Baarimikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KHL
Tää on mahtavaa! Ville Haapasalon eläytyminen, Kunnaksen syväkurkkuystävät ja vielä oikeita nunnia erätaukohaastettelussa. Kiitos Yle!
Urheilukatu 2, Jälkihiki jne, aina pitää Kunnaksen tuoda jotain nolostuttavaa omaa showtaan kehiin.
Nyt on kyllä ehdottomasti uusi pohja löytynny. Suomi-Kanada naisten lätkää Kaj Kunnas ja Ville Haapasalo äänessä.
Kumpikaan ei ymmärrä lajista yhtään mitään. Hirveää uijuijui aijaijai oijoijoi mölinää vähänväliä. Kunnaksella saakelin ärsyttävä ääni eikä toi Haapasalokaan hirveän hunajainen ole. Sekä mukahassuttelut on pahempia kun Mertsillä pahimpina päivinä.
Mistä tätä jengiä revitään tonne selostamaan? Eikö nyt joku jamppa olis voinnu olla komemmentaattorina/asiantuntija joka on edes joskus lättyyn koskenut taikka matsin nähnyt toisin kuin tuo Haapasalo. Plussaa nyt edes siitä että Kunnas tunnistaa pelaajat ja edes jotain taustatyötä tehnyt, mutta ei kyllä kummaltakaan pelistä sen suurempaa analyysiä heru kui n"siinä loistava maalipaikka", "hyvä syöttö" taikka "liike ei oikein riitä"
Ei todellakaan jatkoon, tämän jälkeen kuuntelen todella mielelläni kaikki mahdolliset Ruutu+:n paikallissekoilijat + jopa Mika Saukkosta tulee ikävä näitä kuunnellessa.
Toi Kunnas pois adressi näköjään kerännyt jo yli 500 allekirjoitusta. Tämän Suomi-Kanada ottelun aikana tullut pelkästään jo yli 200 uutta allekirjoitusta.
Joo kyllä tämä naisten lätkässä on ihan perusteltavissa. En minä tätä miesten lätkään kyllä haluaisi.Jotenkin ihan käsittämätöntä, kuinka tosissaan jengi ottaa tämän Haapasalo-Kunnas-hassuttelun.
Pipoa löysemmälle, ei tämä niin vakavaa ole.
Millä perusteella katsoja joka ei voi sietää selostajaa, ottaisi seurannan liian vakavasti?...
Eiköhän kuule tässä ole jo asia, joka on tällä keskusteluforumilla karannut aivan lapasesta, ihan samoin kuin tuomarityöskentelyn arvioiminen ja kritisointi.
Oli ottelu sitten mitä tahansa sarjaa, niin aina on vähintään kourallinen korppikotkia huutelemassa, että selostus on paskaa paskaa ja tuomarit ihan paskoja myös.
Ja mitä siihen tulee että ei kaikkea tarvii ottaa vakavasti, vaihdetaan sitten tuo Kunnas selostamaan radio poriin ja sitten me muut kerrotaan sulle että ei se niin vakavaa ole?
Ei jumalauta, jos selostus on kuvottavaa paskaa niin silloin se on kuvottavaa paskaa.
Minua ei selostus viihdyttänyt yhtään, ei myös naurattanut, eikä tuonut myötähäpeän tunnetta.
Ainoa tunne oli se että en oikeasti pysty tuota seuraamaan. Suunnattoman ärsyttävää, joten siirryin ampumahiihdon koostelähetyksen pariin.
Ja mitä siihen tulee että ei kaikkea tarvii ottaa vakavasti, vaihdetaan sitten tuo Kunnas selostamaan radio poriin ja sitten me muut kerrotaan sulle että ei se niin vakavaa ole?
Liiga-otteluissa on toki kiva, jos selostaja pystyy seuraamaan peluutusta vähän tarkemmin, mutta mitä väliä tällaisella asialla on naisten lätkässä.
Kyllä mä ainakin toivon laadukasta selostusta ihan kaikkien lajien kohdalla, jopa niiden jotka ei ole omaa sydäntä lähellä.
Aivan samantekevää, minulle ottelun tilanne ja lopputulos ovat tärkeimmät asiat ja radio Porin Aho on ihan samanlainen "tunnelmoija" kuin Kunnaskin, ei mikään jääkiekkoanalyytikko.
Liiga-otteluissa on toki kiva, jos selostaja pystyy seuraamaan peluutusta vähän tarkemmin, mutta mitä väliä tällaisella asialla on naisten lätkässä.
En pitäisi yhtään mahdottomana, että YLE saa Haapasalon hassuttelusta niin paljon positiivista palautetta, että jossain miestenkin matsissa häntä vielä kuullaan.
Itse en toki tätä millään lailla toivo tai tarvitse, mutta olisihan se huvittavaa, kun jotkut ottavat niin tosissaan nämä jutut.