Todettakoon, että oma kokemukseni maahanmuuttajien käytöksestä on tausta varmasti tietäen äkkiseltään seuraava:
Oletan, että tuo ei ole paremmuusjärjestys?
Todettakoon, että oma kokemukseni maahanmuuttajien käytöksestä on tausta varmasti tietäen äkkiseltään seuraava:
Oletan, että tuo ei ole paremmuusjärjestys?
Lainasit minun kirjoitustani. Sitten heittelit jotain hämäriä "iso massa kyllä tajuaa", mutta mitä he tajuavat? Että kyllä niille mamuille oikeasti maksetaan tonnin lastenvaunut?
Kerro rohkeasti vain. Et taida uskaltaa.Iso massa suomessa silti ymmärtää mitä tämä maahanmuutto tekee suomelle.
Ei olisikaan. Koska Selänne ei olisi löytänyt mitään "onko tämä totta?" skeidaa, niin olisi jäänyt twiittailematta.jos Selänne olisi huolissaan isästään koska joku kantasuomalainen joukkio saatettaisiin laittaa hänen isänsä edelle, niin ei koko juttua olisi jatkoaikaan tullut.
Kerro rohkeasti vain. Et taida uskaltaa.
Ei olisikaan. Koska Selänne ei olisi löytänyt mitään "onko tämä totta?" skeidaa, niin olisi jäänyt twiittailematta.
Kuten vegaanien kohdalla, ei minun tarvitse.Kerro nyt sinä minulle että olen varmaan rasisti.....
Kuten vegaanien kohdalla, ei minun tarvitse.
Olen todistanut juuri tuollaista tapausta. Niskaperseotetta ei käyttänyt kuski vaan kaksimetrinen painonnostajan näköinen matkustaja. Ketään ei kiinnostanut tuliko kaaressa jalkakäytävälle paiskatulle möykkäävälle häirikölle pipi - taputukset olivat raikuvat.Omassa nuoruudessani nuo olisi heitetty niskaperse otteella ulos ja kaikki olisivat taputtaneet. Nykyisin pitää vain sietää ja somemaailman aikana antaa kaikkien idiottien pilata muiden päivän.
Uskaltaisin väittää, että tuossa bussitilanteessa ei ole mktään tekemistä sillä, että ovat maahanmuuttajataustaisia tai ylipäänsä taustakulttuurilla.
Kaksi huonosti käyttäytyvää teiniä ei ole mikään uutinen. Mutta kun kaksi huonosti käyttäytyvää teiniä ovat maahanmuuttajataustaisia, tietty kansanosa aloittaa öyhöttämisen.
"Rikastuttajat!", "Minulla on unelma!", "ULLATUS!"
Onko sinulla jotain taustaa uutisoinnin muodossa tähän tarjota?
Kaksi huonosti käyttäytyvää teiniä ei ole mikään uutinen. Mutta kun kaksi huonosti käyttäytyvää teiniä ovat maahanmuuttajataustaisia, tietty kansanosa aloittaa öyhöttämisen.
"Rikastuttajat!", "Minulla on unelma!", "ULLATUS!"
Huvittavin esimerkki lähimenneisyydestä on Lönnrotinkadulla jalankulkijoiden päälle ajanut. Persut ja muut olivat heti öyhöttämässä, kun olettivat, että kyseessä terroristi tms. Kun sitten kävi ilmi, että kyseessä heidän hengenheimolainen haittaisänmaallinen rajakki, niin oltiinkin hissuksiin.
En muista Lipposen kommentteja mistään, kun tapahtumien todellinen kulku selvisi.
Osataan sitä suvakkipuolellakin. Muutama vuosi sitten Tampereella paloi "etninen ravintola" ja samassa yhteydessä kuoli muutama sivullinenkin. Päivi Lipponen oli eturivissä tuomitsemassa natsien toiminnan ja järjestämässä tapauksen tiimoilta rasisminvastaista mielenosoitusta, kunnes tutkinnassa selvisi, että firman omistajat olivat ihan itse tuikanneet pizzeriansa tuleen tuhoisin seurauksin. En muista Lipposen kommentteja mistään, kun tapahtumien todellinen kulku selvisi.
Osataan sitä suvakkipuolellakin. Muutama vuosi sitten Tampereella paloi "etninen ravintola" ja samassa yhteydessä kuoli muutama sivullinenkin. Päivi Lipponen oli eturivissä tuomitsemassa natsien toiminnan ja järjestämässä tapauksen tiimoilta rasisminvastaista mielenosoitusta, kunnes tutkinnassa selvisi, että firman omistajat olivat ihan itse tuikanneet pizzeriansa tuleen tuhoisin seurauksin. En muista Lipposen kommentteja mistään, kun tapahtumien todellinen kulku selvisi.
Aikamoista Pahkasika-materiaalia. Natseja leimattu väärin perustein. Onneksi tuli turvapaikanhakijoiden keskuksia niin pääsivät yrittämään oikeita tuhopolttoja.