Yritin katsoa hetken aikaa, mutta ei tuota Hirvisaarta jaksa kyllä kuunnella erkkikään.Väärin valinneille asian tiivistää kansanedustaja: https://www.youtube.com/watch?v=ZsnQOKGbTO0
Yritin katsoa hetken aikaa, mutta ei tuota Hirvisaarta jaksa kyllä kuunnella erkkikään.Väärin valinneille asian tiivistää kansanedustaja: https://www.youtube.com/watch?v=ZsnQOKGbTO0
Soini ja Irakin ulkoministeri ”yhteisymmärryksessä” palautussopimuksesta - Kotimaa - Ilta-Sanomat
Soini korjailee edellisten hallitusten virheitä.
Ne rahat, mitkä heille on matkanjärjestäjän taholta luvattu, että Suomesta saavat."Me haluamme MEIDÄN rahamme". Mitkä rahat?
Tervetulleeksi toivottaminen on toki täysin eri asia kuin pyytäminen mutta tämänhän sinä toki tiedätkin.
Minun mielestä voisi ihan hyvin antaa vaihtoehtona sen, että saisivat halutessaan ruuan tekemisen kustannushinnan rahana käteen jos tarjottu ruoka ei kelpaa. Jos kuvittelevat saavansa parempaa ruokaa 1-2 €:lla - mitä nyt laitosruuan hinta on per annos - niin so be it.
Ne ovat joissain tilanteissa ainoita toimivia. Itsenäisyys (maa) lunastettiin niillä useaan otteeseen. Toivoisin muuta, pahalta näyttää.
Tässä oli se järjellisin osuus maahanmuuttoasioista tällä kertaa. Ihan naurun keskeltä pitää kysyä, että siis lisääkö noita oikeasti haluat, vai säikähditkö, että herranjumala, niitähän tulee lisää?
Jos etsit niitä oikeita osoitteita meuhkaamisillesi, ne löytyvät toosi helposti ja ovat: persut, kepu ja kokkarit. Siitä vaan nimittelyjä keksimään ja turkinpippurin katkuisia iskulauseita, kyllä se siitä helpottaa ja jos ei helpota niin keksi lisää.
Jos millään kaiken meuhkaamisen keskellä jää luppoaikaa, olis viisasta pohtia mahdollisia toimia tehostaa ja parantaa kotouttamista.
Piikkilankatilaus - - - ei ole ratkaisu, eikä realismia.
Yritin katsoa hetken aikaa, mutta ei tuota Hirvisaarta jaksa kyllä kuunnella erkkikään.
Minä tulkitsin tuon "refugees welcome" - viestin siten, että se ei ollut suunnattu vain Suomessa oleville pakolaisille. Minä ymmärsin sen niin, että viesti oli suunnattu myös. esim Ruotsissa, Saksassa ja Irakissa oleville pakolaisille ikään kuin kehoituksena. Voi toki olla, että tulkintani on väärä, ja kyllähän sinä varmasti osaat sivistyneistön jäsenenä tuon viestin tulkita paremmin kuin minä. Ja onhan se niinkin, että kovin montaa pakolaista ei syyskuussa tainnut Suomeen saapua, mutta mitäs me siitä. Pääasia on että unelma lähenee.
Kannatatko itse muuten kaikille avointa Suomea, vai voisiko mielestäsi osan irakilaisista palauttaa Irakiin? Jos Suomi nyt määritteleekin Bagdadin turvalliseksi alueeksi, hyväksytkö päätöksen vai liitytkö Ville Niinistön ja Li Anderssonin rintamaan vastustamaan moista ksenofobiaa?
Turvallista siellä Bagdadissa ei voi missään nimessä olla, sillä tiistain iltauutisissa irakilaismies sanoi niin.
Kuinkahan moni täällä ottaisi tuntemattoman naisia halventavan homofoobikon ilman mitään syytä asukikseen ja elätettäväkseen kuka vittuilee siitä että ruoka ei kelpaa ja pummii rahaa röökiin sun muuhun? e. haluavatkin vain yleensä rahasi sinulta.
Tämä nykyinen touhu kuulostaa niin absurdilta ettei tätä voisi edes keksiä.
Mutta esim. tuolla Hiukkavaarassa on se ongelma, että ei sillä ole mahdolisuutta itse tehdä sitä ruokaa. Toki kait sinne jonkun mikron saa, jossa eineksiä sitten voi lämmittää.
Aivan OT, mutta miten nämä asiat edes liittyvät toisiinsa?
Jos olisit lukenut viestini, niin olisit huomannut, että Ruotsi on ainoa maa, joka tilastoi noin.
Sieltä wikipedian linkistä löydät riittävästi tietoa, jos asia oikeasti kiinnostaa.
Huokaus. Se selviää siitä wikipedian linkistä: Rape in Sweden - Wikipedia, the free encyclopedia
Noinhan (ensimmäinen väittämä) artikkelissa ei edes sanottu, mutta olkoon. Ylipäätään mielenkiintoinen lähtökohta, että maallikko (vrt. bakteeriflunssa) vetää yhtäläisyysmerkkejä tutkimusten/"tutkimusten" välille, kunhan molemmissa vilahtaa sama sana ja kertoo tätä eteenpäin jonkinlaisena totuutena. Kukin tavallaan, mutta luulisi sinun ihan oppineena miehenä tietävän nämä asiat hieman paremmin.
Mun pitänee kerrata Suomen historiani, kun mun käsitykseni mukaan ulkoparlamentaariset kapinaliikkeet ei ole kovin hyvin täällä menestyneet.
Vastaanottokeskuksessa iso joukkotappelu Saksassa - Ulkomaat - Uutiset - MTV.fi
"Lapsukaiset tulee sotaa pakoon, miksi he turvaan päästyään alkaisivat täällä ahdistelemaan naisia/riehumaan/younameit"
T: Kaikki suvakit jotka on sanonut että ei vastaanottokeskus lisää alueen rauhattomuutta/rikollisuutta
Kuuluisi enemmänkin mille naurat juuri nyt -ketjuun, mutta: Turvapaikanhakijoiden nälkälakko Lahdessa: "Kun toimittajat lähtivät, menivät syömään" (iltalehti)
Unohdit vastata miksi kutsut tarkoituksella turvapaikanhakijoita pakolaisiksi, joita he eivät ole?Ei helvetti tätä ketjun tasoa. Kun kyseenalaistaa sen miksi ihmisiä pitää kutsua pilkkanimillä, niin saa täyslaidallisen erilaisia "mutku sekin sanoo, ja nekin sanoo jne."
No voi. Tämä on täysin valintakysymys. Jos täällä peräänkuulutin hyvien käytöstapojen perään mitä tulee tähän täälläkin käytettyihin "hellittelynimiin", niin kyllä samaa koskee ruokaa ja ruuan tekijää, sillä niitä tulisi kunnioittaa sen verran, että joko syö tarjotun ruuan tai sitten pitää turpansa tukossa ja järjestää itselleen toisen ruuan. Kokonaan toinen juttu olisi se jos olisi maksava asiakas.
Tämä sama koskee turvanpaikanhakijoita, koululaisia, inttiväkeä jne jne.
Unohdit vastata miksi kutsut tarkoituksella turvapaikanhakijoita pakolaisiksi, joita he eivät ole?
No kerro nyt sitten ihan omin sanoin, mutta totuudenmukaisesti, millaisia kauhuja, onnettomuuksia ja syrjintää sinun, "suuren suomalaisenemmistön" edustajan, osalle on koitunut vaikkapa vuoden alusta elokuun loppuun mennessä turvapaikkaa hakeneen 7015 ihmisen vuoksi. (Luku maahanmuuttoviraston tilastoista)
Ei Japanilta voi vaatia kymmenien tuhansien arabien ottamista maahan. Heillä on se omakin talous ollut jo niin kauan laskussa ja väestö vanhenee tunnetusti kovaa vauhtia. Ja kaukanakin se Japani on Irakista tai Syyriasta, ja kulttuuri on erilainen.Japani siis päättää huolehtia ensin omista kansalaisistaan. Sen sijaan Japani lupaa 1,5 miljardia dollaria hätäapuun. Onko tuollainen menettely oikein, vai pitäisikö Japanin ottaa kymmeniätuhansia turvapaikanhakijoita vastaan?