Ja tuohon riittää se Access-paketti. Hintaa sillä on 27€/vuosi.Jos kaikki tarkoittaa kaikki tämän kauden kisat, niin F1TV.
Ja tuohon riittää se Access-paketti. Hintaa sillä on 27€/vuosi.Jos kaikki tarkoittaa kaikki tämän kauden kisat, niin F1TV.
Varmaan englanniksi? Täytyy harkita kun alkukausi tuli missattua.Ja tuohon riittää se Access-paketti. Hintaa sillä on 27€/vuosi.
Joo, englanniksi ne sieltä löytyy, myös aiempien kausien kisat. Tuolla paketilla tulevat katsottaviksi 2 päivää kisan jälkeen.Varmaan englanniksi? Täytyy harkita kun alkukausi tuli missattua.
Eiköhän Mersulla taas itkupotkutyyliin uhkailla sarjasta vetäytymisellä, kuten aiemminkin ovat tehneet, kun jotain on muuttunut epäsuotuisaan suuntaan.F1 julkaisi Audin odotetun tulemisen 2026 moottorinvalmistajana. Odotellaan vielä Porschen julkistusta. Jokohan Mercedeksellä ja Söör Hamiltonin tiimissä ollaan peloissaan, kun säännöt taas muuttuvat tulevaisuudessa ja ei olekaan gridin ylivoimaisesti nopein auto.
Tuskinpa Hamilton enää tuolloin mukana on - ainakaan kuljettajana. Jokin johtajan paikka Hamiltonille Mercedekseltä varmasti irtoaa, jos itse vain haluaa. 23 muutoksiahan Mese on vahvasti kannattanut.Jokohan Mercedeksellä ja Söör Hamiltonin tiimissä ollaan peloissaan, kun säännöt taas muuttuvat tulevaisuudessa ja ei olekaan gridin ylivoimaisesti nopein auto.
Niin kauan kun nämä isot nimet ostelee vain vanhoja talleja homma on täysin plus miinus nolla. Tiimejä tarvitaan lisää, mielellään kolme kappaletta ja näistä isoista nimistä on hyötyä sitten, kun tulevat uutena valmistajana mukaan.VAG-konsernille iso peukku, toivottavasti houkuttelisi jonkun toisenkin mukaan. Mutta kenet? Stellantiksella on jo Ferrari, Toyota ja Ford hukkasivat aikoinaan miljardikaupalla rahaa saavuttamatta yhtään mitään + Fordilla asiakaskunta on sellaista että heille markkinoinnilliset hyödyt lie aika kyseenalaiset. BMW:n autourheilupanostus on varjo entisestään. GM ja Chevy tähtäimenään Aasia sekä USA:n orastavan F1-buumin hyödyntäminen, voisiko siinä olla ideaa?
Miksi ei olisi? Siellähän on Toto puhunut julkisesti jostain kymmenen vuoden suunnitelmasta, missä molemmat olisivat vielä läsnä. Kovasti vakuuttaa Hamilton olevansa elämänsä kunnossa vieläkin, ja kyllähän tulokset radalla myös vahvistavat tätä. Ei ole kotona lapsia ruokittavana, joten sieltäkään suunnalta nyt ei varsinaista painetta tule lopettamisen suhteen. Lisäksi noita muoti/musiikkihommia voi nähtävästi pyöritellä sopivissa määrin ajamisen ohessa, joten saa sieltä myös muuta sisältöä arkeen. En oikeasti yhtään yllättyisi jos ajelisi vielä 45 vuotiaana. Ihan hyvin tuo 41v Fernando tuolla kiusaa nuorempiaan. Tai tulee kiusaamaan ainakin seuraavat pari vuotta.Tuskinpa Hamilton enää tuolloin mukana on - ainakaan kuljettajana. Jokin johtajan paikka Hamiltonille Mercedekseltä varmasti irtoaa, jos itse vain haluaa. 23 muutoksiahan Mese on vahvasti kannattanut.
Hienoa olisi saada jälleen lisää talleja gridille, mutta ei taida hirveästi Audeja ja vastaavia hotsittaa aloittaa projektia tyhjästä ja syytää satoja miljoonia joukon hännillä ajeluun muutaman kauden ajan. Varmaan vaatisi jonkun sekopäisen miljardöörin perustamaan pojalleen tallipaikan sarjassa, jotta lisää ajokkeja saataisiin mukaan.Niin kauan kun nämä isot nimet ostelee vain vanhoja talleja homma on täysin plus miinus nolla. Tiimejä tarvitaan lisää, mielellään kolme kappaletta ja näistä isoista nimistä on hyötyä sitten, kun tulevat uutena valmistajana mukaan.
Hienoa olisi saada jälleen lisää talleja gridille, mutta ei taida hirveästi Audeja ja vastaavia hotsittaa aloittaa projektia tyhjästä ja syytää satoja miljoonia joukon hännillä ajeluun muutaman kauden ajan. Varmaan vaatisi jonkun sekopäisen miljardöörin perustamaan pojalleen tallipaikan sarjassa, jotta lisää ajokkeja saataisiin mukaan.
Minä en olisi noin jyrkkä. Isot pojat kuitenkin tuovat aivan erilaiset resurssit kuin vaikkapa Sauberilla on yksinään ikinä. Nyt se ajaa vuodesta toiseen jämäpisteillä, Audin kanssa Sauberilla on ainakin mahdollisuus yrittää ylöspäin ja valmis pohja, jolle rakentaa.Niin kauan kun nämä isot nimet ostelee vain vanhoja talleja homma on täysin plus miinus nolla. Tiimejä tarvitaan lisää, mielellään kolme kappaletta ja näistä isoista nimistä on hyötyä sitten, kun tulevat uutena valmistajana mukaan.
Näin ainakin jossain huhuiltiin tapahtuvan. Linkkiä en nyt puhelimella jaksa kaivaa, mutta kuulemma myllyt rakennettaisiin Saksassa, kun taas tuulitunnelit sun muut ovat Sveitsissä Sauberin tehtaalla.vai muuntuuko talli sitten Sauberista Audiksi
Miksi ei olisi?
Niinno, jos Audi lähtee Sauberin kelkkaan, niin saadaan toivottavasti kärkitaisteluun yksi talli lisää. Vaikka siellä olisi 5 uutta tallia, niin ei se kauheasti lämmitä jos RB/Ferrari/Mersu hallitsevat kärkeä. Joku 5 tallia kärjessä olisi aivan unelmaa, en tiedä tuleeko toteutumaan, mutta ei se pelkkä tallien määrä ole ratkaiseva.Niin kauan kun nämä isot nimet ostelee vain vanhoja talleja homma on täysin plus miinus nolla. Tiimejä tarvitaan lisää, mielellään kolme kappaletta ja näistä isoista nimistä on hyötyä sitten, kun tulevat uutena valmistajana mukaan.
Chevyllähän oli alustava idea liittyä Formuloihin Andrettin kanssa. Amerikkalainen talli, amerikkalaisella moottorilla ja Amerikkalaisella kuskilla olisi juuri se mitä jenkkien kiinnostuksen nostaisi pilviinGM ja Chevy tähtäimenään Aasia sekä USA:n orastavan F1-buumin hyödyntäminen, voisiko siinä olla ideaa?
Eikä mennyt kuin 10 kuukautta aikaa selvittää asia. Jos tämä olisi oikeasti tapahtunut niin eiköhän sieltä olisi jo sakkoa ja penaa tullut.
Coulthard oli kyllä aivan käsittämättömän luokaton kakkoskuski, siis lähinnä siinä mielessä kun oli tarkoitus tuoda tallipisteitä ja jeesata Häkkistä kuskimestaruudessa. Joo, teoriassa molemmilla kuskeilla oli McLarenilla lupa taistella mestaruudesta, mutta kaikki tiesivät ettei Coulthardilla ole mitään palaa tuossa taistelussa.Coulthardin syöksy näyttää aivan järjenvastaiselta, kuvitteliko se tosiaan pääsevänsä ohi?
Red Bull sekä Aston Martini ovat ilmeisesti ylittäneet cost capin viime vuonna. Toivottavasti tulee mojovat sakot sekä rajoituksi kehitystyöhön, sillä muuten koko systeemiltä lähtee matto alta.
Astonille on sellainen puuhastelumeininki ettei yllättänyt yhtään. Red Bullista oli kiva tietää oliko budjettiylitys tietoinen valinta Mersun voittamiseksi.
Voin jo miltein kuulla Hornerin itkut jos Mercedes olisi vastaavasti ylittänyt cost capin.