Aivan, heidän kulttuurissaan. Eikä siinä mitään jos noin toimivat Somaliassa, ei kuulu meille. Mutta tuo ei tapahtunut Somaliassa vaan Suomessa. Täällä ei ole somalialainen "kulttuurikoodisto" käytössä, vaan suomalainen. Suomessa kun menee uimahalliin, niin siellä on valvontakamerat varmaan joka hallissa ja niistä on erikseen ilmoitettu ovella. Minä harvemmin olen harrastanut seksiä julkisissa tiloissa, jossa on nauhoittava kameravalvonta, mutta jos näin on päässyt käymään niin siinähän tutkivat sillä heillä on siihen silloin ihan täysi oikeus.
Hallin valvoja teki työtään. Olisiko siitä pitänyt vielä erikseen maksaa jollekin toiselle, että joku tekee hänen työnsä koska somalinaiset niin haluaisivat? Sitä maksua tuskin kuitenkaan somaleilta olisi saatu?
Voinko minä muuten tehdä sopimuksen kotikaupunkini kanssa, että kun minä olen uimahallissa niin sinne ei naissiivoojilla ole mitään asiaa silloin miesten pesutiloihin? Vai pitäisikö minun ymmärtää se, että käyttämällä uimahallia sitoudun heidän sääntöihinsä eikä päinvastoin, koska kyseessä nyt on julkinen tila, jota pyöritetään julkisin varoin.