Se tarkoittaa päätöntä huutelua mamuasioissa sekä ongelmien huutelemista ilman ratkaisuehdotuksia, noin pääpiirteissään.
Noin pääpirteissään kaikki ihmiset jotka tänne kirjoittaa on öyhöttäjiä.
Se tarkoittaa päätöntä huutelua mamuasioissa sekä ongelmien huutelemista ilman ratkaisuehdotuksia, noin pääpiirteissään.
Voitko tarkentaa, mikä kirjoittamassani siis on vähättelyä naisia kohtaan?Aikamoista vähättelyä noita naisia kohtaan. Ja tuo neljä+kissa taitaa olla yhden viikon saldo. Mutta niinhän olet jo pitkään todennut, sinun mielestäsi raiskauksia saa tulla tuplamäärä nykyisiin lukuihin eikä se oikeastaan hetkauta asiaa yhtään.
Helsingin kaupunginkirjasto määrittelee näin:Mitä toi öyhöttäjä ja öyhöttää muuten tarkoittaa?
Tossa sentteri jo tuon linkin laittoikin. Ei mennyt nyt oma veikkauksesi ihan oikein.Se tarkoittaa päätöntä huutelua mamuasioissa sekä ongelmien huutelemista ilman ratkaisuehdotuksia, noin pääpiirteissään.
Tossa sentteri jo tuon linkin laittoikin. Ei mennyt nyt oma veikkauksesi ihan oikein.
Neljä naista ja yksi kissa olisi välttänyt järkyttävän kohtalonsa.
Mutta kun poliitikot oli niin munattomia luusereita.
No voidaan puhua vaikka ihan vain neljästä ihmisestä ja yhdestä kissasta ellei nainen kelpaa.Mun silmissä 14-vuotias ei ole nainen vaan lapsi, mutta toki tuon ikäistä voi myös naisena pitää jos niin haluaa.
Mihin olet unohtanut ne ennen viime viikkoa olleet tapaukset? Sun mielestäsi saldo siis on 4+kissa.Voitko tarkentaa, mikä kirjoittamassani siis on vähättelyä naisia kohtaan?
Kirjoitin vain auki tuon keskeisen rajat kiinni -argumentin. Sadat tuhannet suomalaiset eivät olisi halunneet näitä 30 000 turvapaikanhakijaa siksi, koska suomalaisiin verrattuna selvästi suurempi prosenttiosuus heistä raiskaa. Nyt kun raiskauksia sitten tapahtuu, ovat nämä suomalaiset entistä vihaisempia ajatellessaan että tämä olisi voitu välttää, ja kokevat että vähintäänkin ne rajat pitäisi sulkea NYT kun on todistettu että raiskaukset lisääntyvät.
Pointtihan tekstissä on nimenomaan se, että suomalaismies saa ahdistella eikä se ketään kiinnosta. Et näe metsää puilta. Jos nyt otetaan suoraan tuo tilanne, että joku tytöttelee ja kullittelee kaupan kassaa, niin totta helvetissä siihen pitäisi sanoa että lopeta, tuo on ahdistavaa ja olet idiootti. Minä voisin sen tehdäkin, mutta useimmiten ne raiskausöyhöttäjät ovat juuri samaa sakkia joka huutelee idioottimaisuuksia naisille.
Oletusarvo on se, että ei turvapaikanhakijat mitään itse saa aikaiseksi vaan vokkitädit ovat tämänkin takana. Vai olisko jotain muuta, esimerkiksi ihan omasta inhimillisyydestä lähtevää? Voin kuvitella kuinka paljon on taas huutelu lisääntynyt tuon raiskausjutun myötä.
No voi hellanlettas. Puutut jälleen lillukanvarsiin, etkä itse argumentteihin. Mitä väliä sillä on, että kyseinen video sattuu olemaan ylilaudan sivulla? Tuohan on alunperin esitetty YLE:llä. Kulttuuri tosiaan on erilainen, vaikken pidäkään Käri-Zeinin selittelevästä tyylistä.Ylilaudan linkkeihin onkin hyvä juttujaan perustaa.
Ihan kuin suomalaismiehistä ei löytyisi niitä jotka kuvittelevat, että hei toi joi mun drinkin, jos se ei anna pillua ni jo on kumma.
Turvallisuusriski, ehkä kyllä. Mutta jos kaikkien ihmisten maahantuloa ja olemassaoloa perusteltaisiin turvallisuusriskillä, pitäisi aika iso joukko siirtää muualle.
Käsitykseni mukaan suunnilleen ennen viime viikkoa turvapaikanhakijat ovat poliisin mukaan käyttäytyneet kiltisti eikä mitään häiriöitä ole ollut. Mutta korjaa ihmeessä mikäli menee pieleen, ei tämä "rape count" nyt ihan keskeisimpiä mielenkiinnonkohteita minun elämässäni ole ollut.Mihin olet unohtanut ne ennen viime viikkoa olleet tapaukset? Sun mielestäsi saldo siis on 4+kissa.
Ei jaksa. Katon ennemmin kämppiä Portugalista.No älä pidä kansaa suotta jännityksessä, vaan kerro mitä muuta se tarkoittaa.
No voidaan puhua vaikka ihan vain neljästä ihmisestä ja yhdestä kissasta ellei nainen kelpaa.
Ei jaksa. Katon ennemmin kämppiä Portugalista.
Käsitykseni mukaan suunnilleen ennen viime viikkoa turvapaikanhakijat ovat poliisin mukaan käyttäytyneet kiltisti eikä mitään häiriöitä ole ollut. Mutta korjaa ihmeessä mikäli menee pieleen, ei tämä "rape count" nyt ihan keskeisimpiä mielenkiinnonkohteita minun elämässäni ole ollut.
Siinä tapauksessa asetelmahan on sitten tällä hetkellä kuvainnollisesti sellainen, että meillä on Kupittaan Mehuareenan keskiympyrässä raiskaaja, ja ympärillä "mökki täynnä", eli 3 000 jotka haluaisivat jättää turvapaikkahakemuksen. Pienen suomalaisten vähemmistön mielestä näiltä tuhansilta turvapaikanhakijoilta pitäisi sulkea ovi, eli sanoa "ei, emme me edes selvitä oletko suojelun tarpeessa, koska emme suojele ketään". Siksi, ettei heidän mukanaan tulisi myös tätä keskiympyrän raiskaajaa ja raiskaukset täten yhteiskunnassamme lisääntyisi.Taitaa olla kuitenkin se kymmenkunta(todennäköisesti yli 10) epäiltyä tällä hetkellä haavissa ja niin kuin sanoin voit sanoa yläasteikäisiä naisiksi jos haluat.
Käsitykseni mukaan suunnilleen ennen viime viikkoa turvapaikanhakijat ovat poliisin mukaan käyttäytyneet kiltisti eikä mitään häiriöitä ole ollut. Mutta korjaa ihmeessä mikäli menee pieleen, ei tämä "rape count" nyt ihan keskeisimpiä mielenkiinnonkohteita minun elämässäni ole ollut.
Ahaa... kun empiirinen todistusaineisto on "overwhelming", siirrytään puhumaan siitä, miten suhteetonta kritiikki on. Itse asialla ei niin väliä.
Unelmalaisille kaikkein tuskallisin hetki on sen unelman epäonnistumisen tajuaminen. Denial- vaihe iskee lujaa kun pitäisi myöntää tämä.
Ahaa... kun empiirinen todistusaineisto on "overwhelming", siirrytään puhumaan siitä, miten suhteetonta kritiikki on. Itse asialla ei niin väliä.
Korjataan, suomalaiset suvakkinaiset nyt sitten öyhötyksestä huvittuneena. Suvakkinaiset, jotka joko A) valehtelevat silmät kirkkaina tai B) seuraavat maailman tapahtumia ja öyhötystä mm. raiskauksista ja niistä jaettavista tuomioista yhtä tarkkaan kuin, arvaapa kuka, eli ovat täysin kujalla.Kun suomalaiset naiset nyt sitten öyhötyksestä huvittuneena muistuttavat, että kumma kun ei teitä ennen kiinnostanut, niin eivät he tee sitä puolustaakseen turvapaikanhakijoiden hyysäämistä raiskauksista huolimatta, vaan korostaakseen öyhötyksen suhteettomuutta.
Mutta katsos kun Kahden suunnan sentterin käsityksen mukaan... Sentterille on tässä syksyn mittaan jouduttu aika monta asiaa selvittämään, koska kaverilla tuntuu olevan enemmän mielipiteitä asioista kuin tietoa asioista. Sääli.Vitut ole. Siellä on viillelty ja puukotettu VOKeissa, sekä luuletko tuon ilmoitetun "rape valuen" olevan jotenkin rehellinen?
Edit. Ja sitten kun tuohon ilmotettaisiin päälle ahdistelutapaukset..
Mutta katsos kun Kahden suunnan sentterin käsityksen mukaan... Sentterille on tässä syksyn mittaan jouduttu aika monta asiaa selvittämään, koska kaverilla tuntuu olevan enemmän mielipiteitä asioista kuin tietoa asioista. Sääli.