Tää oli kyllä kova, eli ensin tuli uhmakkaat kommentit että:
Siis hetkinen. Jos kaikki oli vain väärinkäsitystä ja käsi vahingossa heilahti natsisuuntiin niin miten tämä koko Venäjä ja venäläisyys ja maan tukeminen liittyy asiaan? Ja toinen kysymys: Olisiko ollut mahdollista puhua itseään pussiin yhtään enempää? Toki nuo kommentit tuli ilmeisesti Venäjän liiton kautta, eli pieni suola siihen mitä jantteri on oikeasti sanonut.
Ja tänään sitten itku silmässä:
Eli näin. Hän ei siis tehnyt natsitervehdystä tukeakseen natseja, vaan tukeakseen Venäjää. Yhteenvetona voi kai todeta, että ele oli tähän tarkoitukseen ihan passeli ja elinikäinen kilpailukielto tulee myös olemaan ihan passeli seuraus.
– Voitin EM-osakilpailun ja olin hyvin onnellinen. Olen Venäjältä. Kiitin tiimiäni ja venäläissukulaisiani. Joku näki teoissani pahan eleen, mutta kyse ei ollut siitä. Minä vain kiitin. Olen venäläinen ja Venäjältä ja tuen maatani, Severjuhinin kerrotaan sanoneen.
Siis hetkinen. Jos kaikki oli vain väärinkäsitystä ja käsi vahingossa heilahti natsisuuntiin niin miten tämä koko Venäjä ja venäläisyys ja maan tukeminen liittyy asiaan? Ja toinen kysymys: Olisiko ollut mahdollista puhua itseään pussiin yhtään enempää? Toki nuo kommentit tuli ilmeisesti Venäjän liiton kautta, eli pieni suola siihen mitä jantteri on oikeasti sanonut.
Ja tänään sitten itku silmässä:
– Palkintopallilla seisoessani tein eleen, jonka monet tulkitsivat natsitervehdykseksi. Mutta se ei ole totta. En ole koskaan tukenut natsismia ja pidän sitä yhtenä kamalimmista rikoksista ihmisyyttä vastaan, hiljaa ja vakavannäköisenä puhuva Severjuhin sanoo videolla Championat-sivuston mukaan.
– En osaa selittää, miten kaikki muu tapahtui. Tiedän, että vika on minun ja että olen tyhmä, ja olen valmis ottamaan vastaan rangaistuksen. Mutta ymmärtäkää, etten tukenut natsismia tai fasismia tällä eleellä.
Eli näin. Hän ei siis tehnyt natsitervehdystä tukeakseen natseja, vaan tukeakseen Venäjää. Yhteenvetona voi kai todeta, että ele oli tähän tarkoitukseen ihan passeli ja elinikäinen kilpailukielto tulee myös olemaan ihan passeli seuraus.