Kuljettajavaihdoksista tulee tietysti mieleen surullisenkuuluisa 1994, jolloin sarjassa ajoi peräti 46 kuljettajaa! Johnny Herbert onnistui ajamaan täydet 16 kilpailua peräti kolmessa eri tallissa (Lotus, Ligier ja Benetton), mutta edes sarjan kärkiautoihin kuulunut Benetton ei tuonut hänelle yhtään pistettä kyseisellä kaudella. Toki Herbert teki sen verran ison vaikutuksen Benettoniin, että sai seuraavaksi vuodeksi sopimuksen ja saalistikin sen ansiosta pari osakilpailuvoittoa.Ja tuon myötä ei saada vieläkään kautta, jolloin ei tapahdu kauden sisällä kuljettajamuutoksia.*
*2018 Force India oli virallisissa listoissa kaksi erillistä tallia
Herbertiin hattutempun lisäksi JJ Lehto, Andrea de Cesaris, Phillippe Alliot ja Eric Bernard ajoivat kahdessa eri tallissa ja, mielenkiintoista kyllä, myös päättivät F1-uransa kyseiseen kauteen. Alliotin McLaren-keikkaan Unkarissa liittyy sellainenkin knoppi, että kyseinen Unkarin GP on viimeisin kisa ilman suomalaiskuljettajaa. Vain Saksalla sekä tottakai Britannialla on pidempi yhtäjaksoisen edustuksen putki kuin Suomella.