näen nämä turvapaikanhakijat lähtökohtaisesti ihmisinä enkä minään terroristeina tai eläiminä, kuten näissä ketjuissa valtaosa tuntuu näkevän.On täysin vastuutonta tuoda päiväkotiin vanhemmilta kysymättä turvapaikanhakijoita, jotka poseeraavat sitten jälkikasvun kanssa.
Siis kehtaat oikeasti vielä hämmentää täällä puuroa, erityisesti kun on paljastunut että on sotarikollisesta kysymys.
Siis mikä vittu tätä porukkaa vaivaa? Väitteletkö nyt ihan periaatteesta, vai missä venttiilissä viheltää?
Ei kuulu sinulle eikä liity millään lailla keskusteluun.Niinno minä kun näen nämä turvapaikanhakijat lähtökohtaisesti ihmisinä enkä minään terroristeina tai eläiminä, kuten näissä ketjuissa valtaosa tuntuu näkevän.
Se on tietysti tuomittavaa, että etsintäkuulutettu häiskä heiluu vapaana.
minä kun näen nämä turvapaikanhakijat lähtökohtaisesti ihmisinä enkä minään terroristeina tai eläiminä, kuten näissä ketjuissa valtaosa tuntuu näkevän..
Ei kuulu sinulle eikä liity millään lailla keskusteluun.Niinno minä kun näen nämä turvapaikanhakijat lähtökohtaisesti ihmisinä enkä minään terroristeina tai eläiminä, kuten näissä ketjuissa valtaosa tuntuu näkevän.
Ahdisteliko tämä terroristi lapsia, vai oliko kauhistelun aiheena pelkästään se, että hän sattui olemaan paikalla?
Miten päiväkotiin voidaan ottaa ylipäätänsä ketään "umpimähkään" kun suomalaisilla pitää olla tuossa vaiheessa selvitettynä taustat yms. tämä ennen kaikkea päiväkodeissa ja kouluissa.Ei kuulu sinulle eikä liity millään lailla keskusteluun.Niinno minä kun näen nämä turvapaikanhakijat lähtökohtaisesti ihmisinä enkä minään terroristeina tai eläiminä, kuten näissä ketjuissa valtaosa tuntuu näkevän.
Ei päiväkodissa vierailevilta mitään taustoja selvitetä. Päiväkodeissa vierailee jatkuvasti kaikenlaisia ryhmiä. Taustoja selvitellään vasta yli kolmen kuukauden työsuhteissa.Miten päiväkotiin voidaan ottaa ylipäätänsä ketään "umpimähkään" kun suomalaisilla pitää olla tuossa vaiheessa selvitettynä taustat yms. tämä ennen kaikkea päiväkodeissa ja kouluissa.
Ei helvetti. Juuri äsken totesin, että etsintäkuulutetun henkilön oleilu ylipäätänsä missään on tuomittavaa, ja siitä varmaan kuuluu vastuu jollekin taholle.Sellainen 99 prosenttia tässä ketjussa näkee turvapaikanhakijat lähtökohtaisesti erilaisina ihmisinä. On hyviä, on pahoja, on avun tarpeessa ja ei ole avun tarpeessa. Sitten on yksi prosentti, joka näkee turvapaikanhakijat lähtökohtaisesti mielikuvitusolentoina, joiden paikka on esimerkiksi terrorismitaustastaan huolimatta kaikkine irtopäiden riipuuttamisineen suomalaisessa päiväkodissa. Tämän yhden prosentin sokeus on kyllä karmaisevaa luokkaa.
Googleta vaikka "päiväkotivierailu", niin selviää, että päiväkodeissa on vieraillut ainakin martat, poliisi, palokunta, norjan prinsessa, lions club, joku kansainvälinen opettajasysteemi, mikälie urheiluseura ja tietty jeesusporukkaa. Ja vaikka kuinka paljon muutakin jengiä.
Joo mun mielestä on normaalia, että aikuiset ja lapset voivat "leikkiä" ja ottaa kuvia. Sitten on se yksi tuhannesta, joka sattuu olemaan pervo tms. Tältä asialta on aika hankala täysin suojautua. Varmaankin joku erämökki vuorilla on hyvä lokaatio, jossa saa 100% suojan pedofiileiltä ja muilta ikäviltä ihmisiltä.Eli sinusta on normaalia jos aikuiset lapsille tuntemattomat miehet päättävät pyörähtää päiväkodissa "leikimässä" ja ottamassa kuvia lapsista.
Melkein naurahdin. Heh, niin kovin raikasta hassuttelua.Ja nyt vierailijoina oli kansainvälistä terroristijengiä, coolia!
Taustat varmaan selvitetään pidemmissä työsuhteissa. Ja ihan suomalaisiltakin! Anteeksi että en nyt yhdy tähän valkoisen miehen taakkaa surevien kerhoon.Miten päiväkotiin voidaan ottaa ylipäätänsä ketään "umpimähkään" kun suomalaisilla pitää olla tuossa vaiheessa selvitettynä taustat yms. tämä ennen kaikkea päiväkodeissa ja kouluissa.
Kun noita taustojen selvittelyjä vaaditaan jo mm. urheiluseuroissa yms. niin miten päiväkodissa on menty tekemään jotain näin älytöntä.
Sinne ei nimittäin ole kenelläkään muilla kuin työntekijöillä ja lasten huoltajilla/perheenjäsenillä/hakijoilla asiaa.
Ei helvetti. Juuri äsken totesin, että etsintäkuulutetun henkilön oleilu ylipäätänsä missään on tuomittavaa, ja siitä varmaan kuuluu vastuu jollekin taholle.
Eli jos siellä iltapäiväkerhossa kävisi vaikkapa paikallinen lätkäjengi leikkimässä lasten kanssa ja ottamassa yhteiskuvia, niin täällä olisi aivan vastaava haloo?Mikäli sinulla olisi omia lapsia, niin ehkä ymmärtäisit asian paremmin. Ei tämän ketjun nimimerkit pidä keskimäärin turvapaikanhakijoita sen suurempina rikollisina mitä tilastot ja kulttuuritausta antavat odottaa.
Kerro vain lisää faktoista, joita minun jengi ei kuuntele.Ongelma lähinnä sinun hengenheimolaistesi kanssa syntyykin siinä, että päivästä yksi lähtien te ette halua kuunnella mitä faktat osoittavat.
Juu on kyllä jossain määrin arvellutavaa, että journalismin lippulaivana toimiva mv-lehti julkaisee kuvia ilman, että lasten naamat olisi sensuroitu. Luin hommaforumilta, että tämä on kuulemma hyvä käytäntö.Nyt on siis paljastunut, että ainakin yksi on sotarikoksista etsitty henkilö, minkä jälkeen tulet vielä vääntämään asiasta välittämättä esimerkiksi siitä, että sotarikoksista epäillyn henkilön kuvat leviävät internetissä täysin asiaan syyttömän pikkutytön kanssa. Aivan käsittämätöntä arvostelukyvyn puutetta. Miten vitussa kehtaat?
Vierailee kyllä mutta ei tule vain viettämään aikaa lapsien kanssa ja noista vieraiusta kysytään useissa päiväkodeissa saako lapsi osallistua tälläiseen.Ei päiväkodissa vierailevilta mitään taustoja selvitetä. Päiväkodeissa vierailee jatkuvasti kaikenlaisia ryhmiä. Taustoja selvitellään vasta yli kolmen kuukauden työsuhteissa.
Googleta vaikka "päiväkotivierailu", niin selviää, että päiväkodeissa on vieraillut ainakin martat, poliisi, palokunta, norjan prinsessa, lions club, joku kansainvälinen opettajasysteemi, mikälie urheiluseura ja tietty jeesusporukkaa. Ja vaikka kuinka paljon muutakin jengiä.
Johtuisikohan siitä, että näiden tausta ovat suurelta osin muiden tiedossa toisin kun näiden "turvapaikan" hakijoiden.Eli jos siellä iltapäiväkerhossa kävisi vaikkapa paikallinen lätkäjengi leikkimässä lasten kanssa ja ottamassa yhteiskuvia, niin täällä olisi aivan vastaava haloo?