Ymmärrän. Ja kiitos, että avasit asian nyt selkeästi. Pahoittelut myös omasta puolestani siitä, että tulkitsin asian väärin kohdallasi liittyen tarkoitusperiisi. Minun virhe oli tämä.Poistin tuon edellisen viestin, koska ymmärsin yhden kohdan väärin sinun tekstissä. Se oli minun virhe. Yritän keskustella palstalla. Tuon omia näkemyksiäni esille. Niihin kuuluu, että natseilla ja fasisteille tulee antaa laillinen oikeus rauhassa ilmaisuunsa. Ja myös se, että tätä ei saa laittomasti häiritä. Arvostelen myös ilmaisijoiden tai vastailmaisijoiden poliittisia näkemyksiä.
Tätä samaa hyökkäämistä väitän kokeneeni tällä palstalla todella paljon (vitusti), joten tiedän mitä se on. Samalla tulee parvi kaikenmaailman lällättelijöitä kommentoimaan kirjoituksiani, eikä itse aiheeseen ole perusteltuja näkemyksiä. Monesti olen ollut vieläpä 100% oikeassa, monesti toki yhtälailla väärässä.Totesin, että ymmärsin yhden kohdan väärin ja se johti käsitykseeni sinun tekstistä. Mutta kyllä mä pidän sinua vääristelijänä, joka yrittää pitää muiden käymän keskustelun sinun narratiivissasi. Minusta otat moden tehtäviä puuttumalla keskusteluuni kolmannen nimimerkin kanssa ja ilmoittamalla, että se on narratiiviasi vastaan.
Koitetaan jatkaa rauhallisemmin asian kanssa tai itseasiassa poistun tästä keskustelusta. Herättää selkeästi liikaa tunteita minulla kuten muillaki eikä aiheesta nähtävästi saa järkevää keskustelua tällä palstalla aikaiseksi minun tai muidenkaan osalta.