Edelleen mun mielestä todella outo ajankohta näille uutisille. Tässä on pakko olla taustalla jotain, mistä ei julkisuudessa tiedetä.
Minulla on tähän viihteellinen näkökulma, että lisää autoja = lisää tapahtumia = lisää viihdettä. Jos ajellaan aluksi peräpäässä mahdollisesti koheltaen, niin tarjoaa sekin mukavaa katsottavaa, etenkin jos kisassa meno sattuu muuten olemaan jonossa ajelua.Mitä lisäarvoa joku peräjoukoissa ajeleva Andretti tuo sarjalle?
Ricciardo Mersulle? Onkohan millään tavalla mahdollista?
Eikö tämä Oviedon Ihmiskyrpä nyt tosiaan meinaa koskaan lyödä ajohanskojaan naulaan?Ted Kravitz uutisoi että Alonso ja Toto Wolff neuvotteluissa jo.
Jaa, Kimi se vaan säilyttää tittelinsä Ferrarin viimeisenä maailmanmestarina lähivuosinakin.
SchumacherVoi olla että Toto vapauttaa Lewiksen ennen kauden alkua, koska voi olla vähän vaivautunutta jakaa tietoa ''Ferrarin miehelle''.
Kuka olisi vapaana ajamaan Mersua per heti ? Jari Nurmisen aika taisi mennä jo
Erikoinen ajankohta, mutta ei sinänsä ihan ainutkertainen kuitenkaan. Toki edellisestä vastaavasta on jo aikaa, aikoinaan Fernando Alonson ensimmäinen siirtyminen McLarenille kaudeksi 2007 paljastui joulukuussa 2005 eli jotain 15kk ennen kyseisen kauden alkua. Alonsohan voitti vielä toisen mestaruutensa kaudella 2006 Rellulla.Edelleen mun mielestä todella outo ajankohta näille uutisille. Tässä on pakko olla taustalla jotain, mistä ei julkisuudessa tiedetä.
Taitaa Toto pitää kiinni Lewiksesta, muilla ei ole oikein kokemusta kärkitallin autosta. Schumacher olisi saksalaiselle tallille kiinnostava nimi ja legendan poika mutta riittääkö taidot vai onko Mickilla vain pelkkä nimiSchumacher
Vesti
Vandoorne
Drugovich
Niin, kyllähän tässä vähän haiskahtaa se että Hamilton tietää mahdollisesti jotain mitä muut eivät tiedä, mahdollisesti vähän samanlainen juttu silloin kun Laudan suostuttelemana siirtyi kaikkien yllätykseksi mersulle tallista joka oli edellisellä kaudella vauhdin puolesta mestaruuskelpoinen, ja mitä sitten tapahtui onkin historiaa.Hamiltonista oli joskus muistaakseni Urheilulehdessä juttua siihen liittyen, että mies osaa haistella muuttuvia voimasuhteita aika hyvin ennakkoon. Eli hyvinkin mahdollista se että Mersun tulevaisuus kärkitallina ei vakuuta häntä ja jostain syystä X näkee sitten Ferrarissa enemmän potentiaalia.
Mick on kumminkin voittanut f3 ja f2 mestaaruuden ja vaikka nimi kantaisi hyviin talleihin, niin silti miehen on pitänyt itse ajaa voittoisasti.Schumacher olisi saksalaiselle tallille kiinnostava nimi ja legendan poika mutta riittääkö taidot vai onko Mickilla vain pelkkä nimi
Ted Kravitz uutisoi että Alonso ja Toto Wolff neuvotteluissa jo.
Mick on kumminkin voittanut f3 ja f2 mestaaruuden ja vaikka nimi kantaisi hyviin talleihin, niin silti miehen on pitänyt itse ajaa voittoisasti.
Minun mielestäni lajissa on jo lähtökohtaisesti jotain todella pahasti pielessä, jos osallistuvat urheilijat tai tallit pääsevät päättämään kuka saa osallistua ja kuka ei. Etenkin jos tuo määritellään vielä sillä perusteella että "Jos tulee lisää osanottajia niin minulle tulee vähemmän rahaa, joten haluan estää sen".Itse ymmärrän kyllä periaatteessa muiden tallien näkökulman. Ovat laskeneet, että kun tulisi uusi talli jakamaan kakkua, pitäisi tuon tallin kyetä myös kasvattamaan sitä tarpeeksi, jotta tuo kompensoituisi.
Hamiltonista oli joskus muistaakseni Urheilulehdessä juttua siihen liittyen, että mies osaa haistella muuttuvia voimasuhteita aika hyvin ennakkoon. Eli hyvinkin mahdollista se että Mersun tulevaisuus kärkitallina ei vakuuta häntä ja jostain syystä X näkee sitten Ferrarissa enemmän potentiaalia.
Valtteri, this is James... Would You make comeback 2025...