Minulla putinilaiset? Olen inhonnut Venäjää lähes syntymästä ja Putinia siitä asti kun on ollut vallassa. Tämä on kyllä alhaisinta paskaa mitä olen täällä kuullut keneltäkään, joten kun haukut minua vääristelystä niin tämä oli kyllä sitä vielä enemmän.
En tiedä kirjoititko nyt väärin vai luinko väärin? Eli siis minä tosiaan väitän, että muslimit (ei läheskää kaikki vaan mellakoitsijat) on yksinään syyllisiä väkivaltaisuuksiin, ei Paldaun.
Kirjoituksestasi minä sain kuvan, että myös Paldaun on syyllinen jollain tavalla eikä pelkästään vain asian laukaisijana.
Totesin, että ymmärsin yhden kohdan väärin ja se johti käsitykseeni sinun tekstistä. Mutta kyllä mä pidän sinua vääristelijänä, joka yrittää pitää muiden käymän keskustelun sinun narratiivissasi. Minusta otat moden tehtäviä puuttumalla keskusteluuni kolmannen nimimerkin kanssa ja ilmoittamalla, että se on narratiiviasi vastaan ja kerrot, mitä aiheita tässä saa käsitellä.
Ymmärtäisin sen, jos käsiteltävät aiheet eivät liittyisi mitenkään maahanmuuttoon. Rasismi, etnonationalismi ja muslimien erilainen poistaminen Suomesta, Tanskasta ja maailmasta liittyvät kuitenkin tiukasti maahanmuuttoon. Perussuomalaisiin myös. Kuten kerrroin, Halla-aho antoi lainaamillani sanoilla poliittisesti kenkää PS-nuorille ja myöhemmin sen teki sitten puolue.
Tämä ketju on oikea paikka maahanmuuton ongelmien käsittelylle ja maahanmuuttovastaisten voimien ideologian käsittelylle. Itse olen oikeistokonservatiivinen maahanmuuttokriittinen.
Viimeksi muokattu: