YLE Sotšissa

  • 242 295
  • 877
Tila
Viestiketju on suljettu.

oxymoron

Jäsen
Sattuipa silmiini Team Tamin järkkäämä kyselytunti, jossa itse maestro oli vastailemassa kysymyksiin.

Erääseen kysymykseen "olethan kommentaattorina mm-kisoissa?" tuli vastauksena "Olen".

En tiedä onko multa vaan mennyt pahasti ohi uutiset aiheesta kun en tiennyt tuota varmuudella, mutta tulipahan heti pakottava tarve taas kerran kehua YLEn suoriutumista, kun miettii sitä maikkarin showta tulevana keväänä.

Mitäs ne ammatilaiset tälleen suorassa lähetyksessä keksis.

Tutkapari Heikkis Jamo ja Don Tami
 

Waulish

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, TPS
Minä olin oikeastaan hyvin tyytyväinen Ylen pyöritykseen kisoissa. Selostajat ja kommentaattorit eivät mua ärsyttäneet ja on tietenkin luksusta, ettei joka välissä joudu tuijottamaan mainoksia.

Tapaus Kaj Kunnas sitten... Minua hänen selostamisensa (mitä nyt vähän sitä olen kuullut) ei häiritse, lähinnä se kuulostaa piristävän hassulta. Hänen haastattelunsa sen sijaan vaikuttivat minusta aluksi jotenkin "tyhjiltä" - tuntui, ettei hän oikeastaan kysynyt mitään, kommentoi vaan jotain ja antoi haastateltavan jatkaa siitä. Mutta kun myöhemmin katselin noita haastatteluja uudelleen, tulin siihen tulokseen, että se voi olla aika hyvä taktiikka. Antaa vapautta haastateltaville.

Pronssipelin jälkeiset haastattelut sai mut vähän rypistelemään otsaani - tai lähinnä se pukukoppikyynelkommentti Salolle ja se, kun Kunnas väitti Selänteelle Salon itkeneen. Mutta tokkopa tuolla hirveästi on merkitystä! Timosen ois kyllä voinut jättää rauhaan ja keskittää vaikka kamerankin viereiseen kaveriin (Jokinenko siinä oli) siinä vaiheessa, kun mies kääntyi poispäin.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös