No kerro nyt sitten miten se meni äläkä itke siellä.
En minä mitään itke, olen kertonut tapahtumien kulun jo aikaisemmin.
Älä kommunisti valehtele. Tässä video josta ajassa 0.56 näkyy kuinka harmaatakkinen sälli seisoskelee täysin rauhallisena, kunnes naamioitunut vasemmistoterroristi kävelee Parkkolan ohi ja kiskaisee tämän oikeasta kädestä sivuun ja lauma naamioituneita vasemmistovajakkeja juoksee perään hakkaamaan ja potkimaan uhriaan porukalla:
Rajat kiinni Tampere 3 - YouTube
Tuosta videosta näkyy tilanne missä Parkkolalta viedään ilmeiseisti se kännykkä kädestä, samalla Parkkola hyökkää kyseisen mielenosoittajan kimppuun kuristamaan tätä. Miten ihmeessä sä päädyit siihen lopputulokseen, että Parkkola "kiskaistaan kädestä sivuun" ... Katso nyt hiukan tarkemmin mitä siinä tapahtuu. Parkkola juoksee kyseisen tyypin päälle, ei sitä kiskaista yhtään minnekään. Joten älä sinä valehtele kun ihan hyvää videokuvaa on tapahtumista.
En itsekään ole sitä mieltä, että pahoinpitely olisi ollut oikein mutta minä kirjoitinkin Parkkolan provosoineen, kuvanneen ihmisten kasvoja lähietäisyydeltä ja kuristaneen mielenosoittajaa jonka jälkeen sai köniinsä.
Viimeksi muokattu: