Parkkolan tekemästä kuristamisesta ei ole videotodistetta eikä sillä ole väliäkään sillä hänen kimppuunsa hyökättiin yllättäen, minkä myönsitkin jo. Noista positioista ja asetelmista(uhrin yllättäminen) jotka hyökkääjällä ja uhrilla tapahtuman alkaessa oli, on uhrin erittäin vaikea tuolla hyökkääjän hallinnassa olevalla oikealla kädellään alkaa kuristamaan hyökkääjää. Hyökkääjä luultavasti piti Parkkolan oikeaa kättä kainalossaan ja vei hänet siten myös maihin. Noin ainakin itse olisin toiminut. Parkkolan vasemmalla kädellä kuristusote olisi ollut helpompaa ottaa, mutta tuskin ehti tehdä mitään, koska jo 2 sekunnin kuluttua hyökkäyksen alusta, muut naamiopellet ryntäsivät joukolla Parkkolan kimppuun.
Kukaan ei kai ole kiistänyt, että Parkkolalta varastettiin puhelin ja että mies piestiin joukolla. Kun tuota videota katsoo, niin cornixin versio tapahtumista näyttää uskottavammalta. Tuon kokoinen mies ei lähde kädestä nykäisemällä tuollaiseen liikeeseen. Kokeile itse, jos et osaa asiaa videolta päätellä. Olen lukenut lätkäpuolelta riittävästi päähän kohdistuvien taklausten puusilmäisiä tulkintoja, joten tämän enempää en lähde asiasta värilasihemmon kanssa kinastelemaan.
Kännykän varastaminen laillisesti ja rauhallisesti kuvaavalta on tietysti väärin, vaikka siinä sitten provottaisiinkin. Väärin on myös kuristaa kännykkävarasta, varsinkin kun välittömässä läheisyydessä on runsaasti virkavaltaa, jolle varkaan kurmoottamisen voi ulkoistaa. Kuristamisen lopettaminen joukolla on sitten taas ihan laillista ja ok, kunhan ei käytetä tarpeetonta voimaa. Se voimankäyttö pitää myös lopettaa heti, kun kuristaminen on saatu lopetetua, eli kostomielessä tehty piekseminen on jälleen taas väärin. Anarkistit on perseestä ja tarranatsit on perseestä. Jos on pakko riehua, niin menkää kehään vitun neidit.
@Kisapuisto lta minäkin kuulisin mielelläni miksi tämä tarranatsin piekseminen on näköjään enemmän väärin kuin se anarkomarkon taannoinen piekseminen.