Jos jokin ruskea mönjä näyttää paskalta ja haisee paskalta, niin se lienee paskaa ilman laboratoriossa tehtyjä tutkimuksiakin.Puhekielessä tälle todisteelle on kiva nimikin: mutu.
Jos jokin ruskea mönjä näyttää paskalta ja haisee paskalta, niin se lienee paskaa ilman laboratoriossa tehtyjä tutkimuksiakin.Puhekielessä tälle todisteelle on kiva nimikin: mutu.
Jos jokin ruskea mönjä näyttää paskalta ja haisee paskalta, niin se lienee paskaa ilman laboratoriossa tehtyjä tutkimuksiakin.
Puhekielessä tälle todisteelle on kiva nimikin: mutu.
Yksi tänne laitettu uutinen kertoi kartoituksesta, jonka mukaan "korkeakouluopintoja oli takanaan 27 prosentilla ja 16 prosenttia ilmoitti suorittaneensa tutkinnon, yleisimmin kandidaatin tutkinnon". Eli 43% olisi hyvinkin koulutettuja. Mutta se on toistaiseksi kumottu ilmeisesti vain sillä että se on Ylen uutinen...Useampia linkkejä tännekin on laitettu, mutta eivät ne taida kelvata - koska eivät olleet nimenomaan Suomeen asti tulleiden turvapaikanhakijoiden koulutustaustoja käsitteleviä siinä nimenomaisessa hetkessä. Tuolla elementillä asiaa on kuitenkin perusteltu.
Yksi tänne laitettu uutinen kertoi kartoituksesta, jonka mukaan "korkeakouluopintoja oli takanaan 27 prosentilla ja 16 prosenttia ilmoitti suorittaneensa tutkinnon, yleisimmin kandidaatin tutkinnon". Eli 43% olisi hyvinkin koulutettuja. Mutta se on toistaiseksi kumottu ilmeisesti vain sillä että se on Ylen uutinen...
Niin, nuo itse ilmoittivat. Olisko jokunen noista liioitellut tai peräti valehdellut.Yksi tänne laitettu uutinen kertoi kartoituksesta, jonka mukaan "korkeakouluopintoja oli takanaan 27 prosentilla ja 16 prosenttia ilmoitti suorittaneensa tutkinnon, yleisimmin kandidaatin tutkinnon". Eli 43% olisi hyvinkin koulutettuja. Mutta se on toistaiseksi kumottu ilmeisesti vain sillä että se on Ylen uutinen...
Yksi tänne laitettu uutinen kertoi kartoituksesta, jonka mukaan "korkeakouluopintoja oli takanaan 27 prosentilla ja 16 prosenttia ilmoitti suorittaneensa tutkinnon, yleisimmin kandidaatin tutkinnon". Eli 43% olisi hyvinkin koulutettuja. Mutta se on toistaiseksi kumottu ilmeisesti vain sillä että se on Ylen uutinen...
Jos sulla on jotain faktaa niin mielellään luen lisää... Vai onko vain niin että perussuomalaisista tuntuu (="petu") siltä?Niin, nuo itse ilmoittivat. Olisko jokunen noista liioitellut tai peräti valehdellut.
Ainiin vasemmiston mukaan taustoja ei saa kyseenalaistaa.
Eiköhän noi 16 prosenttia tutkinnon saaneista sisälly tuohon 27 prosenttiin, vai saako Irakissa tutkintoja ilman opintoja?Yksi tänne laitettu uutinen kertoi kartoituksesta, jonka mukaan "korkeakouluopintoja oli takanaan 27 prosentilla ja 16 prosenttia ilmoitti suorittaneensa tutkinnon, yleisimmin kandidaatin tutkinnon". Eli 43% olisi hyvinkin koulutettuja. Mutta se on toistaiseksi kumottu ilmeisesti vain sillä että se on Ylen uutinen...
Heh. En ole persu. Sieltä äärivasemmalta kaikki ei-taikaseinäläiset varmaan vaikuttaa persuilta tai se vaan on teikäläisten defenssimekanismi.Jos sulla on jotain faktaa niin mielellään luen lisää... Vai onko vain niin että perussuomalaisista tuntuu (="petu") siltä?
Jos sulla on jotain faktaa niin mielellään luen lisää... Vai onko vain niin että perussuomalaisista tuntuu (="petu") siltä?
En ihmettele lainkaan, että pahaa-aavistamaton irakilainen olettaa reippaan sotilastaustaisen muslimin olevan parempi profiili kuin syrjitty homoseksuaalinen kristitty.Lehto uskoo, että moni hakija jättikin sittemmin sotilastaustansa kertomatta.
Et tietenkään ole. Mielipiteesi vain ovat yhtä fiksuja kuin Ano Turtiaisella.Heh. En ole persu. Sieltä äärivasemmalta kaikki ei-taikaseinäläiset varmaan vaikuttaa persuilta tai se vaan on teikäläisten defenssimekanismi.
En tiedä miten tämä nyt liittyi mihinkään edellä käytyyn keskusteluun. Epäilemättä on ollut hirveästi sotilaskarkureita siinä porukassa.Kelpaako maahanmuuttoviraston Tainion & Lehdon näkemys asiasta?
En ihmettele lainkaan, että pahaa-aavistamaton irakilainen olettaa reippaan sotilastaustaisen muslimin olevan parempi profiili kuin syrjitty homoseksuaalinen kristitty.
En tiedä miten tämä nyt liittyi mihinkään edellä käytyyn keskusteluun. Epäilemättä on ollut hirveästi sotilaskarkureita siinä porukassa.
Itse olen keskittynyt pelkästään keskusteluun koulutustaustoista, onko jossakin uutisoitu virheellisesti niitä.Liittyi siihen kun sanottiin joidenkin liioitelleen tai valehdelleen taustoistaan ja tähän pyytelit todisteita.
Syyrialaisia on 1/25 osa siis.
Edit: turkkilaisiakin on enemmän!
Tuollainen ei nyt vaan valitettavasti käy päinsä. Persupiireissä ei ole totuttu siihen, että maahanmuuttokeskusteluun sotketaan tosiasioita. Yksi persutunne vastaa kymmentä faktaa.Itse olen keskittynyt pelkästään keskusteluun koulutustaustoista, onko jossakin uutisoitu virheellisesti niitä.
Jos koulu- ja opintodistukset jäivät kotiin tai ne tuli revittyä matkalla samalla kun passikin, niin mikä muu siinä enää auttaa kuin luottaa miehen sanaan.Itse olen keskittynyt pelkästään keskusteluun koulutustaustoista, onko jossakin uutisoitu virheellisesti niitä.
Unohtuiko sinulta mahdollisesti lainausmerkit viidennen sanan ympäriltä? Mikset useiden one- / twolinerien sijaan pyrkisi vuorostasi lyömään faktoja pöytään, viestiesi perusteella sinulla varmasti sellaisia on tiedossa ja tuskinpa sentään sortuisit vatuilemaan. Vai todistustaakan savuverhoko sen estää?Itse olen keskittynyt pelkästään keskusteluun koulutustaustoista, onko jossakin uutisoitu virheellisesti niitä.
Itse olen keskittynyt pelkästään keskusteluun koulutustaustoista, onko jossakin uutisoitu virheellisesti niitä.